FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

quote: monique76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-01-2008 14:44:14'));

meiden de gyn heeft mijn gebeld en zit erg in onzekerheid de gyn denkt zelf dat ik een blaasonsteking heb en weet verder niet wat voor gevolgen dat op de iui heeft hij wilde wel dat ik morgen naar het ziekehuis kom voor urine test en kijken hoe het met de baarmoeder zit verder zei die ook dat hij verder niet kan zien of ik mischien al zwanger ben ow nu dit weer ik moet ook eerlijk zeggen dat ik denk dat ook deze 2e iui niks heeft uitgehaald en verder is het maar weer afwachten tot morgen en kijken wat de gyn en de uitslagen zijn brrrrrr wat een onzekerheid he meiden

liefs
monique76

hai monique,

Ik lees hier af en toe nog even mee hoe het met jullie gaat (bevakeer bij de zwangere forumjunkies).

Hou nog even vol tot morgen, verschrikkelijk die onzekerheid. De gyn laat je morgen komen en een keer extra kijken/onderzoeken kan nooit kwaad volgens mij.

Ik wilde je toch even een berichtje sturen en je heel veel succes wensen! Ook ik duim voor je mee!!

Groetjes,

Mama30

Sjors; Ik hoop ook dat alle niet zwangere forumjunkies mogen aanschuiven bij de zwangere forumjunkies de aankomende maand! Het zou toch moeten kunnen lukken!

Monique; Veel succes morgen in het ziekenhuis. Ik hoop zeker dat je geen blaasontsteking hebt en als dat het wel is het zeker geen effect zal hebben op een eventuele zwangerschap. Fijn dat je wel serieus wordt genomen en meteen even mag komen. Ik hoop dat verder morgen alles goed is. Jammer dat ze dan nog niet kunnen zien of je zwanger bent! Laat je weten hoe het is geweest!

Johanna; Sterkte op het wachtbankje! Ik hoop echt dat het deze maand gelukt is voor je.

Ken; Ben je al begonnen met de ovulatietesten? Zou ik zeker doen. Dan weet je zeker dat je hem niet mist en als ze bijna op zijn gewoon nieuwe bestellen.

Vanochtend ben ik naar de dokter geweest. Ik zei: Ik kom deze keer met goed nieuws. hihi. Maar ja hij kon verder niets doen natuurlijk. Wel het adres van de verloskundige praktijk gekregen. Dus die heb ik ook gebelt en ik heb 25 februari mijn eerste echo. Jeetje dat lijkt nog wel een eeuwigheid te duren. Ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat en dat alles goed blijkt te zijn. Bij de dokter heb ik nagevraagd of ik getest kan worden op toxoplasmose omdat ik 3 katten heb. Hij had deze vraag nog nooit eerder gehad en hij wou eerst voor zichzelf uitzoeken wat toxoplasmose inhoud en wat het risico is en of het de moeite waard is om mij hier op te laten testen. Want ja als ik het gehad blijk te hebben maar het is nog steeds risicovol dan heeft het natuurlijk geen zin. Eind van de week mag ik even opbellen.

Ik heb trouwens wel kleine steekjes in mijn onderbuik. Heel vervelend. Gelukkig hebben meer mensen hier last van dus maak ik me niet al te veel zorgen.

Mama30, wat fijn om te lezen dat jullie zo meeleven dank je wel voor je lieve opbeurende woorden doet me ook erg goed hoe gaat het met jou zwangerschap hoe ver ben je altijd leuk om te weten en gun het een ander ook zo

joyce jou heb ik net nog aan de telefoon gesproken fijn dat je de 25e tercht kunt bij de verloskundige ik hou je zeker op de hoogte meis

liefs
monique

Mimi, van harte gefeliciteerd!!! Geweldig hoor, 2 op dezelfde datum. Misschien ben ik nr.3??!!

Ik heb nog steeds regelmatig pijn in mijn onderrug. Begin nu ook wat gevoeligere borsten te krijgen, dus ik hou hoop. Ik heb geen testen in huis en ben ook bang, dat zodra ik er 1 gekocht heb, ik meteen weer ongi word.(of dat het maar een heel vaag streepje is, net zoals toen met mijn miskraam).  Maar ik zal er toch een keer aan moeten geloven. Die rugpijn is zo tegenstrijdig. Ik heb maar een topic geopend en daarin wordt mijn angst voor een miskraam bevestigd. Ik heb dit bij mijn goede zwangerschappen nl. nog niet gehad. Het liefste wacht ik met testen tot ik 6 weken ben. Vorige keer kreeg ik met 6 weken een miskraam.

Mijn angst is nu nog groter dan mijn nieuwsgierigheid (en daarbij ben ik nog geen 5 dagen overtijd... zoals een andere keer).

Duim maar voor me, zodra mijn nieuwsgierigheid het wint, ga ik testen.

Ik hou jullie op de hoogte!

groetjes, Ikke

Hoi lieve meiden,

ikke: Ik hoop zo dat je angsten straks voor niks zijn! Wel vervelend dat je zo in onzekerheid zit. Ik hoop echt voor je dat je straks positief kan testen!

Monique: Ohh meid! Hopelijk geen blaasontsteking! Zo te lezen heb je er geen goed gevoel over. Meid, ik hoop zo dat je het verkeerd hebt en dat het deze ronde toch gelukt is! Ik blijf hard voor je doorduimen!
Dank je voor de bevestiging dat ik na 10-12 dagen na de clomid kuur mijn eisprong kan verwachten. Ik ga binnenkort de ovu sticks maar gebruiken.

Mimi: Balen dat je je zo beroerd voelt! Maar zo weet je in ieder geval zeker dat je echt zwanger bent! Voor jou hoop ik dat je je snel beter voelt...
Enne: dat wordt dan je eerste alcoholvrije carnaval dit jaar???

Joyce: Je bent al bij de huisarts geweest. 25 februari je eerste echo!! Gaaf zeg! Dat is al een spannende gebeurtenis. Duurt voor je gevoel nog lang ja...maar het zal er toch snel zijn hoor!

Ik ga vanaf morgen de ovulatietesten gebruiken. Ik hoop zo dat ik nu eindelijk eens een duidelijke streep kan zien!
Ohh alle zwangere meiden: Ik hoop toch zo dat ik jullie deze ronde mag volgen!

Ga mijn bedje zo weer opzoeken, moet er weer vroeg uit!

liefs...

Hallo lieve meiden!!

Mimi!!
Wat vervelend dat je zo misselijk bent!! Kwam het zomaar ineens opzetten?? Ik hoop echt voor je dat je je snel beter voelt!!

Ken!!
Ik denk dat het een goede keus is om morgen al te beginnen met de ovu-testjes!! Zo weet je in iedergeval zeker dat je je ei niet mist!!! Dus laat ze maar springen!!!

Monique!!
Ooooohhhh wat vervelend die onzekerheid he?? Ik hoop echt voor je dat je geen blaasontsteking hebt!!! En dat je ontzettend last hebt van het innestelen van een ei!!! Ik blijf voor je doorduimen hoor!!!

Ikke!!
Jeetje!!! Jij hebt ook al zo'n engelen geduld!! De kwaaltjes die je omschrijft, klinken toch echt als zwanger!!! Ik duim heel hard voor je!!! En hoop dat je snel een test durft te doen!!! (houd ons niet langer in spanning!!!!!!, hahahahahahaha)

Joyce!!
Fijn dat je de 25e voor de echo mag!!!! Voor je gevoel duurt dat nog eeuwen, maar het is zo maar zo ver!!! Dan mag je voor het eerst je kindje zien!!! Lijkt mij zo bijzonder!!!

Johanna!!
Nou, volgens mij heb je deze maand echt alle kansen benut!! Welkom op het wachtbankje!!! En ik duim voor een goed resultaat!!!!

Jossie!!
Ik zag dat wij ook bijna gelijk opgaan!!! Hoe is het bij jou??? Voel je al wat???

Mama30!!
Hoe is het met jou?? voel je je goed??

Ik ben vandaag een dagje naar utrecht geweest!!! Gezellig bij een vriendinnetje geweest!! Zij is inmiddels 28 weken zwanger, en mooi dat ze is!!! Geweldig!!! Ben weer helemaal in de "ik wil ook zo graag een kindje" sfeer!!!
Ik voel verder nog niet veel bijzonders, tja... af en toe een krampje!!! Dus.. ik weet het niet... Wachten duurt zo ontzettend lang!!!! hihihihi

Liefs sjors...

Terug
Bovenaan