FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo lieverds!!!

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!

Hopelijk een jaar vol met zwangeren en beebjes!!!! We gaan er voor!! 2008 wordt het jaar van de Junkies!!!

Dikke kus.....

Eefje; Fijn dat jullie vanaf januari er weer helemaal voor gaan! ik gebruik zelf de ovulatietesten van Sensitest. (www.sensitest.nl) Je kan ze op het internet bestellen en nadat de betaling is overgemaakt heb je de testen met een dag in huis. De kosten zijn relatief laag. Je hebt al 24 testen en 3 zwangerschapstesten voor 30 euro.

Gister hebben we oud en nieuw gevierd bij vrienden en het was hartstikke gezellig en het is toch nog kwart over 3 geworden. We hebben echt ontzetend veel vuurwerk afgestoken. Dat is toch wel het leukste van oud en nieuw.  We hebben ook de vakantie besproken en als we alemal vrij kunnen krijgen dan gaan we met 8 man naar Tunesie. Ik heb er zin in. Ik heb trouwens de voorwaarden van de annuleringsverzekering doorgekeken en daarin staat dat er ook geannuleerd mag worden bij een zwangerschap. Ik heb er zelfs nog even over gebelt en ja hetmocht echt. Je moet het dat wel met een doktersbriefjke kunnen aantonen. Dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken.

Hallo!!

Hebben jullie gisteravond en gisternacht overleefd??? En een gezellige avond gehad???
Ik was nog net voor twaalf uur thuis, kon dus nog net op tijd in de armen van vriendlief springen!! hahahaha!!!
Helaas zijn de duivels gistermiddag toch nog gekomen!! Ik voelde het al anderhalf week aankomen, maar toch was het weer even een teleurstelling!! Waarschijnlijk was ik gewoon over tijd omdat mijn ei ook laat was!! Pffffffffffffffff balen, maar we gaan met frisse moed verder!! Echt 2008 wordt vreselijk vruchtbaar!!!

Maar Ken en Joh!!
Voor jullie nog alle kansen!! Het gemiddeld aantal zwangeren moet echt drastisch omhoog!!! Dus ik blijf doorduimen hoor meiden!! En Joh, mijn schoonzusje heeft ook 2 negatieve testen gehad en bleek een week later alsnog zwanger!! Dus het kan nog allemaal!! Geen duivels betekend hoop!!! En Ken, ik hoop echt dat het een innestelingsbloeding is!!! duim duim duim.....

Joyce!!
En??? heb je een nieuwjaars-eitje?? Veel knuffel plezier!!!

Kitty!!
Goh, al weer negen weken zwanger!! En wat fijn dat je het hartje hebt gezien!! Echt super hoor!!! Ik hoop dat je je snel wat minder misselijk voelt!!

Lillian!!
Hoe is het met jou meid?? Wanneer mag je ook al weer voor een volgende echo??? Spannend!! En net als alle andere meiden hier, hoop ik ook dat het ineens raak is!! Dus zwangere junkies wij komen er aan!!

Eefje!!
Hoe is het met jou meid?? Nog druk met jullie huisje bezig??? Ik hoop dat je snel zwanger mag raken in 2008!!

Ikke!!
Hoe is het met jou?? Weet je al waar jij en je man voor gekozen hebben?? Ik hoop zo dat de vakantie jullie goed gedaan heeft en dat jullie samen voor een derde kindje willen gaan!!

Zo, ik zal de lijst der lijsten ook nog eventjes aanpassen!!! Moet eerst eventjes berekenen wanneer mijn volgende nod is!! Ik houd eerst maar weer even een cyclus van 30 dagen aan, en pas m aan zodra ik mijn ei gevonden heb!!

Nou meiden een fijne dag en we spreken elkaar snel!! Ps: Ik vind het echt heel erg leuk om zo samen met jullie te kletsen!! Ik hoop dat het in 2008 net zo gezellig wordt!!!

Kus...

Dat 2008 maar vruchtbaar wordt!!!!!!!!!

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  

nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER

nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER!

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)

nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)
nod 5 december, Jossie79, 28 jaar   8e ronde, 1e kindje (dag 29)
nod 8 december,lilian,4e ronde,3e kindjeStorm*Daan*[dag 31]
nod 7 december, mimi, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 12 december, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 35)
nod 22 december, Roos, 31 jaar. 5e ronde, 2e kindje (dag29)
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje (dag 30)
nod 24 december, Joyce, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje  

nod 25 december, Ikke, 35 jaar, 11e ronde, (miskraam mei 07)

nod 28 december, Sjors, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje  op dag 33  
nod 29 december Johanna, 27 jaar, 4e ronde 1e kindje (dit is dag 30)
nod 31 december lizzy, 35 jaar, 7e ronde 2e kindje

NOD lijst januari 2008

nod 5 januari, Jossie 79, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
nod 6 januari, Eefje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje
nod 7 januari, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dit is dag 62!!!)
nod 18 januari Roos, 31 jaar, 6e ronde 2e kindje
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje (dag 33)
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde (miskraam mei 2007), 3e kindje
nod 29 Januari, Sjors, 26 jaar, 6e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)

Hallo Lieve Meiden!

Ik wil jullie allemaal een heel vruchtbaar 2008 toewensen!!! Dat jullie allmaal heel snel zwanger mogen zijn!!!

Ik heb jullie berichtjes even heel vluchtig gelezen. (ik loop wat achter, zit niet meer zovaak achter de PC).

Sjors, jammer dat de RD zijn verschenen, op naar de 1e ronde van 2008!!!

Ik heb geen 2e schermpje open, maar volgens mij las ik net dat het voor ken spannend is, toi toi toi!

Hier al weer 9 weken zwanger vandaag! Oef wat gaat het toch snel! De misselijkheid/weeig gevoel neemt al af en ben ook iets minder moe. Maar al waren we hondsberoerd....!!!

Jullie allemaal, knuffelse en tot snel bij de zwangerenclub!!!

Een hele dikke nieuwjaarsknuffel !!!

Mama30

Sjors; wat balen dat de RD's er weer zijn. Op naar een nieuwe knuffelronde. 2008 is vast en zeker jouw jaar!!!

Ik vind het trouwens ook erg gezellig om met jullie te kletsen en ik ben zeker van plan om dit ook in 2008 te gaan doen! Jullie zijn toch mijn "internetvriendinnetjes" geworden.

mama30; Nog een paar weken en dan ben je over de magische 12 weken grens. Fijn dat alles goed gaat.

Vandaag nog steeds een vage streep op mijn ovulatietest dus hij zal waarschrijnlijk morgen wel positief zijn.

Het is wel een beetje rustig. Iedereen moet natuurlijk even bijkomen van oudjaarsnacht.

Morgen weer werken dus kan ik dan niet meer zoveel kletsen op het forum. Dat wordt afkicken. (haha echte junkie) Na anderhalve week  vrij is het wel weer lekker om te gaan werken. Dat verzet de gedachten aan zwanger worden ook weer een beetje op de achtergrond. SOms ben ik er voor mijn gevoel net iets te veel mee bezig. Maar ja als je eenmaal besloten hebt om zwanger te worden dan s het moeilijk om te wachten.

Hee Dames.

Iedereen is de nacht goed doorgekomen? Hier wel. We hebben gezellig bij vrienden uitgezeten.
Nou hier is het nog rustig. Er is nog steeds neits te zien.
Heb wel wat pijnlijke borsten maar of het nou meer is normaal weet ik niet. Je wilt het misschen ook wel te graag iets voelen. Ook verbeelde ik me dat mijn tepelhof is donkerder is. Zal allemaal wel verbeeling zijn. Ga er nog steeds van uit da tik ongesteld moet worden 1 dezer dagen. Langere cycles dan anders.

Morgen meot ik werken maar ga toch eerst even een testje doen. Spannend!!!

Hou jullie op de hoogte.

Terug
Bovenaan