FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

haha jossie! Wat een aangename verassing!! haah!! Nou de boodschap is overgekomen bij jullie!! Super!!

Binna, welkom bij de zwangeren!! Ik lees en schrijf hier (als ik niet van mijn stoel val van vermoeidheid...) nog mee. Ik ben nu  7+6 weken zwanger.

Sjors...... Zet 'm op!!! Enne waar een kerstboom wel niet voor kan zorgen he!!!   Wie weet!!!

Joyce, succes op het bankje! Ik hoop voor je op goed nieuws!!!

Ken, verdorie, wat balen die neg test. Ik hoop van harte dat je te vroeg hebt getest...!!! Zo niet laat ze dan maar komen die RD... Kun je weer verder naar een nieuwe ronde!!!

Ik ga ongetwijfeld meiden " vergeten". Ik heb geen 2e schermpje open.

Ik heb niet zo heel veel zin meerom achter die PC te kruipen. S'morgens moet ik echt even op gang komen en s'avonds val ik om van moeiheid. OVerdag gaat het. Weet nu al weer wat wel en niet moet eten... Maar we zijn dol gelukkig en dan neem je deze symptomen voor lief!!

Donderdag heb ik weer een echo. Spannend en daarna heb ik vakantie!! Heerlijk!

Meiden toto snel! En ik duim voor jullie allemaal!!!!

Hallo meiden!!

Zo, nog eventjes een kort berichtje voor ik ga werken!!

Mama30
Wat fijn dat alles goed gaat met je!! Dus je voelt je al echt zwanger met al die symptomen!! hihihi!! Doe maar lekker rustig aan en geniet er van!! Ik hoop zo dat wij je snel mogen volgen!!

Ken!!
Bah... wat vreseljk balen!!! Ben je inmiddels al ongesteld geworden?? of nog steeds niets te bekennen?? Ik hoop echt dat je te vroeg getest hebt!!

Jossie!!
Hoe is het met jou meid?? Leuk zo'n ontbijtje als cadeau!! Dan stroomt de romantiek weer eventjes over!! Dat kunnen we goed gebruiken!! hihihhi!! Waar sta jij nu momenteel?? Zit je in de knuffelronde of zit je alweer op het wachtbankje?? (heb geen 2e scherm geopend)

Joyce!!
Spannend altijd he?? Op het wachtbankje!! Vind het zelf altijd 1 van de minst leuke onderdelen van het hele zwanger worden gedoe!! Geef mij de knuffelronde maar!! hihihi!!

Sabrina!!
Welkom bij de club!!! Gezellig dat je mee komt kletsen!! Misschien moet je jezelf ook eventjes toevoegen aan de lijst der lijsten!! Ik begreep dat jij nu ook op het wachtbankje zit, toch?? Spannend hoor!!! Voel je al iets bijzonders??

MamaRoos!!
Spannend dat je woensdag gaat testen!! Ik duim voor een dikke vette plus!!! Succes nog eventjes met wachten!!

Het is bij mij inmiddels dag 19 en nog steeds geen ei te bekennen!! Snap er echt helemaal niets van!! Het test streepje van de ovu-testjes wordt wel steeds donkerder, maar heeft nog niet de zelfde donkere kleur dan de controle streep!! Hmmmmm Ik wil een ei ik wil een ei!!! hahahahahahahaha!!! Ik ben echt veel te ongeduldig!!
Wij zijn gisteravond naar de musical Tarzan geweest!! Het was echt helemaal geweldig!! Mooie muziek, geweldige dans- aan-touwen-slinger-show, mooie kostuums, dus echt heel erg genoten!! Een goede aanrader dus!!!
Ik zal eventjes mijn spulletjes bijelkaar zoeken, kan vandaag mijn kerstpakket ophalen!! Ben echt heel benieuwd!!!

Tot morgen lieve meiden!!!

heeee meiden

nou t kan niet heel lang meer duren he..voordat er toch nog wel 4 zwangere forumjunkies bij komen,,,,,,,?????
wie oooh wie gaat t worden ...ik ben zo nieuwschierig.........

ken     nog steeds geen rd's?   ben toch wel benieuwd hoor heb je nu een lange cyclus of ......   had jij je  ei deze maand gemerkt?......duim voor je!!!

mamaroos....spannend   je gaat ownsdag testen he?   oooh ik ben benieuwd,,, laat t snel horen he..en ik denk ook wel dat je iets voor je nod kan testen ....en dan is t streepje misschien iets minder maar een streepje is een streepje he.... succes..

sabrina     hoi welkom bij de forumjunkies!!! gezellig hier hoor...ik ben lilian en ik ben net 5 weken en 4 dagen   zwanger...maar ik lees en schrijf hier gewoon nog mee want deze meiden zijn heel gezellig!!!! en als je zwanger word dan kan je naar de zwangere forumjunkies hahah.. nou ik zal voor je duimen en nog ff wachten op t wachtbankie ....
ps   en dat schrijven dat merkt niemand want wij schrijven allemaal zo hihi door   snel schrijven/hormonen/dislexie /wat maakt t uit hahhaha....

jossie     leuke vrienden zeg...en een gezellig ontbijt   en dan nog eens gezellig "knuffelen"hahahah heeel leuk.......

joyce     hou nog ff vol op dat bankie he....t lijkt lang te duren maar t is zo je nod!! ik duim voor je...

mama30     he   spannned donderdag jou echo!!! ikke vrijdag!!   ik ben zo benieuwd??!!   maar nog ff een drukke week[maar ik doe heeeeel rustig aan] voor de boeg   en dan is t vrijdag.... laat t snel horen he hoe je echo was..x

sjors     t streepje word donkerder???? dan moet je eigenlijk 2x per dag testen dan kan je   je ei niet missen....want de test  streep kan ook smorgens licht zijn...savonds op zijn donkerst en dan smorgens weer iets lichter dan heb je snachts je  felste streep gehad en heb je binnen 24-32 uur je iesprong..........  en als ie donkerder word dan gaat t meestal snel   hoor!!!let goed op... en laat je ei hebben is denk ik alleen maar goed ...had ik ook   dag 17/18..
kom op en laat weten als je m hebt gevonden he.....x

nou allemaal heel veel geluk en ik duim voor jullie!!!!
ik lees elke dag nog mee hoor maar ebn dus ook best moe[ja zeggen ze allemaaal he hihi] maar ik houd alles in de gaten hoor!!! ben zo benieuwd naar de 2e zwangere in dec. en de 3e   en de 4e   en de 5e!!!!!!!!!!!!
 nou tot snel xxxx lilian

Hoi hoi!

ben ik weer... en nog steeds niet ongie. Zit nu op dag 40. hummmmmm. Ik weet het gewoon echt weer niet meer!!!! Baal soms echt van dat vrouwelijk lichaam!

Sabrina: Welkom meid! Hopelijk kun je hier kwijt wat je bezighoudt en wat je nog niet wil/ kan delen met familie, vrienden enz.... Ik vind het in ieder geval erg fijn en leuk!

Sjors: Dus avondje Tarzan was zeer geslaagd? dat dacht ik wel al. Wij zijn in Augustus geweest! Echt een belevenis.

Ik lees dat de zwangeren onder ons behoorlijk moe zijn. Als ik het zo lees denk ik; o jee! Dan hebben ze het snel door!

Ik moet zo maar weer eens weg.

Allemaal een fijne avond.
Knuffel ze, neem plaats op het krappe wachtbankje (ja, want ik zit er ook nog steeds!) Haha...
En zwangere meiden: Rust lekker uit.

Liefs...

Hihi Lilian...ik meld me dan wel aan als vrijwiller voor een positieve test deze maand.hihi
Vind ik niet zo erg vervelend hoor!

Owww Ken, frustrerend is dat he! Ik heb ook een keer een hele lange cyclus gehad! Terwijl ik normaal altijd de klok erop gelijk kan zetten! De testen waren ook negatief! Toen ik uiteindelijk dan toch ongi werd was die ongi veel heftiger dan normaal. Achteraf denk ik dat het eitje wellicht bevrucht was, maar dat het in de innesteling of celdeling niet goed gegaan is. Dat kan ene langere cyclus verklaren en negatieve testen verklaren...
Maar wie weet heb jij eind van de week alsnog een pos test in handen! Ik duim voor je!

Roos  

Hoi hoi.

He Sjors. Ik denk dat je ei nu wel snel zal komen.
Ik zit momenteel ook op dag 18. Maar heb nog helemaal geen streep kunnen vinden.
Zit nu in de nachtdienst. Ga nu morgenochtend testen als ik thuiskom.
Misschien zie ik dan eindelijk mijn streep. Vorige week had ik een streep op dag 19.

Ik zag dat jij ook onregelmatig werk hebt. Wat doe je voor werk?

Groetjes jo

Hoi Meiden; Zo te lezen staan alle eieren op springen! Dat wordt knuffelen geblazen deze week!

Ken balen meid dat je nog steeds niet ongi bent. Ik hoop echt dat je snel wat meer weet en niet in deze onzekerheid blijft zitten.

Mamaroos; Jij gaat er morgen een testje tegenaan gooien? Spannend om het toch nog een paar dagen voor je NOD te doen. Laat die 2e zwangere vande maand nu maar komen!

Mama30; Lekker eventjes vakantie! Ik heb vanaf maandag ook lekker anderhalve week vrij.  

Ik moet nog 6 dagen wachten en ik begin het nu wel weer spannend te vinden. Maar ik heb al een beetje last van mijn onderrug dus de eerste tekenen van een ongi  zijn er al.  

Sorry, Sorry, Sorry meiden,

Heb het erg druk gehad de afgelopen dagen.
Ik kan jullie meedelen dat hier nog steeds geen rd's verschenen zijn. Nu dag 41.
Vrijdagavond nog getest, negatief.
Voel me erg onzeker. Dus daarom gisteren de huisarts gebeld, ze zei nog even een week te wachten, als ik wil mag ik deze week wel daar nog een zwangerschapstest doen. Als ik donderdag nog niet ongi ben, wil ik dit vrijdag gaan doen. Als de test dan negatief is, krijg ik na kerst een afspraak om te bespreken hoe, wat en waarom.
We zien het wel, maar deze situatie is echt niet prettig.

Sjors: En lukt het met het vinden van je ei?
                 Gefeliciteerd met het worden van TANTE! Ik moet zeggen je verhaaltje geeft me
                wel weer een beetje moed.

Ik zie op de NOD lijst dat het spannend gaat worden, voor enkele meiden, zo rond kerst.
Dat wordt duimen!! Succes!

Jossie: RD's gehad, Balen!
                    Maar dat betekend wel: Een gezellige KNUFFEL kerst. HiHi.

Eefje: Veel succes met klussen in jullie liefdesnestje. Misschien komt er toch nog een kluskindje van. Wie weet! succes.

Joh: succes met knuffelen

Roos: Ik hoop het zo voor je, succes met testen morgen! ik duim voor je.

Ken: Toch baal je als je een negatieve test hebt, maar geen rd's is nog een sprankeltje hoop, toch? Ik duim ook voor jou. Ik begrijp je gevoel, zit in het zelfde schuitje.

En de rest die ik mogelijk vergeet, veel succes!

groetjes mimi

Terug
Bovenaan