Hallo meiden!!
Hoe is het met jullie?? Gaan jullie vanavond ook gezellige dingen doen?? Ik moet helaas werken tot half 12 vanavond! Met een beetje mazzel ben ik net voor het vuurwerk thuis!! Vriendlief is nog steeds ziek helaas, dus die heeft helemaal een eenzame avond zo! Echt heel sneu!!
Heb al wel mijn tas vol met lekkere chocola, m en m's en Jip en Janneke champagne!! (hihihihi)!! Dus wordt het op het werk, hopelijk wel gezellig!!!
Verder ben ik nog steeds niet ongesteld!! Voel mij wel enorm ongesteld!! Kan mij niet voorstellen dat de duivels niet komen deze maand! ik heb vandaag voor de zekerheid nog wel een testje van de kruitvat gekocht! Als ik donderdag nog niet ongesteld ben dan doe ik weer een testje!!
Ken!!
Hoe is het met je?? Is je ongie doorgezet?? Ik hoop zo dat het niet komt!! Ik blijf voor je doorduimen meid!! En misschien is het een innestelingsbloeding???!! Ik heb gelezen dat dat ook prima donkerbruin van kleur kan zijn!! Dus wie weet begint 2008 helemaal super voor je!!
Joh!!
Hoe is het bij jou??? Ik duim mij te pletter!! Heb je al een testje gedaan!!! Spannend!!
Joyce!!
Ik herken het helemaal hoor!! Ook ik zit regelmatig op marktplaats te neuzen tussen de kamertjes , boxen en kleertjes!! (hihihi, het schaamrood staat mij al op de kaken)!! Ik heb zelfs een schoenen doosje waarin een paar babyspulletjes zitten!! Ik heb van mijn zusje en vriendin (die weten dat wij bezig zijn) wat kleine spullen gekregen en zelf had ik ook een klein wit pakje gekocht!! En die zitten allemaal in mijn geheime schoenendoosje!! hihihihi!! Je wilt ook niet de voorbarig zijn met het aanschaffen van dat soort dingetjes, want ja, wie weet brengt het wel ongeluk... maar toch.. het is soms zo leuk om er eventjes in te neuzen.... Zo nu weten jullie mijn geheimpje ook!! hihihi!!
Roos!!
Ik kan goed begrijpen dat je wat afstand wilt nemen!! Ik hoop dat 2008 ook echt jouw jaar wordt en dat de junkies snel verrast worden met blij nieuws van jou!!! Ik zal voor je door blijven duimen!!
Kitty, Jossie, Lizzy Hoe is het bij jullie??
Lieve meiden!! Ik wil jullie een spetterent 2008 toe wensen!! En dat we allemaal maar zwanger mogen worden en mogen bevallen van een wolk van een baby!!