FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10E ronde.1E kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*) ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!

NOD 8 DEC,LILIAN30,31JAAR,4E RONDE,3E WONDER NA STORM* EN DAAN*ZWANGER!!!!!!!!!!!!!

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)

nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)
nod 5 december, Jossie79, 28 jaar   8e ronde, 1e kindje (dag 29)
nod 8 december,lilian,4e ronde,3e kindjeStorm*Daan*[dag 31]
nod 7 december, mimi, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 12 december, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 35)
nod 22 december, Roos, 31 jaar. 5e ronde, 2e kindje (dag29)
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje (dag 30)
nod 24 december, Joyce, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje  

nod 25 december, Ikke, 35 jaar, 11e ronde, (miskraam mei 07)

nod 28 december, Sjors, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)  
nod 29 december Johanna, 27 jaar, 4e ronde 1e kindje (dit is dag 30)

NOD lijst januari 2008

nod 5 januari, Jossie 79, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
nod 6 januari, Eefje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje

Hey allemaal!

Mimi: Zoooo vervelend die onzekerheid! Ik zat ook al eens te denken om de huisarts eens te bellen, maar heb het nog niet gedaan. Zit vandaag ook op dag 41! Ik wacht nog even af, dan ga ik ook maar eens overleggen met mijn huisarts wat te doen.
Ik had even een tijdje nergens last van. Sinds een paar dagen voel ik weer vanalles in mijn onderbuik. mijn borsten zijn af en toe weer gevoelig en heb nog steeds niet veel eetlust en smaakt het minder als anders.
Zucht..... we wachten nog steeds af!

Mamaroos: Spannend zeg! ik ga morgen duimen voor je. Hoop dat je positief test.
Laat snel wat weten dan!

Sjors: Ook nog gefeliciteerd dat je tante wordt! Daar had ik overgelezen. Als ik het nu zo lees, is er inderdaad nog hoop voor ons!

Het wordt steeds spannender hier! Er kan weer wat afgetest worden... ik hoop dat het allemaal positief is! We zullen zien. Dat zou geweldig zijn zo met de feestdagen!

Fijne avond!

liefs...

Mimi en Ken wat ^%$@(&%& die onzekerheid zeg!!! Ik hoop dat er snel wat duidelijk heid komt voor jullie!!! (ken, ik weet niet of je huisarts vakantie heeft tussen kerst en oud& nieuw..., mijne wel nl... straks wil je heen en is ie op vakantie...)

In iedergeval ik hooop voorjullie snel duidelijkheid!!!

Sjors..  gefeliciteerd met je tante worden!!!

Enne Roos.....IK DUIM DUIM DUIM voor je!!!!

Enne meiden...... het is nu 18 december en we moeten nog 4 zwangeren he!!!! Jullie maken  het wel spannend zo!!!!!

Kom snel met goed nieuws meiden!!!

Liefs, Mama30

Mimi; Wat fijn dat je van je huisart toch deze week een zwangerschapstest waneer jij dat wil. Ik wens je alvast veel succes.

Ken; Wat vervelend dat bij jou ook de RD's nog niet gearriveerd zijn. Misschien is het ook wel eens fijn om even met een huisarts te praten. Ik zou er  hartstikke onzeker van worden.

Sjors; Wat leuk dat je volgnd jaar tante wordt. Wanneer is ze uitgerekend. Ik wordt ook weer tante volgend jaar omstreeks 19 juni. Ik vind het echt hartstikke leuk maar ik had ook wel stiekem een beetje gehoopt dat ik eerder zou zijn. haha.

Johanna en Sjors; Hebben jullie je ei al gevonden met de ovulatietesten?

mamaroos; Veel succes morgen met testen! Hou je ons op de hoogte?

Mama30; Ik hoop dat we je straks snel kunnen volgen naar het Zwangerforum.

Nog 3 dagen werken en dan heb ik lekker anderhalve week vrij. Ik heb er wel zin in. Ik vind het altijd wel weer heel gezellig. Ik zie er altijd tegenop dat het weer rennen en vliegen is maar ik vind het toch ook wel leuk.

Maandag ga ik testen als als ik nog niet eerder omgi ben geworden. Aldenk ik wel dat ik ongi ga worden omdat ik ook al weer lichte rugpijn heb.

Hallo meiden!!

Mimi
Wat otzettend vervelend dat je cycles helemaal in de war is! Wel fijn dat je huisarts het serieus neemt en dat je daar nog een testje mag doen!! ik hoop zo voor je dat het stiekem toch raak is!! Ik kan me voorstellen dat je hier helemaal gek van word!!

Ken
Ook voor jou vind ik het ontzettend vervelend! Wanneer ga jij opnieuw weer testen?? En hoe was je cycles hiervoor ook al weer?? Duurde die nou ook zo lang (sorry, weer geen 2e schermpje geopend)??? Ik hoop echt dat jij en Mimi toch met een positieve test eindigen deze maand!!! Op naar de volgende zwangere!!!

Joyce!!
Wat lekker straks vakantie!! Heerlijk!! Ga je ook nog wat leuks doen?? Of blijf je lekker thuis met de feestdagen??
Wat leuk dat jij ook tante wordt! Gefeliciteerd nog!! Mij schoonzusje is nu 6 weken zwanger, dus het wordt denk ik een augustus baby!! Ik hoop dat ik haar snel mag volgen! We zijn tegelijk begonnen, en ook ik moest eventjes slikken toen ik hoorde dat ze zwanger was (stom he)! Gelukkig was dat zo voorbij, want ik gun het ze van harte!! Maar was wel een beetje jaloers....

Mama30!!
Ook ik hoop zo, dat we je met zijn allen gaan volgen naar het zwangeren forum! Wel ontzettend leuk dat je lekker met ons mee blijft kletsen!! Wanneer had jij ook al weer je eerste echo?? Spannend hoor!!

Roos
Hoe is het bij jou?? Je gaat morgen testen he?? Spannend hoor!!! Ik duim heel hard voor je!! Laat je direct weten hoe het gegaan is?? Op naar de tweede december zwangere!!!

Ikke, jo, jossie ( en alle andere meiden die ik vergeten ben) hoe gaat het bij jullie???

Ik heb gisteren mijn eitje gevonden! Vandaag had ik direct al weer een negatieve ovu-test, dus ik denk dat hij al gesprongen is! We hebben deze maand voor het eerst echt goed rondom mijn ei sprong gevreeen!! Ben zo benieuwd of het zijn vruchten af gaat werpen!! Ben in iedergeval wel heel opgelucht dat ik een eisprong heb!! Dus officieel vanaf vandaag op het wachtbankje!! Geloof dat ik nog maar lekker door blijf knuffelen om de tijd wat te doden, hihihihihihihi.... Wachten duurt zo ontzettend lang!!!

Tot snel en lekker slapen!!

-x-

Test was negatief vanochtend...Ben ik best verdrietig van...het voelde zo goed! Ik weet dat ik in theorie natuurlijk wel te vroeg getest heb. Maar bij mijjn zoontje was de test op mijn NOD zoo positief dat ik zeker weet dat hij dan ook al eerder positief zou zijn geweest. Ik ga er dus vanuit dat we naar ronde zes gaan...Iemand hier toevallig ervaring met vroeg testen met digi clear blue?

Sjors...wat goed dta je je ei gevonden hebt! tottoitri

Roos

Roos!
He wat balen zeg!! Had zo gehoopt dat jij nummer 2 zou worden van december! We moeten de hoop nog niet opgeven! Zoals je zelf al zei, heb je natuurlijk wel heel vroeg getest! Dus wie weet!! Ik kan mij voorstellen dat je verdrietig bent!! Maar geloof mij, we gaan het allemaal meemaken een zwangerschap, ik ben er van overtuigd!!
Hier in iedergeval een hele dikke knuffel ..... En ik blijf toch voor je doorduimen dat de test over een paar dagen wel positief is!!
Liefs Sjors....

Terug
Bovenaan