forumdag op 8 september in Eindhoven

Ik weet nog niet zeker of ik kan. Zoals het er nu uitziet ga ik 1 september uit het huis en mijn ex er in. Waarschijnlijk begint vanaf dat moment ook de omgangsregeling te lopen?! Heb het daar nog niet met hem over gehad. Ga ook absoluut nog niet zeggen waarom ik hem graag 8 september wil, want dat gaat alleen maar commentaar opleveren. Zal er gewoon op aansturen dat ik Quinn dat weekend thuis heb, want ik wil graag komen!! Ik doe mijn best....
Veronique, ik laat het je z.s.m. weten, oke?!?!

Groetjes Wendy

hoi hoi,

Het lijkt mij ook erg leuk om mee te gaan ik kom dan samen met mijn dochtertje amber. zijn er nog mensen omgeving breda?

groetjes tanja

krijg er steeds meer zin in hoop eg dat ik kan komen denk het haast wel hoor tenminste ik ga er wel van uit he positief thinking;-)

Ooooohhhhhh, wat jammer, maar ik kan niet! Ik zit hier nu wel ff serieus te balen, hoor... 8 september is namelijk het afstudeerfeestje van mijn zusje vanaf 17.00 uur 's middags. En Eindhoven is voor ons dik 1,5 uur rijden. En ik kan het Esther niet aandoen om 2x 1,5 uur in de auto te zitten, weer haar longen uit haar lijf te krijsen op een forumdag (hihi, zonnestraaltje) en dan óók nog mee te moeten naar een afstudeerfeestje en daar in een campingbedje te slapen. Dusseh...hopelijk volgende keer beter! En wat mij betreft dan ook een keertje op iets beter bereikbaar terrein, hihi. Valt mijn platte taalgebruik misschien ook iets minder op...

Groetjes!

Eveline

Terug
Bovenaan