forumdag op 8 september in Eindhoven

Gelukkig.....er zijn meer mensen zoals ik!!

Veronique, lijkt me een goed idee om samen te rijden als ik ga. We houden contact, oke? Volgens mij sta jij ook tussen mijn msn-contacten, kan dat kloppen?

hallo,

leuk weer een meeting!!!
ik woon zelf in den bosch dus ik kijk nog even of ik ook kom,maar dat laat ik nog wel even weten

groetjes kim

Leuk! Ik zit er ook serieus over na te denken om te komen en volgens mij kan ik ook, dus eigenlijk zie ik geen reden om niet komen (behalve dat ik het heel eng vind, hihi, maar ik lees net al dat ik niet de enige ben). Ik kom uit omgeving utrecht, ook vrij midden van het land dus.

Ieloon, als je geen auto kan regelen, kan je  wel met mij meerijden (als je wilt).

leuk, ik heb er weer zin in!
moet wel ff kijken of ik dan de auto kan regelen..... hoop het wel....
nou ja , we zien wel.
kijk er in ieder geval nu alweer naar uit.

groetjes marijke

JJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAA, ik heb het voor mekaar, ik hoef pas s'  avonds te gaan werken om 17.00 uur!!!! Dus nu geen reden meer om niet te komen...ik ben ook zo'n schijterd hoor!!!! Dus ik vind het wel heel spannend maar kom toch!!! Moet ik me maar even overheen zetten dan.

Groetjes Monique

Hihi, ik was de vorige keer ook al zo'n schijterd!!! Ik ging Marijke ophalen en wist niet eens of ze überhaupt wel bestond! En zij wist niet wie of wat ik was, maar in de auto was het meteen kwekken geblazen! De kids vonden dat hun mama's maar wat minder kabaal moesten maken, want die wilden slapen!

Het komt allemaal goed dames, we zijn allemaal echt heel leuk, ja.... ik ben een beetje een rare muts, maar de rest is echt heel aardig!

Paulien, ik denk dat ik de auto nog wel heb, maar anders houd ik het in gedachten. Dank je alvast!

Groetjes Ilona

Heey iloon

Ik zeg altijd maar zo: iedere gek zijn gebrek en ik heb er zoveel. hahaha
Ik vind het ook wel spannend om jullie allemaal te ontmoeten hoor.

Het lijkt net of je elkaar al kent vind ik, we kletsen natuurlijk  veel zo maar eigenlijk ken je elkaar dan helemaal niet.

Net als iemand anders al ter sprake bracht een blind date.

groetjes irene

Oh, het belooft steeds gezelliger te worden, wat een animo!
Ben vorige keer geweest, heb ook lang tegen aangehikt, maar wat mij over de streep trok: als ik niet zou gaan en ik zou daarna van alles erover lezen op het forum, dan zou ik heel veel spijt hebben!   Dus voor alle verlegen dames, kom, kom, kom! Het is echt heel erg leuk en het babbelen gaat vanzelf.
Anders dan met een blind date zijn er al gespreksonderwerpen genoeg. Hoe oud is die van jou? Wat eet hij/zij nu? Hoeveel weegt hij/zij? Echt, voor dat je het weet heb je 3 uur weggekletst!
Tot dan!!

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan