FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Johanna: Het is heel begrijpelijk hoor! je wilt zo graag! Ik duim voor je hoor...

Joyce: Haha! Dat doe ik dus ook steeds! Heb alsmaar niks te doen, dus ik ga net als jou op zoek naar alles wat maar te maken heeft met baby!
Grappig!
Nou, dat wordt knuffelen dan!

Fijne avond verder allemaal!

Liefs...

Hier nog steeds niks te bekennen. geen bloedspoortje niks!
Morgen ga ik nieuwe zwangerschaps testen kopen. Ik heb niks meer in huis.
Dan dinsdag maar testen als ik nog niet ongesteld ben.

Wrs test ik morrgen gelijk, hahaahha mij kennende. Hopelijk weet ik dan hoe ik 2008 in ga.

Ik hou jullie op de hoogte tot morgen.

Trouwens Sjors!!!! hoe gaat ie?

ik ga slapen. Welterusten

Hey meiden!

Joh: Ik hoop zo dat je alsnog positief test! Duim, duim!

Sjors: Hoe is het bij jou? Laat snel wat weten!

Ik ben bang dat ik ongesteld ga worden!!!!
Heb sinds vanochtend een heel klein beetje bruine afscheiding...
Mijn borsten blijven gespannen, temp is nog steeds verhoogd heb af en toe krampjes in mijn buik (vooral 's avonds)
Ik had hoop, maar dit heb voelde ik eerder ook al en toen werd ik ook alsnog ongesteld!
Ik baal zo zeg!!!
Nu is al mijn verdere hoop gevestigd op een innestelingsbloeding, maar ja, of dat dan bruine afscheiding moet zijn??

Zucht.....
Leuk om zo het nieuwe jaar te beginnen...
Sorry, maar ik vind dit weer zo'n tegenvaller!!!
Moest het effe kwijt!

Liefs...

Johanna, Wat eenspanning zeg. Ik zou voor de zekerheid maar 2 testen halen dan heb je er in iedere geval nog 1 op voorraad.Ik ga heel hard voor je duimen want we willennog een december zwangere!

Ken; Shit dat je bruine afscheiding hebt. Maar je zit nu en en beetje tussen je ei en je NOD dus het zou best wel eens zo kunnen zijn dat het een innestelingsbloeding is.Zolang de RD's er nog niet zijn is alles nog ogelijk. Ik ga ook voor jou heel hard hopen dat je zwanger bent. Het zou echt fijn zijn als je je afspraak bij de gyn mag afzeggen omdat je zwanger bent!!!

Ik wil iedereeen een heel erg fijn uiteinde wensen en een goed, gelukkig en vooral vruchtbaar 2008!!!!!

Meiden; Hebben jullie al spulletjes gekocht voor de baby terwijl je nog niet zwanger bent? Ik heb namelijk een heeeele mooie kinderkamer gezien voor weinig op marktplaats. Maar ja ik ben nog niet zwanger. Nu kan het zo zijn dat ik volgende maand al zwanger ben maar het kan ook nog wel even een jaartje duren of misschien lukt het helemaal niet.Ik ga het niet kopen hoor maar ik dat het is wel de kamer die ik ook wil hebben. Maar ik vroeg me af of jullie wel eens wat zijn tegengekomen.

Hallo meiden!!

Hoe is het met jullie?? Gaan jullie vanavond ook gezellige dingen doen?? Ik moet helaas werken tot half 12 vanavond! Met een beetje mazzel ben ik net voor het vuurwerk thuis!! Vriendlief is nog steeds ziek helaas, dus die heeft helemaal een eenzame avond zo! Echt heel sneu!!
Heb al wel mijn tas vol met lekkere chocola, m en m's en Jip en Janneke champagne!! (hihihihi)!! Dus wordt het op het werk, hopelijk wel gezellig!!!
Verder ben ik nog steeds niet ongesteld!! Voel mij wel enorm ongesteld!! Kan mij niet voorstellen dat de duivels niet komen deze maand! ik heb vandaag voor de zekerheid nog wel een testje van de kruitvat gekocht! Als ik donderdag nog niet ongesteld ben dan doe ik weer een testje!!

Ken!!
Hoe is het met je?? Is je ongie doorgezet?? Ik hoop zo dat het niet komt!! Ik blijf voor je doorduimen meid!! En misschien is het een innestelingsbloeding???!! Ik heb gelezen dat dat ook prima donkerbruin van kleur kan zijn!! Dus wie weet begint 2008 helemaal super voor je!!

Joh!!
Hoe is het bij jou??? Ik duim mij te pletter!! Heb je al een testje gedaan!!! Spannend!!

Joyce!!
Ik herken het helemaal hoor!! Ook ik zit regelmatig op marktplaats te neuzen tussen de kamertjes , boxen en kleertjes!! (hihihi, het schaamrood staat mij al op de kaken)!! Ik heb zelfs een schoenen doosje waarin een paar babyspulletjes zitten!! Ik heb van mijn zusje en vriendin (die weten dat wij bezig zijn) wat kleine spullen gekregen en zelf had ik ook een klein wit pakje gekocht!! En die zitten allemaal in mijn geheime schoenendoosje!! hihihihi!! Je wilt ook niet de voorbarig zijn met het aanschaffen van dat soort dingetjes, want ja, wie weet brengt het wel ongeluk... maar toch.. het is soms zo leuk om er eventjes in te neuzen.... Zo nu weten jullie mijn geheimpje ook!! hihihi!!

Roos!!
Ik kan goed begrijpen dat je wat afstand wilt nemen!! Ik hoop dat 2008 ook echt jouw jaar wordt en dat de junkies snel verrast worden met blij nieuws van jou!!! Ik zal voor je door blijven duimen!!

Kitty, Jossie, Lizzy Hoe is het bij jullie??

Lieve meiden!! Ik wil jullie een spetterent 2008 toe wensen!! En dat we allemaal maar zwanger mogen worden en mogen  bevallen van een wolk van een baby!!

Hoi allemaal.

Ik bern vandaag 2 dagen overtijd en nog steeds is de test negatief.
Ik weet het neit hoor. wrs is het niet zo en is mijn cyclkes gewoon langer dan normaal.
Ik wacht nu maar even met testen.. Misschien dat ik net als sjors donderdag ook een test er tegen aan gooi.
Helaas geen zwangere erbij in december!!
Wie weet wat 2008 ons brengen gaat!

SUCCES IEDEREEN!!! EEN VRUCHTBAAR 2008. WE GAAN ERVOOR!!!

Hoi allemaal.

Ik bern vandaag 2 dagen overtijd en nog steeds is de test negatief.
Ik weet het neit hoor. wrs is het niet zo en is mijn cyclkes gewoon langer dan normaal.
Ik wacht nu maar even met testen.. Misschien dat ik net als sjors donderdag ook een test er tegen aan gooi.
Helaas geen zwangere erbij in december!!
Wie weet wat 2008 ons brengen gaat!

SUCCES IEDEREEN!!! EEN VRUCHTBAAR 2008. WE GAAN ERVOOR!!!

Terug
Bovenaan