FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ikke!
Wat balen meid dat de duivels toch weer verschenen zijn! Ik vind het zo jammer dat je nu nog maar 1 kans hebt! Ik duim me te pletter voor een positief resultaat eind december!
Is het toch niet een idee om misschien weer eens met je man te praten hierover? Misschien kunnen jullie er na december minder op letten en de natuur zijn gang laten gaan (als het komt dan komt het). Want volgens mij ben jij er nog helemaal niet aan toe om het zomaar op te geven! Ik wil niet dat je je na december doodongelukkig voelt omdat al je kansen verloren zijn! Het is niet mijn bedoeling je te kwetsen met deze woorden, ik had alleen gehoopt dat er voor jou geen einddatum was. Heeeeeeeeeel veel sterkte en ik gun jou zo ontzettend een zwangerschap! Dus ook bij deze 10000000000 veel geluk!
Liefs Sjors...

Zo nog eventjes een up date...

Mijn ongesteldheid heeft niet doorgezet! Snap er niets van! Heb alleen maandag wat bloed verloren en toen is het gestopt! Ik verwacht niet dat het een innestelingsbloeding was, aangezien ik nu echte ongesteldheids krampen heb! Dus het zal een dezer dagen wel losbarsten! Ik wacht dus nog even met het bijwerken van de lijst der lijsten!
Ps: ik heb toch maar 10 ovulatietestjes gekocht.... Ik ga ze aankomende maand proberen! Misschien wordt mijn cycles dan eens wat duidelijker!
Nou ik zal snel mijn tas inpakken! Heb zo een theoretische toets van school en daarna een avonddienst!
Ik spreek jullie morgen!

Ps: succes voor de meiden die bijna mogen testen! De duimen draaien door!!

Kus....

Hey meiden,

Wat een nieuws de afgelopen dagen!

Lilian en jossie: ahh wat duurt wachten lang, het wordt weer spannend voor ons volgende week!

Ken: Ja, wij gaan inderdaad gelijk op, ook voor de 4e ronde en ongeveer gelijk onze NOD. En ik hoop dat wij (iedereen hier natuurlijk) tijdens de feestdagen mogen proosten met appelsap met bubbels!

Sjors: Balen, ik hoop dat de RD snel doorzetten, dan kun je beginnen aan  een nieuwe ronde.  ik snap dat even moest huilen, het is toch een teleurstelling, maar houd moet de aanhouder wint,misschien nu tegen de kerst een leuk berichtje? Ik hoop het voor je.

Kitty,mama 30: Hoe staan de zaken? Al last van zenuwen? Succes met testen van het weekend, ben benieuwd?

Eefje: hoe staan de zaken bij jou? Gefeliciteerd met je Huis!

Ohh, heerlijk maand december staat voor de deur.  ZO GEZELLIG!  Eerst de Sint en daarna gezellig de kerstboom zetten. ZO LEUK al die lichtjes en kaarsjes.  Ik vind het ook erg overdreven al die etallages met kerstversiering, laat eerst de Sint maar eens komen!

Kitty: Gefeliciteerd!! Hartstikke leuk voor je! En het nieuws  komt op een speciaal moment voor jullie, geniet ervan!

Ikke: Shit, toch   hoop ik echt voor je dat de kerstman je geeft waar je naar verlangt. En het zou symbolisch een mooie datum zijn.

Joh: En? Al getest?

Hier is alles oke, afwachten maar... Vind het toch wel weer spannend. Ben deze week al een paar dagen wat misselijk/weeig en moe, ik denk dat ik een griepje onder de leden heb. Maar het kan ook zijn dat....
Maar dat vind ik erg vroeg, mijn nod is volgende week pas.
We wachten maar af.

Groetjes mimi

Kitty; van Harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat fantastisch nieuws. Geniet er van.

Lilian; Voor jou zit de knuffelweek er weer op. Veel succes op het wachtbankje.
Johanna; Hoe gaat het met je??? Heb je al getest???
Mama30; Heb je nog niet getest?? Wat een spanning!!!! Hou ons op de hoogte. We hebben nu nog een 5e zwangere nodig voor deze maand dus
wie weet……
Ikke; Wat ontzettend balen dat de RD’s weer zijn verschenen. Ik hoop echt voor je dat je deze ronde meer geluk hebt.
Ken; Weer druk aan het knuffelen? Elke dag is wel veel maar ja dan weet je wel zeker dat je je ei niet mist.  Ik heb ook al veel zin in de kerst.   Ik heb de kans om via het werk een kerstboom op te halen. Echt super leuk. Dus 8 december komt er al weer een kerstboom.
Eefje;  gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe huis. Heel handig een extra slaapkamer. Hihi. Hoe gaat het met je?? Je hebt je NOD toch vandaag????
Sjors; Raar dat je ongi niet doorzet.   Ook al aan de ovulatietesten de volgende ronde. Toch wel fijn om te weten hoe je cyclus in elkaar zit.
Mimi;  Nog een weekje wachten! Veel succes.
De rest van de meiden wens ik veel knuffelplezier en geduld op het wachtbankje.
Ik ben vandaag naar de tandarts geweest en ik krijg een kroon. Echt balen. Ik heb nu een noodvulling en februari krijg ik een kroon. Kost weer veel geld helaas.
Vanaf morgen ga ik weer beginnen met de ovulatietesten. Dat is dag 10. Afgelopen maand had ik dag 12 en13 een positieve test dus ik vind dag 10 een mooie dag om te starten.

WHAAAAAA!! YES KITTY!!! gefeliciteerd!! Geweldig!!!!

Lilian: succes met wachten meid!!! Sint en pieterman komen al snel!!!

Sjors, wat gek.... Volg je gevoel en volg je lichaam zou ik zeggen. Of als je het niet vertrouwd een testje doen, toch nog.... Succes!!

Mimi, voor jou komt het ook al snel! Succes met wachten!!

joyce, getver de tandarts..... nou succes maar met die kroon! bah!! Maar eh... Ook succes met het knuffelen he!! Op naar DECEMBER!!! (nog voor kerst??)

Nou meiden hier nog steeds niets.... wel vollere borsten, iets meer honger, opgezette buik, helemaal GEEN tekenen van een naderende ONGI en blauwe aders.... Nou wij testen of morgenavond of zaterdagochtend.

Word vervolgt.......!!!

KITTY: WAUW!!!!!!!!!!!!!!! Wat een superbericht!!! Van harte meid! Ik gun het je zo! Vind het echt fantastisch voor je. Ik hoop ook dat je toch onbezorgd kunt genieten van je zwangerschap. Als dat geen wonderlijk cadeau is, weet ik het niet meer! Liefs....

Wij hebben voor het eerst deze week, gisteren maar even overgeslagen wat knuffelen betreft. Maar vandaag had ik weer meer slijm! Dus dat wordt vanavond toch maar weer...
Ik ben ook sinds vandaag gestopt met de teunisbloemolie. Omdat ik dus denk dat mijn eitje op springen staat. Of zou ik beter nog even doorgaan met die teunisbloem??? Geen idee eigenlijk.
Die Nod van mij kan dan wel kloppen ongeveer. Heb em op 12 dec staan. Jee, dat lijkt nog zo ver weg! Maar zal er zo wel zijn, met al die drukke dagen nu.

Meiden: veel succes met testen (binnenkort), met afwachten maar weer en met knuffelen!!
Fijne avond allemaal!

Liefs...

quote: ken26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-11-2007 19:55:17'));

KITTY: WAUW!!!!!!!!!!!!!!! Wat een superbericht!!! Van harte meid! Ik gun het je zo! Vind het echt fantastisch voor je. Ik hoop ook dat je toch onbezorgd kunt genieten van je zwangerschap. Als dat geen wonderlijk cadeau is, weet ik het niet meer! Liefs....

Wij hebben voor het eerst deze week, gisteren maar even overgeslagen wat knuffelen betreft. Maar vandaag had ik weer meer slijm! Dus dat wordt vanavond toch maar weer...
Ik ben ook sinds vandaag gestopt met de teunisbloemolie. Omdat ik dus denk dat mijn eitje op springen staat. Of zou ik beter nog even doorgaan met die teunisbloem??? Geen idee eigenlijk.
Die Nod van mij kan dan wel kloppen ongeveer. Heb em op 12 dec staan. Jee, dat lijkt nog zo ver weg! Maar zal er zo wel zijn, met al die drukke dagen nu.

Meiden: veel succes met testen (binnenkort), met afwachten maar weer en met knuffelen!!
Fijne avond allemaal!

Liefs...

Ken, Succes meid!!! Ik heb helaas helemaal geen ervaring met teunisbloem, maar ik zou zeggen huppakee!!! haha!!

Groetjes!!

Kitty gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
Geweldig nieuws man.

Ik heb gister getest maar nee negatief.
Was ook wel wat te verwachten want mijn eisprong was later.
Impulsieve actie.
Rode duiveltjes zijn nog nergens te bekennen.
Wachte het weekend wel gewoon af. Ander maak ik mezelf ook zo gek.

Maar heb gevoel dat het niet zo is. En waarom????

Groet jo

Terug
Bovenaan