FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Even zonder extra schermpje

Sjors, ik hoop dat je je eitje goed hebt kunnen benutten.

mamaroos, ik denk niet dat de test ervaringen van de eerste keer de tweede keer hetzelfde zijn.
Ik testte bij Damian pas na 6 weken positief en bij deze kleine gup testte ik 3 dagen voor mijn nod al positief.

Mimi en Ken, jeetje meiden wat zal het frustrerend zijn voor jullie zeg. Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben.

Ik ben gisteren de 12 wekengrens gepasseerd JOEHOEEEEE

Hoi hoi!

Nou, dank jullie wel; Mimi, mama30 en Joyce....
Ik heb vanmorgen met mijn huisarts gebeld en mocht gelijk 's middags langskomen!
Ik vertelde dat ik nu op dag 42 in mijn cyclus zat en hij pakte gelijk een formulier om bloed te laten prikken. Hij vroeg van wanneer we bezig waren om zwanger te worden, dus ik zei vanaf Juni. Zegt hij; dan zou ik ook maar een afspraak maken met de gyneacoloog, want meestal duurt het een tijd voordat je daar terecht kan.
Wat ben ik blij met mijn huisarts!
Dus ga ik morgen bloed laten prikken.

Nou had ik de laatste dagen weinig eetlust. vandaag ook weer heel erg en ook misselijk dat ik bijna moest overgeven. Ik dacht steeds; ik ben er veel te veel mee bezig dat ik vanalles voel, maar vandaag was het overduidelijk aanwezig!

Nou ja, we zien wel weer morgen.
ik had ook altijd zoiets van: we zien wel deze maand of het lukt, anders de volgende maand. Maar nu ik op dag 42 zit hoop ik elke dag weer wat meer!

mamaroos: Super jammer dat je negatief hebt getest! Wie weet, toch iets te vroeg...
Ik hoop het voor je!

Sjors: Hiervoor was mijn cyclus 35 dagen en dáárvoor 50. Heb deze keer ook weer teunisbloem geslikt.

Niesje: 12 weken alweer! Echt heel gaaf zeg! Laat af en toe weten hoe alles gaat!

Alle meiden: succes met alles!

Liefs...

Dag meiden,

)*(&^%$%#@!

Bedankt voor al  het duimen, maar helaas de  is verschenen.
Van de ene kant had ik het zo gehoopt, maar de andere kant heb ik nu zekerheid. We gaan ervoor in 2008.
Ik heb er samen met mijn mannetje over gepraat en we beginnen met temperaturen en gaan door met de ov  sensitest. We zijn nu namelijk al een half jaar bezig, hij vindt dat het lang duurt. Tja, we zien wel, ik zei dat we er wel iets voor moeten doen, het vliegt er niet in!
We zitten dus even in een dipje, maar we willen er wel voor de volle 100% voor gaan!

mamaroos: negatieve test, ik hoop zooooo dat je te vroeg getest hebt. Ik duim voor je.

Sjors: Wahhh je ei! Nou, spannend dat wachten. Wanneer is je nod?

Ken: Helaas de rd voor mij. Maar voor jou lijkt het positief! Ik ben hard voor je aan het duimen. Wanneer krijg je de bloeduitslag?

mimi

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10E ronde.1E kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*) ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!

NOD 8 DEC,LILIAN30,31JAAR,4E RONDE,3E WONDER NA STORM* EN DAAN*ZWANGER!!!!!!!!!!!!!

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)

nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)
nod 5 december, Jossie79, 28 jaar   8e ronde, 1e kindje (dag 29)
nod 8 december,lilian,4e ronde,3e kindjeStorm*Daan*[dag 31]
nod 7 december, mimi, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 12 december, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 35)
nod 22 december, Roos, 31 jaar. 5e ronde, 2e kindje (dag29)
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje (dag 30)
nod 24 december, Joyce, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje  

nod 25 december, Ikke, 35 jaar, 11e ronde, (miskraam mei 07)

nod 28 december, Sjors, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)  
nod 29 december Johanna, 27 jaar, 4e ronde 1e kindje (dit is dag 30)

NOD lijst januari 2008

nod 5 januari, Jossie 79, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
nod 6 januari, Eefje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje (dag 33)

Mimi; Wat balen dat de RD's nu toch weer zijn verschenen. Ik kan me voorstellen dat jullie er nu even doorheen zitten.   Als je eenmaal voorkinderen gaat dan wil je ook het liefst dat je al meteen zwanger bent. Probeer toch een beetje te genieten van de feestdagen en ik hoop dat 2008 een goede start voor jullie in petto heeft.

Ken; Wat een super goede dokter zeg. Meestal laten ze je eerst nog even wachten. Veel succes morgen met de bloedtest. Als ik je klachten zo lees dan begint het er stiekem toch een beetje op te lijken dat het misschien wel eens zo kan zijn. Veel succes morgen met je bloedtest.

Sjors; Ook weer op het wachtbankje gearriveerd! Wat duurt het wachten toch lang he? Gelukkig liggen er een paar drukke dagen in het vooruitzicht dus voor je het weet is de wachtperiode al weer voorbij.

Ik heb het idee dat ik weer een beetje ziek wordt. Arggg ik hoop het niet. Ik ben net ziek geweest en nu komen de drukke dagen er weer aan. Maar ik voel me de hele dag al een beetje licht in mijn hoofd en heb een beetje keelpijn. Nou ja, ik hoop maar dat het weer over gaat.

Mimi: ohhhh meid! Wat vind ik dit zo balen voor jullie! Ik had echt stiekem gehoopt dat we allebei positief zouden testen. Ik snap helemaal dat jullie in een dipje zitten.
Als ik ongesteld wordt zal ik daar ook vreselijk van balen, ook omdat je lichaam het laat lijken dat je zwanger bent en omdat je cyclus langer is.
Goed dat je ovulatietesten gaat gebruiken, dat ga ik ook maar weer doen mocht ik ongie worden.
Héél veel succes de volgende ronde en hopelijk zijn de rd's snel verdwenen, zodat jullie goed het nieuwe jaar in kunnen!

Joyce: hopelijk wordt je niet ziek! Dat kun je natuurlijk niet gebruiken met de aankomende feestdagen! Dan duim ik eens een keer voor iets anders: dat je niet ziek wordt!

liefs...

Goede avond meiden!!

Mimi!!
Wat vreselijk balen!! Vind het zo jammer voor je!! Ik had stiekem goede hoop dat het bij jou wel eens raak zou kunnen zijn!! bah bah bah!! Ik hoop dat je niet te veel last hebt van je ongie en dat ie snel voorbij is!! dan kunnen jullie weer verder!! Hier een hele dikke knuffel voor jouw en je mannetje!!   2008 wordt jullie jaar!!!

Ken!!
Wat fijn dat de huisarts zo reageerde! Dus morgen bloedprikken, spannend hoor! Krijg je morgen nog de uitslag of moet je daar nog eventjes op wachten!! Ik duim mij echt te pletter!! Want die tekenen die jij hebt komen toch wel erg dicht in de buurt van een zwangerschap!!! Laat je direct weten hoe het afgelopen is morgen?? Volgens mij komt de 2e december zwangere er aan!!!

Joyce!!
He, wat vervelend dat je je niet lekker voelt!! Maar goed vitamientjes nemen en laat je mannetje je maar lekker verwennen!! En vooral voldoende dropjes in huis, helpt en is ook lekker!!
Maar hoe is het verder bij jou?? Voel je al iets?? Nog maar een paar dagen en dan is je nod al weer!!

Niesje!!
Wat fijn te horen dat alles goed met je is!! GEFELICITEERD met je 12 weken zwanger zijn!! Krijg je ook al een beetje een buikje?? Lijkt mij zo geweldig een buikje...droom...droom..droom..

Lillian!!
Hoe is het bij jou meid?? Nog steeds zo moe?? En krijg je al kwaatjes??? Wanneer mag jij eigenlijk voor je eerste echo?? kan je eindelijk je kindje zien!! Lijkt me geweldig!!

Nou, ik zit op het wachtbankje... Heb nog niet veel bijzonders te melden eigenlijk!! Heb wel al af en toe wat krampjes in mijn buik!! Heb zo het vermoeden dat het niet raak is, en dat de duiveltjes toch winnen deze maand!!   We zien het vanzelf!! Het geeft mij in iedergeval wel een goed gevoel dat we er deze maand echt alles aan gedaan hebben, en meer kun je niet doen!!
Ik plof zo lekker op de bank met een goed boek!! Nog een fijne avond dames en tot morgen!!

Terug
Bovenaan