FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mimi; fijn dat de rust weer een beetje terug is in je buik. Nog maar net zwanger en hij/zij is nu al flink aan de gang. hihihi. Ik hoop voor je dat je de rest van je zwangerschapniet zoveel last hebt van alle kwaaltjes.

Johanna; Het wordt duys een spannend weekend voor jou. Ik hoop dat de baby zich flink zal gaan innestelen.

Ikke; Ik kan me voorstelllen dat je nog niet durft te testen. Helemaal omdat je eerder een miskraam hebrt gehad. Hoe lang was je toen eigenlijk zwanger? Ik wens je veel succes het aanstaande weekend als je gaat testen.

Monique; Fijn dat alls goed is gegaan bij de gyn. Hij heeft je in iedere geval grondig getest zo te lezen. Wat spannend dat je gewoon net als alle anderen al 14 dagen na je NOD kan gaan testen. Ik hoop echt dat de test aanstaande dinsdag positief zal gaan uitvallen. En nu hoef je gelukkig nog maar 6 dagen op het wachtbankje te zitten. Voor je het weet is het weer zover.

Mamaroos; Goed dat je alles gaat opschrijven. dat heb ik eigenlijk ook gedaan vanaf de eerste maand. Vooral om wat meer over mijn cyclus te weten te komen. Ik hoop dat de ovulatietestjes bevallen. Op naar je voldgende ei! Ik hoop dat je deze ronde meer geluk hebt.

Met mij gaat alles goed. Ik heb alleen last van mijn keel zodat ik de hele dag al hard moet hoesten. Zo erg zelfs dat ik ook al de hele dag steken heb in mijn onderbuik. Ik maak me daar wel een beetje zorgen om. Verder had ik vandaag ok bijna geen last van mijn borsten maar nu begint het weer een beetje te komen. Ach ik zal me wel zorgen om niets maken. Nu ik zwanger ben voel ik in een keer van alles maar de helft heb/had ik normaal gesproken ook. Dit weekend gaan we het mijn ouders al vertellen. Mijn schoonouders heben we het al verteld. Misschien een beetje vroeg maar we willen er gewoon volop van genieten. Voor de vrienden houden we het geheim tot 12 weken.

Sjors: Leuk dat je vriendin zwanger is. Al 28 weekjes. Inderdaad, dan zou ik ook al helemaal zwijmelen...
Nog even volhouden met dat wachten, dan zul je weten of het deze ronde raak is! ik duim voor je!

Joyce: Hopelijk blijven de ergste zwangerschapskwaaltjes uit. Mijn mannetje heeft ook keelpijn trouwens, ik ben bang dat ik het ook krijg. Maar beter nu als met carnaval!
En ik zou me geen zorgen maken hoor! (Misschien doe ik dat toch wel hoor als ik zwanger zou zijn) Gaaf dat je het de ouders ga/hebt verteld! Hoe reageerden ze?

Mimi: Gelukkig voel je je nu wat beter! Das natuurlijk niet fijn als je al gelijk volop kwaaltjes hebt.
Ik heb trouwens ook niet echt tips voor het niet drinken van alcohol.
Maar misschien kan je vertellen dat je je wat ziekjes voelt.
of dat je aan de anti biotica bent voor één of andere infectie. (keelontsteking ofzo)
Ik zeg maar wat hoor! Weet niet of het wat is, maar ik denk dat ik dat zelf ook zo zou oplossen. Succes ermee!

Monique: Fijn dat alles in orde is! Nou, dan zou ik ook denken aan een innesteling.
Volgende week al testen! Ga je dat ook doen die dag? Ik hoop het zo voor je!

Mamaroos: jeetje, 2x gependeld dat het in februari raak zou zijn? Dat ga je nu natuurlijk geloven! Zou ik ook doen! Dat zou geweldig zijn!
Bij jou al carnavalsversieringen? Ik ga ook binnenkort versieren. Heb er ook al zo'n zin in! Heb al volop carnavalsnummers gedownload. Moet al wat in de stemming komen he? Gelukkig is je ongie bijna voorbij. Je hebt je al helemaal voorbereid op de volgende ronde! Dat moet dan toch echt goedkomen nu...

Ik heb gisteravond de eerste ovu test gedaan. (Is toch niet erg als ik dat 's avonds doe?) Ik drink toch niet veel...
Er kwam een licht streepje, dus mijn eitje is nog niet in aantocht.
We hebben ook  nog niet geknuffelt.
Wel balen, want mijn mannetje bouwt mee aan de carnavalswagen en is hele avonden tot soms wel 's nachts weg! Van knuffelen komt dan weinig...
Ik heb em al gezegd dat, wanneer mijn eisprong er is, hij echt tijd MOET vrijmaken!!!
We zullen zien...

Rest van de meiden: Veel succes met alles! Ik denk ook aan jullie!

Fijne avond allemaal!

Liefs...

Hallo Lieve Meiden,

Ken wow een licht streepje je ei is in aantocht dat had ik ook steets en je zult zien dat het steets donkerder kleurd spannend meis

Mamaroos wat goed dat je alles vanaf nu gaat opschrijven dat is heel goed ik doe dat ook vanaf de ongi tot aan de iui altijd makelijk terug te kijken en wat het pendelen betreft ik hoop dat ze gelijk krijgen succes meis

Mimi wat fijn dat het met jou al wat beter gaat de eerste zwangerschaps kwaaltjes ook die horen er bij

Sjors hoe is het met jou meid hou je het nog vol op het bankje ik kan alleen maar zeggen vol houden meid ik weet de laaste loodjes wegen het zwaarst ga zo duimen dat je een positieve test heb volgende week spannend he

joyce wat balen dat je pijn in de keel hebt je moet niet ziek gaan worden hoor we willen vrijdag nog wel op de koffie komen hoor hahaha

iedereen heel veel succes

yesssss de krampjes zijn toch echt weg zo nu en dan wat steekjes maar verder gaat het goed ja ik wil dinsdag echt al gaan testen de gyn zegt dat het mag dus wacht wel netjes op me mannetje die is om 16,15u thuis vind het iets wat je samen moet doen al zou ik graag de test zovroeg mogelijk willen doen   hahaha dat ongeduldige in me

nou meiden

veel liefs
monique xxxxxxxxxxxxx

hoi ikke

he ....nou ik heb dus de eerste 6 weken NERGENS last van gehad!!!! echt niks, geen buikpijn ,geen rugpijn   niks!!! en ik zou nu nog niet weten wat zere borsten zijn!! ze  zijn al best wel  veel gegroeid !ahhaha maar geen pijn...dus ik herken   niks in al die kwaaltjes die iedereen al heeft  voor! zijn nod. maar ja bij iedereen anders he..ik had bij storm en daan t zelfde als nu , eerst niks en toen soooo misselijk [8weken], 2 weken jeuk     en toen voelde t eigenlijk pas fijn om zwanger te zijn............
en nu ook eerst  weer niks ,  maar toen werd ik misselijk!!! ja en dat is nu bijna voorbij [t word echt minder] en nog wel wat moe   maar t begint beter te worden ...gelukkig want ik was zooooo brak!! is niet funny ,maarja t hoort erbij   he... bij jou word t ook spannend he... dat je zolang wil wachten met testen zeg....... ik was ook echt bang voor teleurstelling maar als t niet zo was wilde ik t ook gelijk weten want je denk toch dat je zwanger bent !!!!!!![jij denkt dat   ook denk ik want als je niet ongie word ????} maar hoe lang ben je nu ov er tijd???
ik hoop voor je dat t raak is en dat   je t snel mag weten   hihi....succes.

we horen t !!!
en voor de rest van alle wachtenden     SUCCES!!!!! SPANNNEND        !!!!!
ik lees elke dag mee hoor hihi
xxx lilian

Ken; Ja ik hoop dat je mannetje met carnanval weer helemaal beter is. Het zou toch zonde zijn omdat caraval maar 1x er jaar is. Mijn schoonouders zijn helemaal in de wolken hihi.  Ze wisten wel dat we dit jaar toch een keer wilden stoppen met de pil maar ze had niet verwacht dat het nu al zover zou zijn. Maar we gaven haar babysokjes en ze had echt 10 seconden nodig om het te beseffen. We vertellen het mijn ouders dit weekend. Aan de ene kant is het best wel vroeg maar we willen er gewoon van gaan genieten en het is fijn als je het er met familie over kan hebben.

Monique; Als je aanstaande dinsdag liever niet wacht tot 16.15 uur dan kan je toch ook testen voor hij naar zijn werk gaat? Maar fijn dat je je weer wat beter voelt.

Sjors; Jossie; Monique; Eefje en Johanna; Jullie zijn allemaal met een week of korter weer aan de beurt om te gaan testen. Ik wens iedereen heel erg veel succes en ik hoop dat jullie ons allemaal mogen volgen.

Hier gaat alles goed. Ik heb knallende kopppijn en nog steeds keelpijn. Ik hoop maar dat het snel weer overgaat. Ik ben daardoor ook erg moe en de dag moet nog gaan beginnen.

Goede morgen meiden!!

Monique!!
Wat fijn dat je goed nieuws gekregen hebt bij de gyn!!! Altijd fijn te horen dat alles er goed uit ziet en dat je geen blaasontsteking hebt!!! Dan zullen die krampen toch wel innestelingskrampen zijn geweest!! Ik hoop het zo voor je!!! En wat leuk!! Ons nod valt nu tegelijk!!! kunnen we elkaar mooi steunen in deze vreselijk spannende wachtweek!!

Joyce!!!
Wat fijn dat je je zo goed voelt meid!!! En ik zou je geen zorgen maken over de steekjes die je met hoesten voelt!! Ik heb heel veel meiden (zwangere meiden) horen vertellen dat ze aldoor steekjes en ongie-krampjes hadden, maar dat ze gewoon nog heerlijk zwanger waren en bleven!!!

Ikke!!!
Ik vind het zo spannend voor jou!! Zijn de duivels er nu nog niet??? Ik zou nu toch maar eens een testje wagen!!! hihihihihihiii!!!! Ik duim duim duim duim duim!!!!

Johanna en Jossie!!!
Hoe is het op het wachtbankje??? Voelen jullie al iets meiden???

Ken!!
Een licht teststreepje is zeker een teken dat je ei er aan komt!! (bij mij wel tenminste)!! Als het streepje als maar donkerder wordt zou ik ook 2 keer per dag testen!! Zo weet je in iedergeval zeker dat je je ei niet mist!!! En je hebt groot gelijk meid!! Bij een positieve test moet je man maar bij die wagen vandaan gesleurd worden!! Want dan moet ie aan het werk!!! hahahahahaha!!!

Roos!!
Wat fijn dat je ongesteldheid weer bijna over is!!! En wat goed dat je alles op gaat schrijven!! Geeft je veel duidelijkheid!! Ik gebruik zelf alleen ovu-testjes!! En dat vind ik al een verademing!! Weet je tenminste zeker dat je goed geknuffeld hebt!!! Heel veel succes meid, en ik hoop echt voor je dat het deze maand wel raak is!!! Kan bijna niet mis gaan met 2 positieve pendel berichten!!!!

Ik heb vavacht weer nachtdienst!! Wat wel lekker is dat je overdag nog heerlijk vrij bent!! Ik stap zo in de auto!! Even een vriendinnetje opzoeken!!! Heerlijk met haar dochter van 10 maanden knuffelen!!
Hier is verder nog niet zo veel bijzonders te melden!! Heb wel wat ongie-krampjes, maar ja.. dat heb ik elke maand!!! Ik weet nog niet precies wanneer ik ga testen!! Heb al wel vast een kruitvat test in huis liggen!! Als ik vanaf mijn ei reken kan ik maandag eigenlijk al testen!! Maar dat doe ik maar niet!! Misschien woensdag ochtend!! Samen met vriendlief!! Maar eerst nog maar eens die duivels binnen houden tot woesdag!! Dat is mij tot nu toe nog nooit gelukt!!! Hahahahaha!!!

Lieve meiden!! Ik spreek jullie snel!!!!

Oeps!!
Joyce!! Ik lees net dat je knallende koppijn hebt en een zere keel!! Dus zo goed voel jij je dus helemaal niet!!! Sorry meid!!! Ik hoop dat je heel snel weer opknapt!!! Dus bij deze!!! Beterschap!!!!
Liefs...

Hallo allemaal.

Ik heb geen tweede scher geopent dus kan niet op iedereen reageren.

Mimi: hoe voel je je??  

Sjors: maandag is al snel, knap van jedat je wilt wachten tot woensdag. Ik ben zelf zo dat ik het liefst twee dagen van te voren al een test wil gaan doen. hahahah heel ongeduldig. WErkze vannacht.

Joyce balen van je hoofpijn, klachten die er allamaal bij horen. Ik hoop voor je dat ze neit weken aan houden.

MOnique: ik vind het zo spannend?? Wanneer ga je testen??

Ikke: knap dat je wacht, Ik houd het in de gaqten hoor!!! Als je meer weet laat je heet ons ook zo snel mogelijk weten???

Ik zit op het wachtbankje. Het is rustig, heb nergens last van, maar kun je na drie dagen na je eisprong al iets voelen??? Volgens mij gaat dat neit zo snel.
Geduld is een schone zaak.....maar wel vreselijk.
Als je maar wist welke maand of jaar het zou gaan lukken... dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Dan kun je er heen leven.

nouja ik hou op met dat gekaag. Heeft helemaal geen zin.

Groetjes jo

Terug
Bovenaan