forumdag op 8 september in Eindhoven

Jammer dat je niet kan Eveline. Deze dag was ook niet als landelijke dag bedoelt zeg maar. De meiden uit limburg wilden een keer afspreken en toen is het een zuidelijke dag geworden spontaan. Maar natuurlijk is iedereen welkom. Vandaar.

Ik ga heel erg mijn best doen om 8 sept er bij te zijn lijkt me heel erg leuk...ook voor Priscilla

Maar het ligt er aan hoe ik me voel dus kan geen 100% zekerheid geven...
Ik heb me goede dagen maar ook nog te veel slechte dagen met mijn gezondheid door de bevalling dus ik moet het even afwachten...

liefs  Monique

Jaaaaaaaaaa ik heb het voor elkaar.
Wij komen met 4en. Mijn man Wilbert komt ook mee. dus dan is Rachel er ook bij.

en natuurlijk Danny en ik.

Komen er nog meer oudere kinderen mee of is Rachel dan de enige van rond de 9?
Timo misschien? van Corina?

groetjes irene

Hoi,
We zijn nu met 17 mama's die zeker komen. Dat zijn:
Karin, Irene, Monique, Linda, Mo, Carla, Annemiek, Heaven, Ieloon, Simone, Fasily, Pauline, Monique, Ylona, Tanja, Veronique, Rosanne ('s middags).

7 mama's willen wel komen maar weten het nog niet zeker:
Corina, Sonja, Wendy, Kim, Mariella, Monique en Mieke

Hoop dat ik goed heb geteld en niemand vergeten ben. En dan zijn er ook nog papa's en oudere kids die komen. Die heb ik niet meer geteld.

Groetjes Veerle

hoi hoi,

echt geen mama's omgeving breda vind het namelijk best eng om alleen daar heen te gaan. ik heb een auto dus das geen probleem!

groetjes tanja

nee, hoor tanja, er komen er meer uit jouw buurt! Ik snap alleen niet waarom ze niet reageren...

Ik kom niet uit de omgeving van Breda, maar kan me je gevoel wel voorstellen. Daar had ik de eerste keer ook last van. Ik zt hem nog even bovenaan. Wie weet reageert er nog iemand uit de omgeving van Breda!

Groetjes Ilona

heey tanja

Ik kom toch ook uit de buurt van breda, dat weet je toch?
Wij gaan ook naar de meeting dus als je het fijn vind om met zijn allen ( achter elkaar te rijden) dan kan dat hoor.
Je hebt me op msn dus roep me maar oke. Ik heb je nog niet online gezien dus ook nog niet kunnen reageren.

En Rosanne: je bedoelde mij zeker? ik had dit berichtje nog niet gezien, ik heb vandaag niet zo veel achter de pc gezeten en moest nu op pagina 2 beginnen te lezen.

groetjes irene

Terug
Bovenaan