forumdag najaar2006 mama's

Heej,
wat een leuk idee!!
Nou wij zijn ook wel van de party hoor!! lijkt ons hartsikke leuk.. Misschien is het wel leuk om ergens af tespreken in een zwembad? en zelf babyzwemmen ervan maken! is toch leuk haha..
dat word dus een hele babyboem!
Ik vind het echt een leuk idee, alleen ja kben zelf een hele jonge moeder 18! dus ik weet niet of jullie het erg vinden?
Xxxxjes
Manuela en Dani

Wij wonen trouwens in Breda!!
 En ik heb nog geen rijbewijs.. helaas....
xxx

Hoi,

Zwemmen zie ik dus niet zitten... kom je helemaal niet aan beppen toe, en het kan niet te lang. Dan ben je gauw klaar ermee... Ook zit je vaak aan tijden/dagen vast bij de zwembaden wanneer je mag.
Of jullie moeten er allemaal zin in hebben, maar ik pas ervoor.. sorry

Groetjes Debby mv B'Elanna

Nee zwemmen vind ik ook niet geweldig en dan kun je idd niet lekker beppen, maar er zijn plenty dingen te bedenken. Debby dat picknicken vind ik ook wel leuk om te doen, maar inderdaad dat weer hier !!!! Misschien krijgen we een te gekke na-zomer, maar als ik Erwin Krol moet geloven zit zelfs dat er niet in! We vinden wel iets leuks!

Liefs,

Puk  

He hallo,

lijkt me een leuk idee en ik wil wel mee helpen organiseren.
Heb in een pv gezeten en vind het juist super om iets te regelen.......

Ik woon in almere en mijn email adres is:

arenborg@planet.nl

ik lees wel het mailtje over hoe en wat.

Groetjes

Hetty

Het lijkt mij harstikke leuk. Het is aan de éne kant niet praktisch met kids, maar is aan de andere kant natuurlijk wel heel leuk en ook toch wel weer handig anders moet er weer oppas geregeld worden.

Ik kom trouwens uit Nieuwleusen (ligt bij Zwolle)

Groet,

Lisette

Ik kom uit Made, bij Breda in de buurt en heb eigen vervoer (ik zou eventueel 1 moeder met kind uit de buurt mee kunnen nemen....)

groetjes
Mie

Zwemmen vind ik ook niet super, ik ben niet bikini-proof, zeg maar!

Bij nader inzien is het misschien toch praktischer om zonder kids te gaan; sommigen zullen toch wel even moeten reizen en zonder kids hoef je dan niet zo op de tijd te letten.
Sil

Terug
Bovenaan