forumdag najaar2006 mama's

Hey mama's,

Mij lijkt het ook erg gezellig om elkaar eens in het 'echt' te zien, met of zonder kids! Praktisch gezien kies ik zonder kids anders ben je misschien idd alleen maar je kind bezig en aangezien Justin dol op andere kindjes is ben ik bang dat hij helemaal overprikkeld raakt na zo'n dagje en dan zit ik snachts weer met de gebakken peren. Aan de andere kant babbelen we hier natuurlijk wel over onze ukkies en die willen we wel laten zien maar goed dat is een keuze die wel op het laatste moment nog kunnen maken.

@ Esther ik vind het wel leuk om te helpen organiseren dus bij deze heb je een bondgenoot, handig is misschien mijn privé mail adres cati@live.nl Enne volgens mij wonen wel veel mama's in het westen van het land of niet?

Hoor het wel.

Groetjes,

Puk

Anders even allemaal neerzetten wie waar woont.. dan kunnen we idereen localiseren... en op een kaart prikken???
Maar volgens mij wel veel uit het (zuid-)westen ja!!

Ik woon dus in hoogvliet... is onder de rook van Rotterdam.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hoi,

Ik ben inmiddels ook over de eerste schrik heen en denk dat ik het wel aankan om jullie 'live' te ontmoeten. Ik kom trouwens uit Zwolle. Lijkt mij wel leuk om het zonder beebs te doen, maar met is ook leuk!

KT

Ik zou zeggen met kids.. Is toch ook wel leuk om jullie ukkies te zien ..
Ik woon in de buurt van Eindhoven dus in het zuiden van het land..

I'll be there..

Groetjes Bianca

Hier Goeree Overflakkee. Als de wind goed staat, ook onder de rook van Rotterdam.
Sil

Barneveld, midden van het land dus voor mij is alles even ver.

Groetjes,

Puk

wij wonen in gouda dus ook bij rotterdam in de buurt

groetjes sil

Hey!!

Tja.... met én zonder kids hebben allebei zo zijn voor- en nadelen.
Mét kids is leuk omdat iedereen toch wel nieuwschierig is, en daar draait het hier ook om. Nadeel; opletten, maar ja vele ogen maken licht werk.
Zonder kids ook erg leuk, hebben we "even" tijd voor ons zelf, alhoewel het onderwerp denk ik toch vaak op kinderen uitdraait  (vind ik persoonlijk ook niet erg)
Nadeel; moet je toch een dag met zijn allen zien te prikken én dat je kan, én dat je kind(eren) terecht kunnen.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan