FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo meiden!!

Jossie!!
Oooohh spannend!! Morgen je nod!!! En wat goed van je dat je gaat wachten tot vrijdag!!! Ik duim echt heel hard voor je!!! En ik hoop dat de kwaaltjes die je nu hebt betekenen dat je zwanger bent!!! Succes nog eventjes met wachten!!!

Monique!!
Jeetje jij weet de spanning ook hoog te houden zeg!! hihihihihi!! Een heel vaag streepje is natuurlijk wel een streepje!!! Vrijdag zal   hoop ik de streep er van af knallen!!! ik hoop het zo!!! en duim ook keihard voor jou meid!!! Jij ook nog eventjes succes met wachten!!

Ken!!
Hoe is het met jou meid?? Wordt de test streep al weer wat donkerder?? Of denk je toch dat je ei al geweest is??

Ikke!!
En mogen we al een vreugde dansje maken voor de 3e zwangere van Januari??? Houd ons niet langer in spanning!!!!!

Een hele fijne avond meiden!! Ik duik lekker mijn bedje in!! Heb deze keer toch wat moeite met omschakelen van het nacht leven naar het dagleven!! Heb hoofdpijn en ben heel moe (en volgens vriendlief niet te genieten, hahaha)!! Volgens mij doet een lekkere lange nacht slapen wonderen!!!!

Liefs...

Joyce!!
Fijn te lezen dat je je zo goed voelt!!! Je bent al weer bijna 6 weken zwanger of niet??? Gaat toch snel ineens!!! Wanneer had je je eerste echo ook al weer???
liefs...

Zo, weer eventjes de lijst der lijsten er bij!!!!!

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

NOD lijst januari 2008
nod 5 januari, Jossie 79, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
nod 6 januari, Eefje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje
nod 7 januari, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (op dag 57)
nod 18 januari Roos, 31 jaar, 6e ronde 2e kindje
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje ( dag 33) Zwanger!!!!!
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde (miskraam mei 2007), 3e kindje
nod 28 Januari, Sjors, 26 jaar, 6e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)
nod 30 januari, Jossie 79, 28 jaar, 10e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)
nod 29januari monique76 31jaar 15-1-08 2e iui gehad 1e kindje(deze dag mag ik testen van de gyn

NOD lijst    februari 2008
nod 2 februari, Johanna 28 jaar ronde 5, 1e kindje (dag 30)
nod 2 februari, Eefje, 27, ronde 4, 1e kindje (dag 28)
nod 17 februari Mamaroos,31, ronde 7 2e kindje (dag 29)
nod 19 februari, Ken, 26, 1e kindje (eerste ronde mbv clomid)
nod 25 februari, Sjors, 26 jaar, 7e ronde  eerste wonder (dag 29)

Ja, ik mag me er bij zetten. Vanmiddag heb ik getest en die was hardstikke positief. Helemaal gelukkig en hopelijk mag ik ook tot 25 september zo gelukkig blijven. Mijn man sprong geen gat in de lucht, maar hij had al wel zo'n vermoeden. Het was zo afgesproken, dus het is nu zo. Als het fout gaat, dan is het pech voor mij, want dan houden we het er bij 2. Ik hoop zo, dat dit goed gaat, want anders word ik heel verdrietig, ook al heb ik het hem toegezegd...
Volgende week vrijdag heb ik al mijn 1e echo. Spannend!!!!
Hopelijk is de lage rugpijn te verklaren door mijn zwangerschap (is altijd wel al een gevoelige plek geweest, zeker het laatste jaar) en duidt dit niet op een komende miskraam. Ben zo blij, dat ik volgende week al mijn echo heb. Zijn de 1e spanningen weg.

Sjors, hou hoop hoor! Onze eerste duurde ruim een jaar, nr 2 was zo bingo. Nr 3 was ik na 2 maanden zwanger, maar dat eindigde met 6 weken in een miskraam en nu was het ook al weer de 10e ronde na de miskraam, dus je kan er echt niets van zeggen. Probeer het inderdaad een beetje te laten varen.. hoe moeilijk dat ook is.

Monique, ben erg benieuwd of jij de volgende bent, Gun het je van harte. Zo samen met Joyce.

Alle anderen, succes met het vinden van je ei, want er wordt druk gezocht zo te lezen, dat er maar veel mogen volgen  en ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Ikke

Lieve Ikke!!!

GEFELICITEERD met je zwangerschap!!! Ik vind het zo fantastisch voor je!!! Je wens is uitgekomen meid!!! Super!!! Ik had zo met je te doen toe je vertelde dat je je dead-line bijna bereikt had, je was toen zo ontzettend verdrietig!!! En kijk nu eens!!! Je bent ZWANGER!!!! Het is je zo ontzettend gegund!!! En wat fijn dat je zo snel voor een echo kan!! Ik wens je een goede zwangerschap toe en dat je over 8 maand maar mag bevallen van een wolk van een baby!!! Geniet er van!!!!
En harstikke bedankt voor je lieve woorden!!! Het geeft hoop!!! Wij zullen je hopelijk allemaal snel volgen!!!! Blijf je nog wel gezellig met ons meekletsen??? We willen uiteraard alle ins en outs weten over je zwangerschap!!

Liefs sjors!!!!!

Sjors, Bedankt voor je felicitaties. Ik blijf meelezen en zal jullie op de hoogte houden, hopelijk is er snel geen niet-zwangeren forum-junkies meer, maar alleen nog maar een zwangeren forum-junkies. Zou geweldig zijn toch!!!

Succes met klussen over een week of 2. Ik duim voor je!

Groetjes Ikke

IKKE meis je dacht het al gefeliciteerd meis en probeer er een beetje van te genieten ik vind je zo dapper hopelijk zullen wij jullie gauw volgen

nog maals meis een dikke proficiat

liefs
monique

Ikke; van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. En wat mag je al vroeg naar de verloskundige. Ik moet zelf nog wachten tot 25 februari.

Sjors; welterusten. Ik hoop dat je snel weer aan het dagleven bent gewend. Ik ben vandaag trouwens nog maar 5 weken en 4 dagen zwanger. vrijdag 6 weekjes. Het lijkt langer maar ik heb natuurlijk ook te vroeg getest.

Ikke: ZWANGER!!!!
Superleuk meid, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Ga er lekker van genieten!

Joyce: Vrijdag 6 weken, dan ga je precies gelijk op met mijn zusje want die is vrijdag ook 6 weken haar uitgerekende datum is volgens mij 26 sept. En bedankt voor je lieve woorden en meeleven.

Sjors: Lekker slapen meissie, en jij ook bedankt voor je medeleven. Ik vind het nu wel spannend worden. Zou ik Hindi gaan  volgen, die was ook in ronde 10 zwanger zag ik in de lijst.  

Ken: Hoe gaat het met jou meid heb jij je ei al gevonden, Ik hoop voor je dat je je eitje vind, dan heb je echt het gevoel gericht geklust te hebben. Succes meid.

Monique: Spannende dagen inderdaad voor ons, om ziek van te worden. Het is maar goed dat ik vanmorgen weer aan het werk ben gekomen. Weer een bevalling gezien, blijft toch altijd weer een bijzonder moment.
Dus jij gaat vrijdag ook testen, ik denk ook vrijdag of zaterdag. Hopen dat de rd's wegblijven.

Meiden, succes met klussen, ei vinden, wachtbankje zitten en natuurlijk met zwanger zijn!
Groetjes Jossie

Terug
Bovenaan