FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aaaahhhh ik zit net weer een beetje leker in mijn vel breekt mijn kies af!!! Diepe zucht!!!!

Echt balen want het is echt de hele zijkant van mijn kies. Morgen maar eens de tandarts bellen. Ik denk dat het een kroon zal worden (dat zij de tandarts de vorige keer al) maar ik hoop dat hij het toch eerst weer wil vullen. Pff dat wordt hartstikke duur en deze maand komt dat echt niet goed uit.

Jossie; van harte beterschap! Hopelijk voel je je snel wat beter.

Kitty; Super spannend meid. Ik kan je niet adviseren om te testen of te wachten. Ik denk niet dat ik nog had kunnen wachten.

Ik heb geen 2 schermen open dus de rest komt de volgende keer weer aan de beurt.

Welterusten!

Groetjes Joyce

Sorry sorry sorry, ik ben echt al dagen niet meer op het forum geweest. dat komt omdat:

mijn vriend en ik een huis hebben gekocht!!!!

Jaja, met extra kamer hihi
Maar goed, dat is dus een heleboel geregel en gebel en zo. heb het daardoor erg druk gehad. We hebben nu getekend, maar zitten zijn nog bezig met de financiering rond te krijgen. Druk druk druk dus. Maar het gaat ons wel lukken!

Het klussen is er ook een beetje bij ingeschoten deze maand... dat is dan wel weer een nadeel. Dus ik verwacht niets deze keer.

Maar soms moet je ook niet alles tegelijk willen, denk ik dan maar. nu eerst ons huis, en dan komt dat kindje vanzelf wel. Eerst even van het huis genieten! We kunnen er overigens nog niet meteen in helaas.

Ik zie dat er twee zwangeren bij zijn gekomen: hartelijk gefeliciteerd!!!

veel iefs Eefje

Balen, balen en nog eens balen. Mijn rode duivels zijn verschenen. Ik had er al een beetje op gehoopt eigenlijk, want het rare gevoel in mijn buik leek zo erg op mijn vorige zwangerschap (dat in miskraam eindigde), dat ik eigenlijk wel een beetje blij ben, dat ze nu zijn gekomen. Dat betekent wel dat ik nog 1 kans heb, volgende maand. Nu maar hopen, dat het dan lukt. Proberen er minder mee bezig te zijn, maar ja, hoe doen jullie dat, er minder mee bezig zijn???? Als je zo graag wilt, en in mijn geval nog slechts 1 kans hebt....  Ik weet nu wel al, dat mijn ei rond een cursusdag is, dan moet ik goed met de cursus bezig zijn en niet met mijn ei. Misschien werkt dat in mijn voordeel!!!

Kitty, hopelijk is het bij jou wel positief. Ik duim voor je!!! En voor de anderen die de NOD nog moeten krijgen.

Hieronder de nieuwe lijst. Laat de Kerstman mij dan een heel mooi kadootje geven!!! (was ik ook eigenlijk uitgerekend   van mijn miskraam).

Groetjes, Ikke

ALWEER EEN ZWANGERE!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10E ronde.1E kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, op dag 30
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 3 november, Johanna 28 jaar 2e ronde, 1e wonder
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
8 november lilian,31 jaar,3e ronde 3e kindjeop dag 23!!!!!kut!!!!
nod 9 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod  10 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 16 november, Hindi, 31 jaar, 10e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod  19 november Joyce, 28 jaar, 3e ronde 1e kindje.  ei gevonden op  4-11 met sensitest
nod 22 november,  Ken, 26 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 35
nod 23 november Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje, cyclus 30 dagen
nod 24 november Roos, 31 jaar, 4de ronde, 2e kindje Cyclus rond de 30 dagen
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*)
nod 24 november, Ikke35, 35 jaar, 10e ronde, 3e kindje (miskraam mei na 6 w)
nod 26 november, yvonne, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje. (uitgegaan van 33 dagen)
nod 27 november, Mama30, 25 jaar, 3e ronde, 2e wonder (dit is dag 29) (en eigenlijk heb ik mijn ei gevoeld op 12 nov, dus eigenlijk nod 26 november)
nod 28 november, Eefje, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus vanaf 27 dagen)
nod 30 november, Sjors, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)
nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)
nod 5 december, Jossie79, 28 jaar   8e ronde, 1e kindje (dag 29)
nod 8 december,lilian,4e ronde,3e kindjeStorm*Daan*[dag 30]
nod 7 december, mimi, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 12 december, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 35)
nod 20 december, Joyce, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 30)
nod 22 december, Roos, 31 jaar. 5e ronde, 2e kindje (dag29)
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje (dag 30)
nod 25 december, Ikke, 35 jaar, 11e ronde, (miskraam mei 07)  

Hoi Allemaal.

Vandaag is dag 28 van mijn cycles. Ik ben zo benieuwd want er is nog niks te bekennen. vorige cyclessen waren 30 - 26 - 26 - 30.
Ik ga nu maar van 30 dagen uit. Maar misschien ga ik morgen (dag 29) wel testen.. Tenminste als ik me niet meer kan inhouden.....

hihi Heb wel wat last gehad van mijn buik, maar misschen heb ik dat anders ook wel.
Verder nergens last van.
Had mijn vriendin en collega ook niet. Dat kwam pas later.
Dus ik heb hoop.

Liefs jo

Ha die meiden,

IKKE35: Jammer dat je ongesteld bent geworden. Ik hoop dat december veel goeds voor je gaat brengen, het is immers jullie laatste maand dat jullie echt er voor gaan. Ik gun het je van harte!

Met mij is het nog steeds hetzelfde. Gisterenavond steken in mn lies aan beide kanten. Daarnet een steek in het midden van mn buik. En voor de rest verhoging, zit met hoog rode wangetjes achter mn pc . Heb nog geen last van pijnlijke borsten, maar als ik denk aan mn vorige zwangerschap was dat ergens rond de 5e week. Dus het kan nog komen.....Vannacht om half 3 opeens wakker. Heel erg misselijk, en kon daarna niet meer slapen, heel onrustig gevoel. Ergens zegt diep in me iets dat ik zwanger ben (Ben immers nu al 4 dagen overtijd). Maar goed, ik weet het pas, als ik een test heb gedaan! Ik heb met mn man afgesproken dat we morgenochtend toch maar gaan testen. Mocht het te vroeg zijn, dan koop ik er morgenmiddag nog 1 voor het weekend. Ben erg benieuwd.

Uiteraard hou ik jullie op de hoogte!

MAMA30: Hoe gaat het met jou?

Liefs, Kitty

Hihi, dat heb je he, als je geen 2 schermen open hebt.

Nog even verder....

EEFJE: Gefeliciteerd met de aankoop van jullie huis!!!! Leuk hoor, een eigen stekkie. Jammer dat je er nog niet direct in kunt, wanneer kan dit wel?
En inderdaad, alles op zn tijd hoor. Jullie aankomende kindje dient zich vanzelf aan, als alles klaar er  voor is!

xxx Kitty

Terug
Bovenaan