forumdag najaar2006 mama's

Hey Allemaal!

Vind het een heel leuk idee (vond ik de vorige keer ook al) maar ik denk niet dat ik meega.
Woon zelf in het zuiden, haaaaaat autorijden (durf geen autobaan!!!) dus het zal voor mij altijd wel te ver weg zijn..
Daarbij vind ik het zelf juist fijn om hier anoniem te kunnen praten over vanalles.
Maar zo te zien gaan er genoeg mensen mee, en ik hoop dan ook (maar dat moet wel lukken!!) dat het heel gezellig word!

X 4dec

quote: 4 december reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-08-2007 15:00:02'));

Hey Allemaal!

Vind het een heel leuk idee (vond ik de vorige keer ook al) maar ik denk niet dat ik meega.
Woon zelf in het zuiden, haaaaaat autorijden (durf geen autobaan!!!) dus het zal voor mij altijd wel te ver weg zijn..
Daarbij vind ik het zelf juist fijn om hier anoniem te kunnen praten over vanalles.
Maar zo te zien gaan er genoeg mensen mee, en ik hoop dan ook (maar dat moet wel lukken!!) dat het heel gezellig word!

X 4dec

Wel jammer hoor, want jij hoort ook echt wel bij de 'die hards' !!
Sil

Lieve meiden,

Ik heb er nog eens over nagedacht maar ik denk dat ik het toch niet echt zie zitten.
Jullie zijn echt lieve schatten, maar ik hou het toch ook (nog steeds) liever bij forummen.

Liefs,
Issie

Hey Issie,

Dat lijkt me nou zóóó jammer!!! Wat kan ik er aan doen dat je wel meega???
Wil je mss een lekker  of een  of neem je genoegen met hééééééél veel geslijm??? ahhhh?? ahhhhh???ahhhhhh????  Pléééééasssssseeeee ga nou mee!!!
Is ook wel eens goed, verstand op 0 (staat de mijne standaard ) en blik op oneindig! (ik heb een betonnenplaat voor me hoofd )
Daarom heb ik tóch maar besloten om mee te gaan.
En no offence voor de "nieuwe meiden" maar het lijkt me erg leuk om het hele Die-hard clubje IRL mee te maken en te beppen.

Moet ik nog langer doorgaan met slijmen??? doe ik wel hoor!! no probs!!
Groetjes Debby mv B'Elanna

Ja precies Issie; Jij hoort er ook bij.
Helpt het als ik mee slijm????
Sil

Hoi 4dec en Issie,

Ik ben het met Sil en Debby eens hoor, een forumdag is geen forumdag als jullie niet zijn geweest!

Enneh 4dec, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de ns ook rijdt in het zuiden.

Groetjes, KT

Maareh, als jullie echt, écht  niet willen, dan leggen wij ons, met moeite, bij jullie beslissing neer.

hoi,

ik zat ook even te twijfelen, maar lijkt me toch wel heel leuk zo'n dag, maar hier ook als het maar niet al te ver weg is, want dinand  alleen maar in de auto, ik kom trouwens uit arnhem,

groetjes susanne

Het lijkt mij ook echt onwijs gezellig!!

Maar idd waar en wanneer?Het moet voor iedereen natuurlijk niet te ver rijden zijn!
En wat mij betreft zonder de kids, wie weet kunnen we nog een dag organiseren met de kids?!Als de kids erbij zijn heb je gewoon weg geen tijd om lkkr te kunnen kletsen enz!En ik denk ook dat sommige kids er behoorlijk van over de toeren kunne raken!
Maar misschien moeten we even op een rijtje zetten met hoeveel we zijn en waar we vandaan komen, misschien kunnen we dan een lijst maken?Het zijn maar ideeen hoor!
Ik zal een begin maken?!

xxx

Terug
Bovenaan