Hey meiden!
Mamaroos: Even antwoord op je vraag;
ik ben op tijd begonnen, omdat ik een heel onregelmatige cyclus heb. Ik ben deze ronde met clomid begonnen. Die heb ik 5 dagen geslikt. De gyn vertelde dat ik na die 5 dagen, ongeveer 10 a 12 dagen mijn eisprong kon verwachten. Omdat ik die absoluut niet wilde missen, ben ik dus al heel op tijd gaan testen. Niet echt nodig, maar ja, voor de gemoedsrust he?!
Denk ook één dezer dagen mijn eisprong te hebben.
Had ook 30 ovu sticks besteld, dus kon ook iedere dag testen.
Ik zou als ik jou was voor de zekerheid ook iets eerder beginnen.
Zit er ook geen briefje bij waarop staat wanneer je het beste kunt beginnen?
Succes in ieder geval!!
Sjors: BALEN ZEG!!! Meid, ik vind het zo jammer voor je! Ik weet hoe groot de teleurstelling is. Ben je nu ook veel bezig met wat je moeder je heeft verteld? Houd de moed erin hoor! Je bent nog steeds geen jaar bezig en ze zeggen dat er toch een jaar voor staat? Natuurlijk hoopt iedereen dat het veel eerder is...
Ik hoop dat je je snel wat beter voelt en straks weer met frisse moed verder gaat aan een nieuwe ronde! 2008 moet ons jaar worden hoor!!
Dikke knuffel!
Ikke: Spannend meid! Ik hou het hier in de gaten hoor! Hoop snel iets te weten!!!
Monique: Ga je morgen testen?? Ik hoop het zo erg voor je! Ik blijf nog steeds duimen hoor!
Alle andere meiden: (ik heb weer geen tweede schermpje open) ik wens jullie allemaal succes met alles!!
Ik heb nu net weer een ovu test gedaan en ik krijg nu een superlicht streepje!?!
Gisteren was ie best duidelijk maar niet zó duidelijk als het teststreepje.
Wat is dit nou? Heb ik mijn eisprong al gehad dan of moet ie dan nog komen???
Ik weet het niet, straks heb ik weer geen goede eisprong!!
Ik denk dat ik nog gewoon doortest...
Fijne avond allemaal!
Liefs...
Mamaroos: Even antwoord op je vraag;
ik ben op tijd begonnen, omdat ik een heel onregelmatige cyclus heb. Ik ben deze ronde met clomid begonnen. Die heb ik 5 dagen geslikt. De gyn vertelde dat ik na die 5 dagen, ongeveer 10 a 12 dagen mijn eisprong kon verwachten. Omdat ik die absoluut niet wilde missen, ben ik dus al heel op tijd gaan testen. Niet echt nodig, maar ja, voor de gemoedsrust he?!
Denk ook één dezer dagen mijn eisprong te hebben.
Had ook 30 ovu sticks besteld, dus kon ook iedere dag testen.
Ik zou als ik jou was voor de zekerheid ook iets eerder beginnen.
Zit er ook geen briefje bij waarop staat wanneer je het beste kunt beginnen?
Succes in ieder geval!!
Sjors: BALEN ZEG!!! Meid, ik vind het zo jammer voor je! Ik weet hoe groot de teleurstelling is. Ben je nu ook veel bezig met wat je moeder je heeft verteld? Houd de moed erin hoor! Je bent nog steeds geen jaar bezig en ze zeggen dat er toch een jaar voor staat? Natuurlijk hoopt iedereen dat het veel eerder is...
Ik hoop dat je je snel wat beter voelt en straks weer met frisse moed verder gaat aan een nieuwe ronde! 2008 moet ons jaar worden hoor!!
Dikke knuffel!
Ikke: Spannend meid! Ik hou het hier in de gaten hoor! Hoop snel iets te weten!!!
Monique: Ga je morgen testen?? Ik hoop het zo erg voor je! Ik blijf nog steeds duimen hoor!
Alle andere meiden: (ik heb weer geen tweede schermpje open) ik wens jullie allemaal succes met alles!!
Ik heb nu net weer een ovu test gedaan en ik krijg nu een superlicht streepje!?!
Gisteren was ie best duidelijk maar niet zó duidelijk als het teststreepje.
Wat is dit nou? Heb ik mijn eisprong al gehad dan of moet ie dan nog komen???
Ik weet het niet, straks heb ik weer geen goede eisprong!!
Ik denk dat ik nog gewoon doortest...
Fijne avond allemaal!
Liefs...