forumdag najaar2006 mama's

Je naam
hoeveelste die je bent, ik ben dus nr 1 de gene die na mij reageert is dus 2 enz enz
en waar je vandaan komt.ook ff je regio erbij zetten?Makkelijker misschien?

quote: Duckie19 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-08-2007 09:12:14'));

Je naam
hoeveelste die je bent, ik ben dus nr 1 de gene die na mij reageert is dus 2 enz enz
en waar je vandaan komt.ook ff je regio erbij zetten?Makkelijker misschien?

Hey Duckie...
Wel lief hoor allemaal... maar als het goed is, is er een nieuwe topic geopend voor de "organisatie"
Ik bedoel het niet verkeerd  maar die zijn via e-mail zich daarover aan het buigen.
Ik denk dat we beter even kunnen afwachten wat hun samen hebben besproken.
Nogmaals.. ik bedoel het niet verkeerd, maar anders wordt het (denk ik) zo een zooitje.

Groetjes Debby mv B'Elanna

hoi hoi,

ook ik kom er van terug,als het ergens in de buurt is wil ik ook graag met aaronerbij zijn,zonder lijkt me niet echt ideaal,het lijkt mij gezelliger als de baby's mee zijn,dan weet je over wie je praat als je tegen de kleine praat

ik kom uit hengelo (O) en volgens mij ben ik de enige uit het oosten bijnamaar dat is niet erg!

ik wacht het wel af:)ergens picknicken lijkt me erg leuk,anders kun je het toch ergens binnen doen?!

groetjes nienke trotse moeder van aaron(24-11-2006)

quote: demi4 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-08-2007 22:29:33'));

hoi,

ik zat ook even te twijfelen, maar lijkt me toch wel heel leuk zo'n dag, maar hier ook als het maar niet al te ver weg is, want dinand  alleen maar in de auto, ik kom trouwens uit arnhem,

groetjes susanne

Leuk dat je ook mee gaat!!

Ik ga er nog even over nadenken,ik weet het nog niet zeker of ik kom.
Ik kijk wel even wat jullie op de planning hebben.
Ohh ik ben ook echt een schijterd

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan