FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ikke; Elk vrouwenlichaam is anders hoor. Ik heb ook  lage rugpijn maar ik ben echt zwanger. Ik heb gister nog een testje gedan en het is toch echt zo. Sommige mensen hebben hier hun hele zwangerschap last van.  Ik kan me wel  je angst wel voorstellen dat je bang bent. Heel veel succes nog met wachten en ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt.

Ken; Veel succes met de ovulatietesten. Jij gaat je ei echt niet missen en ik hoop echt dat het deze ronde gelijk raak mag zijn.

Monique; Heel veel succes bij de gyn vandaag Ik hoo dat het allemaal een beetje positief vor je mag uitpakken. Ik zal voor je duimen vandaag.

Sjorsx; Lekker een dagje winkelen. Heerlijk daar heb ik ook zin in. Wat leuk dat je vriendin nu zwanger is. Ik kan me voortsellen dat je dat nu ook heel erg graag wil. Nou wie weet is het deze rinde al raak. Dan zijn jullie toch nog een paar maanden zwanger. Lijkt mij heel speciaal om samen met een vriending zwanger te zijn.

Met mij nog steeds alles goed Al heb ik wel een beetje griepverschijnselen en heb ik een beetje keelpijn. Verder nog nergen last van maar meestal begint het rond de 6e week dat je je niet zo lekker voelt. Dus ik heb nog een anderhalve week voordat het zover is. Vrijdag ben ik 5 weekjes zwanger. Dan begint het ergen op te lijken. :)

Hallo Dames,

wat is het spannend voor de meiden op het wachtbankje en voor de meiden die gaan beginnen vandaag met ovu testen succes allemaal

wonder boven wonder heb ik vandaag geen krapjes meer ik heb is mijn innesteldag berekend en kom uit op 22januari en dat klopt precies het geeft me weer wat hoop dat het toch mischien raak zou zijn hoop so ik ga darlijk naar de gyn en zal die vraag ook aan hem stelen weet niet of die daar andwoord op heeft en eerlijk gezegt weet ik ook niet wat ik denken moet zal het rustig moeten afwachten meiden worden jullie ook zo ongeduldig op het wachtbankje laat het starks wel weten wat de gyn zegt

tot later
xxx
monique

Lieve Monique!!
Ik hoop nog niet te laat, maar!!! Heel veel succes bij de gyn vandaag!! Hoop dat hij al je onzekerheden weg kan nemen!!! Ik duim voor positief nieuws!!! (in iedergeval fijn dat de kramp verdwenen is)!!!
kus...

Hallo,

Monique: heel veel succes bij de gyn. Ik hoop het beste voor je.

Ikke: ik duim voor je!

En de rest van de meiden: veel succes met waar je ook staat in je cycles nu.
Sorry heb geen tweede scherm geopend.

Hier begint de rust te wederkeren, in mijn buik. Ohh wat ben ik beroerd geweest. Nu heb ik nog last van vlagen misselijkheid en wat raar gevoel in mijn buik.
Afgelopen weekend had ik zaterdag op zondag ook al wat buikpijn, maar ja niet bij stilgestaan natuurlijk. Maar maandag ochtend begon het weer en het werd steeds erger.
Met s' nachts het toppunt. Heb ook slecht geslapen. Maar afgelopen nacht en nu is het weer oke!

En ja dit wordt mijn eerst alcoholvrije carnaval! Hartstikke leuk natuurlijk, maar hoe gaan we het oplossen? ik zal wel vragen krijgen als ik niet drink en we willen het dan nog niet vertellen!

gr. mimi

Hoi allemaal.

Ikke jeeetje wat heb jij geduld zeg. Ik was allang gaan testen wat knap.
Hoe lang ga je het nog volhouden???
We leven emt je mee, ik kijk elke dag wel een paar keer of je al meer weet.
Helaas tot op heden nog niks.
Nog geen idee wanneer je gaat testen??? Je klachten klinken m.i wel als zwanger!!!!

monique hoe lijkt het? Ik ben benieuwd wat de gyneacoloog zegt.
Ik hoop voor je dat het een innesteling is!!!!

MIjn innesteling zou dit weekend moeten zijn. Zaterdah op zondag ergens. Ben benieuwd, Heb goed mijn best gedaan met klussen dus daar zal het neit aan liggen.

Sjors nog eventjes dan wee took jij waa rje aan toe bent. Spannend zeg!! Voel je al wat?? Wanneer ben je van plan om te testen??
Groet johanna

Johanna en alle andere nieuwsgierigen,

Misschien dat ik komend weekend, als mijn rugpijn afneemt, wel een test ga kopen en ga testen. Ben nog steeds zo bang voor een teleurstelling, hoewel mijn borsten nu toch wel voller aanvoelen. Maar die rugpijn he......... Het blijft spannend, maar voor het weekend weet ik het nog niet zeker hoor!!! (of mijn ongi moet toch nog doorbreken). Misschien pas het weekend erna, ben ik tenminste meteen 6 weken als ik positief test.

Even geduld allemaal en bedankt voor jullie medeleven.

Groetjes Ikke

hallo live meiden ...als eerste wil ik jullie bedanken voor jullie medeleven zo fijn omdat te lezen

nou ik ben terug van de gyn
1 er is een echo gemaakt
2 ze hebben aan de buik gevoelt
3 er is een kweekje afgenomen van de baarmoeder
en 4 ze kunnen niks ondeken alles ziet er mooi uit
baarmoeder goed eileiders goed geen blaasonsteking nou meiden ik sta voor een raadsel maar ben opgelucht dat er miks gevonden is
dus kom dan maar tot een ondeking het moet haadt wel innestelinfs pijn zijn geweest die vraag stelde ik ook maar daar mogen ze niks over zeggen ivm terleurstelingen te voor komen dat begrijp ik ook verder zei de gyn wat mij betreft mag je de 29e wel een test doen jeetje dat is as dinsdag al dus de gyn weet het niet en ik ook niet verder is dus allles goed en nu maar hopen dat het allemaal goede voor tekens zijn en dat ik volgende week met een mooie test in me handen zit we zien het wel weer
meiden allemaal heel veel succes

liefs
monique

He Monique dat klint goed! Fijn dat de gyn zulk goed nieuws had! Nu nog duimen voor de test dinsdag! Het zou gewelidg zijn!

En ikke....spannend.....wat een geduld!

Mijn ongi is weer bijna voorbij! We gaan dus vol goede moed ronde 7 in. Deze ronde ga ik alles bijhouden in een schriftje. Ik ben aan het tempen, ga bijhouden het met mijn slijm zit en de ovu testen (dipsticks sensitest) zijn net op de deurmat gevallen!
Ik wil gewoon kijken of alle sklopt!

We gaan vanaf dag 8 om de dag klussen en as ik een pos ovu test heb dan even iedere dag! Ik verwacht dat we vlak voor de carnaval klaar zijn met klussen.....komt dus goed uit! Kan ik ook dit jaar niet drinken met carnaval...maar ach voor het goede doel heb ik dat wederom graag over! Ik heb wel zin in de carnaval! het huis is al versierd!

Bovendien hebben er twee mensen onafhankelijk van elkaar gependeld dat ik in feb een pos zwangerschapstest in handen heb! Als ik nu echt zwanger ben ga ik echt in pendelen geloven;)

Roos

Terug
Bovenaan