FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meiden even illegaal op mijn werk internetten (ja ook ik moet werken op oudejaarsdag)
Ik wil jullie ook nog een fijn uiteinde toewensen en dat al onze dromen in 2008 maar verwezenlijkt mogen worden.

hoi allemaal

ik wil jullie allemaal een super vruchtbaar 2008 wensen !!!!!!! laat de moed niet zakken want dadelijk in een keer .........floep! en je bent zwanger..zo onverwacht als je je mar kan bedenken!!
sjors   ik hoop dat t alsnog stopt en misschien is t wel bruine innestelingsbloed??? wie weet
joh.   ik weet t ook niet niet ..maar soms hoor je toch dat mensen later wel pos testen? dus geen rd's is hoop he!!

allemaal een super avond [ook degene die moeten werken] en geniet ervan
xxx lilian

Sjors en Johanna; Allebei overtijd en nog steeds geen rode duivels of een positieve test. Jullie houden ons wel in spanning zeg. Ik hoop echt dat jullie allebei donderdag een positieve test in handen hebben. Misschien brengt 2008 ons wel wat meer geluk en zwangeren.

Niesje en Sjors; Ja er moet ook gewerkt worden. Een fijne laatste werkdag van 2007 toegewenst.

Lilian; Ik hoop ook op een floep.. hihi.

Hey meiden!
Bedankt hoor! Lucht toch weer even op, als je je verhaal kwijt kunt.
Sorry voor mijn klaagzang!

Mijn rd's zijn er NOG niet, heb nog steeds hetzelfde miniverbandje als vanmorgen, af en toe een minidruppeltje bruine afscheiding. Ik weet alleen niet of ik hiervoor ook al eens meedere dagen die bruine afscheiding had.
We zullen zien...

Sjors: Balen dat je vriend ziek is en dat jij moet werken tot half 12! Probeer er toch een gezellige werkavond van te maken!

Joyce: Ik kijk ook vaak op webpagina's die over baby's gaan! Maar nog niet op marktplaats ofzo.
Heb ook nog niks gekocht wat baby betreft, ik kan me nog inhouden!
Ohhh nee! Ik heb wel al iets gekocht; een zwangerschapsdagboek van Anne Geddes. Die vond ik heel leuk en mooi! Ligt nog mooi in de kast, totdat ik erin kan gaan schrijven....
Maar het is toch leuk om al eens te kijken, volgens mij is daar niks mis mee!

Joh: Nog steeds geen rd's en ook geen positieve test? Zo vervelend dat je lichaam je zo in de steek laat! Of wel of niet! Ons lichaam moet ook steeds zo vervelend doen!
Maar... we blijven gewoon doorduimen!

Dit wordt waarschijnlijk mijn laatste berichtje voor dit jaar! (Klinkt raar he?)

IK WENS ALLE FORUMJUNKIES EEN HÉÉL VRUCHTBAAR, GEZOND, GELUKKIG, LIEFDEVOL EN GEWELDIG  2008!!!!!!
DAT ER MAAR VEEL BABY'S GEBOREN MOGEN WORDEN!!!

Allemaal een hele fijne avond en nacht! (geen alcohol he!)

Liefs...

Hallo meiden!

Hoe is het hier? Ik hoop toch dat jullie ons snel zullen volgen hoor! Hopelijk allemaal in januari raak!!!!

Met mij gaat alles prima. We hebben vorige week maandag een kloppend hartje gezien. Wat is het toch een wonder allemaal. Ik ben 5 augustus uitgerekend, morgen 9 weken zwanger! Ben wel nog steeds erg misselijk en moe. Dus ben niet zo heel veel op de site te vinden. Maar ik ga er vanuit dat dat na 12 weken wel weer beter wordt.

In ieder geval: JULLIE ALLEMAAL EEN HEEL FIJN UITEINDE!!!!! EN LAAT HET EEN VRUCHTBAAR JAAR WORDEN VOOR JULLIE!!!!

Liefs, Kitty

Oh ja: Ken: Ik had ook een innestelingsbloeding (klein beetje oud bloed), anderhalve week later, teste ik positief. En ik was er echt van overtuigd dat ik ongesteld zou worden! Dus je weet maar nooit (wil je geen valse hoop geven hoor, maar toch)
xxx

Ken; Het wordt nu toch echt wel spannend voor je. Ik hoop dat de RD's weg blijven. Een zwangerschapsboek van Anne Geddes. Dat lijtk me echt heel erg mooi. Hopelijk kan je er snel in gaan schrijven.

Kitty; Wat fijn dat alles goed gaat en je het hartje hebt horen kloppen! Ik wens je een onbezorgde zwangerschap toe.

Nou meiden; Dit is mijn laatste berichtje voor 2007. Ik had vandaag rekbaar slijm maar nog wel een vage streep op mijn ovlatietest. Hij was al wel wat duidelijker dan gisteren maar nog steeds vaag. Ik verwacht morgen of overmorgen een vette streep. Maar nog wel even geknuffeld.

Vanavond gaan we naar vrienden omhet uiteinde eens goed te vieren. Mijn vriend heeft heel veel vuurwerk gehaald dus we zijn vanacht zeker een half uur aan het knallen. Al hoeft al dat vuurwerk voor mij niet maar het is wel gezellig.

Gelukkig Nieuwjaar  !!!!!!

GELUKKIG NIEUWJAAR FORUMJUNKIES!!!!

Ik  moet deze week ongesteld worden (we hebben deze maand niet onveilig gevreeen) en daarna gaan wij er ook weer voor. 2008 moet ons (en jullie ;)) jaar worden!

Nu wil ik graag ovulatietesten gaan gebruiken, iemand goede ervaringen met een bepaald type? Ik zou niet weten waar ik voor moet kiezen...

Liefs Eefje

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  

nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER

nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER!

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)

nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)
nod 5 december, Jossie79, 28 jaar   8e ronde, 1e kindje (dag 29)
nod 8 december,lilian,4e ronde,3e kindjeStorm*Daan*[dag 31]
nod 7 december, mimi, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 12 december, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 35)
nod 22 december, Roos, 31 jaar. 5e ronde, 2e kindje (dag29)
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje (dag 30)
nod 24 december, Joyce, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje  

nod 25 december, Ikke, 35 jaar, 11e ronde, (miskraam mei 07)

nod 28 december, Sjors, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)  
nod 29 december Johanna, 27 jaar, 4e ronde 1e kindje (dit is dag 30)
nod 31 december lizzy, 35 jaar, 7e ronde 2e kindje

NOD lijst januari 2008

nod 5 januari, Jossie 79, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
nod 6 januari, Eefje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje
nod 7 januari, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dit is dag 62!!!)
nod 18 januari Roos, 31 jaar, 6e ronde 2e kindje
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje (dag 33)
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde (miskraam mei 2007), 3e kindje

Even de lijst weer omhoog gehaald.

Terug
Bovenaan