forumdag op 8 september in Eindhoven

Hoogstwaarschijnlijk komen wij (Roy, Zoë en Ylona) ook. Lijkt ons wel gezellig. Ben nog niet zo lang op het forum maar dat maakt niet uit toch?
Groetjes Ylona

Nou dat is weer mooi balen!!
Wij zouden 24 augustus familiedag hebben en nu wordt mijn tante geopereerd.
Nu is dus de familiedag verzet naar, je raad het al, 8 september!
Het begint pas om 13:00 dus misschien kan ik om 11 uur nog even komen mits alles goed gaat want we hebben de 7-de een bruiloft en gaat onze Teun logeren dus moet ik die nog even oppikken. Ik weet dus niet zeker of ik kan komen.
Het zal ook onzeker zijn tot op de dag zelf. Ik hoop dat ik er toch nog even bij kan zijn!
(sorry Veerle!!!)

Groetjes Mikkie.

hoi hoi

ik wil ook graag komen maar denk niet dat ik het red

of me mannetje moet met me meegaan   het is voor ons ruim 1,5 a 2 uur rijden en we hebben nu tijdelijk maar een auto

dus dat betekent als me mannetje niet meegaat dat ik met het openbaar vervoer moet
en dat duurt lang

ben ze kop aan het gek zeuren maar hij vind het letterlijk gezecht een wijve ding

hij zegt dan zit ik daar maar en jullie kleppen erop los ofer poepluiers en de nieuste mode   geen speld tussen te brengen zegt hij
lekker postitief

dus zodra ik hem om heb gelult kom ik maar kan het niet garanderen ik hoop van wel

groetjes mariella

Volgens mij zijn er al best een aantal papa's die zowiezo  meewillen 8 september. Zeg dat maar tegen je man, dan kunnen ze een apart mannenhoekje maken

hihihi

ja zal het zeggen kunnen ze apart zitten over ons klagen

groetjes mariella

hallo,

nou ik kom ook hoor! Noteer mij ook maar erbij. Ik kom met Madeleine, mocht mijn man nou opeens moeten werken.... dan neem ik dus mijn dochtertje Isabelle ook mee. Maar dat zie ik tegen die tijd wel!

Pffff vind het wel errug spannend, maar moet effies doorzetten!
Wendy weet jij al of je kan gaan???

Groetjes Veronique
(mv Isabelle en Madeleine)

Gezellie weer een mama erbij!!!!
Wie komen er nou allemaal????
Als het mooi weer is dan kunnen we ook nog even door het park wandelen. Prachtig park.
Maar dat zien we dan wel.

Tot 8 september.

Gr linda

Terug
Bovenaan