FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo Dames,

ken26 de rode duivels zijn eindelijk weer voorbij en mag zaterdag weer beginnen met ovulatie te testen bij een positieve test moet ik het ziekenhuis bellen en dan is volgende dag de inseminatie verwacht zelf dat het 20 januari is dat ligt er aan wanneer ik me eisprong heb

joyce fijn dat de katten weer kaal zijn
en idd zal vast lachtwekend zijn

verder hebben vriendlief en ik vanavond eindelijk onze vakantie geboekt naar mallorca super mooi gelijk aan het srand morgen ff de boeken op gaan halen maar het is al geboekt vanavond via internet en tja mocht ik zwanger raken dan annuleren we het gewoon we hebben er wel heel veel zijn in

hoe is het verder met alle andere meiden  

tot tiks maar weer fijne avond nog

liefs
monique76

Monique; Lekker hoor een vakantie naar Mallorca! Wie weet jullie laatste vakantie met elkaar.

Ik heb straks functioneringsgesprek. Ik ben benieuwd. Ik ga mijn contract ter sprake brengen zodat het wel zwart op wit moet komen te staan dat het verlengt gaat worden. Dat zou weer een hele opluchting zijn.

Hoi hoi!!!

Ik ga vandaag weer beginnen met de ovu-stickjes!! Heb alleen het huis vol met mannen... hahahahaha!! Ze helpen vriendlief met de badkamer!! Dus ik wacht eventjes tot de rust weer wedergekeerd is in huis!! Doe zo'n ovu-testje liever in een prive-sfeertje, hihihii!!! Ben benieuwd hoe het deze maand gaat verlopen!! Spannend weer!!

Ken!
He, wat jammer dat de bloedtest negatief was!! Balen hoor!! Heb je nog steeds last van die rare steken in je buik?? Ik hoop het niet!! Ik ben heel benieuwd wat de gyn gaat zeggen!! Spannend hoor!! Misschien kunnen ze je wat geven zodat de cyclus wat stabieler wordt??!!! Duim duim duim duim...

Joyce!!
Hoe is het verder?? Jij zit nu op het wachtbankje toch?? en hoe is het met je katjes?? Herkennen ze elkaar nog zonder al dat haar!!?? ihihihihihiihi!!
Hoe ging je functioneringsgesprek?? heb je je vaste contract gekregen?? Hoop het zo voor je!!

Moniek!!
Fijn dat de duivels weer verdwenen zijn!! Op naar de volgende ronde!! Zal ook wel weer spannend voor jou worden!! Ik duim kei-hard voor je voor een positief resultaat!!
Ps: Mallorca klinkt echt hemels!! Ik wil ook!!!

Mimi!!
Nee, helaas zijn ze hier in het noorden niet zo van het carnaval vieren!! Lijkt mij overigens geweldig!!
Maar hoe is het bij jou?? Voel je al wat?? duim duim duim.....

Lillian!!
Hoe is het bij jou meid?? Ben je nog steeds zo misselijk en moe??

Ik ga nu maar eventjes boodschappen doen, de mannen moeten ook wat lekkers krijgen op zijn tijd he?? Ze werken zo hard!! Mijn ouders komen vanmiddag ook nog eventjes langs en blijven vanavond eten!! komt eigenlijk voor geen meter uit in die bende!! Maar ja, het is wel heel gezellig!! hahahah!!

Tot snel!!

x

Hallo Dames,

Ken meis wat balen zeg ik had het zo gehoopt voor je ik begrijp dan ook dat je stiekem toch terleurgesteld bent houd moed meis weet dat het soms zo moeijlijk is
succes

sjors spanned weer beginnen met ovulatie testen op hoeveelste cyclus dag zit je?

mimi80 het is zeker fijn je verhaal te doen en we willen nartuurlijk allemaal maar een ding zwanger worden bij de een gaat het wat makelijker dan bij de ander ook jij heel veel succes

Joyce hoe is jou gesprek gegaan vandaag ik hoop een beetje positief laat je het even weten

lilian jou heb ik ook een tijdje gevolgt meis wat heb jij veel moeten door staan en ik heb bewondering voor je ik wens je een hele fijne zwangerschap en geniet er van

verder alle andere dames die ik vergeten ben succes allemaal

liefs
monique

Hallo meiden,

Ben al een tijd niet geweest druk met zwanger zijn en werk zoeken,
Mijn oude werkgever heeft mijn contract niet verlengd omdat ik zwanger ben.
En we weten dat dat geen geldige reden is maar ze hebben het anders verbloemd.

Maar verder gaat alles lekker hier...
Vandaag ben ik 14 wkn en 2 dgn zwanger en ben tussen 7 en 11 juli uitgerekend.
Ik ben alleen nog moe maar voor de rest geen kwaaltjes.

Zie dat hier weer een aantal zwangeren zijn...

Lilian gefeliciteerd het is je echt gegund een broertje/zusje voor daan* en storm*

Verder wens ik iedereen die nog niet zwanger is veel succes met het zwanger worden

Kus Annelies

Hey, daar ben ik weer...

joyce: hoe ging je gesprek: krijg je een vast contract? Dat zou wel een zorg minder zijn.

Ken: sh*t, van de bloedtest, je hoopt het dan toch stiekem!
Volgende week naar de gyn. ik ben benieuwd! Hou je ons op de hoogte?

monique: Welke ovulatietesten gebruik jij? Of krijg je ze speciaal van het ziekenhuis?
oohhh lekker die vakantie, wij weten nog niet wat we doen met de vakantie, we wachten nog af. We willen wel weg, maar waar weten we nog niet.

Sjors: Succes met het vinden van je ei!

Nou, ter informatie: hiero geen klachtjes, maar ja dat kan! Wel is mijn temperatuur nog steeds niet gezakt, dus dat is een goed teken! We duimen maar volgende week!

Ja ja, een echte carnavalsvierder. We zijn lid van de plaatselijke carnavalsvereniging, waar de  komende weekenden de pronkzittingen beginnen. Verder houd ik me bezig met het organiseren van de activiteiten voor de jeugd. Erg leuk!
En met onze vriendengroep zijn we fanatieke caranvalswagenbouwers, we doen al jaren mee in de top.
Moet op maandag en dinsdag werken met de carnaval, dat wordt erg zwaar! Gelukkig heb ik de woensdag erna vrij, ff bij komen.

groetjes mimi

Mimi80,

ik gebruik de ovulatie testen van matcare zijn best wel duur kosten voor 10 testen en 2 zwangerschaps testen 22,95 euro   en nee krijg ze niet van het ziekehuis wel is me aanbevolen deze te gebruiken dus doe ik dat maar ook omdat ik nu geen andere durf te gebruiken nu het ziekenhuis raar me deze aan zaterdag begin ik weer

groetjes
monique76

Goed nieuws, Ik heb nu zwart op wit dat mijn contract wordt omgezet naar 32 uur (ik werk nu 40 uur en verdeeld op 2 afdelingen en ik ga op 1 afdeling verder) en een mondelinge toezegging dat het voor onbepaalde tijd wordt!!!!!!! Dus daar wordt een glaasje wijn op gedronken vanavond!!!!! Of zal ik dat maar niet doen?

Mimi; Ik hoop dat je temperatuur hoog blijft!!

Annelies; Wat vervelend dat ze je contract iet hebben verlengt. Best wel zielig want was is een paar maanden nu eigenlijk in vergelijking met onbepaalde tijd.Veel succes met het zoeken naar een nieuwe ban. Wel fijn dat alles met je zwangerschap in orde is!

Sjors; De katten hebben nadaat ze thuis waren eerst een minuutjenar elkaar lopen blazen. Ik denk inderdaad dat ze elkaar even niet herkenden. :) Maar nu doen ze wel weer lief tegen elkaar.

Terug
Bovenaan