FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey meiden!

Mamaroos: Even antwoord op je vraag;
ik ben op tijd begonnen, omdat ik een heel onregelmatige cyclus heb. Ik ben deze ronde met clomid begonnen. Die heb ik 5 dagen geslikt. De gyn vertelde dat ik na die 5 dagen, ongeveer 10 a 12 dagen mijn eisprong kon verwachten. Omdat ik die absoluut niet wilde missen, ben ik dus al heel op tijd gaan testen. Niet echt nodig, maar ja, voor de gemoedsrust he?!
Denk ook één dezer dagen mijn eisprong te hebben.
Had ook 30 ovu sticks besteld, dus kon ook iedere dag testen.
Ik zou als ik jou was voor de zekerheid ook iets eerder beginnen.
Zit er ook geen briefje bij waarop staat wanneer je het beste kunt beginnen?
Succes in ieder geval!!

Sjors: BALEN ZEG!!! Meid, ik vind het zo jammer voor je! Ik weet hoe groot de teleurstelling is. Ben je nu ook veel bezig met wat je moeder je heeft verteld? Houd  de moed erin hoor! Je bent nog steeds geen jaar bezig en ze zeggen dat er toch een jaar voor staat? Natuurlijk hoopt iedereen dat het veel eerder is...
Ik hoop dat je je snel wat beter voelt en straks weer met frisse moed verder gaat aan een nieuwe ronde! 2008 moet ons jaar worden hoor!!
Dikke knuffel!

Ikke: Spannend meid! Ik hou het hier in de gaten hoor! Hoop snel iets te weten!!!

Monique: Ga je morgen testen?? Ik hoop het zo erg voor je! Ik blijf nog steeds duimen hoor!

Alle andere meiden: (ik heb weer geen tweede schermpje open) ik wens jullie allemaal succes met alles!!

Ik heb nu net weer een ovu test gedaan en ik krijg nu een superlicht streepje!?!
Gisteren was ie best duidelijk maar niet zó duidelijk als het teststreepje.
Wat is dit nou? Heb ik mijn eisprong al gehad dan of moet ie dan nog komen???
Ik weet het niet, straks heb ik weer geen goede eisprong!!
Ik denk dat ik nog gewoon doortest...

Fijne avond allemaal!

Liefs...

Zo, weer eventjes de lijst der lijsten er bij!!!!!

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!

NOD lijst januari 2008
nod 5 januari, Jossie 79, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
nod 6 januari, Eefje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje
nod 7 januari, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (op dag 57)
nod 18 januari Roos, 31 jaar, 6e ronde 2e kindje
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje ( dag 33) Zwanger!!!!!
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde (miskraam mei 2007), 3e kindje
nod 28 Januari, Sjors, 26 jaar, 6e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)
nod 30 januari, Jossie 79, 28 jaar, 10e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)
nod 29januari monique76 31jaar 15-1-08 2e iui gehad 1e kindje(deze dag mag ik testen van de gyn

NOD lijst    februari 2008
nod 2 februari, Johanna 28 jaar ronde 5, 1e kindje (dag 30)
nod 2 februari, Eefje, 27, ronde 4, 1e kindje (dag 28)
nod 17 februari Mamaroos,31, ronde 7 2e kindje (dag 29)
nod 19 februari, Ken, 26, 1e kindje (eerste ronde mbv clomid)
nod 25 februari, Sjors, 26 jaar, 7e ronde  eerste wonder (dag 29)

Monique: Zag nu net je berichtje en heb nog eens GOED teruggelezen!
Je had dus al getest. Ik zou me ook niet meer kunnen inhouden denk ik!
Hopelijk komen er morgen 2 vette strepen tevoorschijn!

DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM!
Jossie: Dat is ook gelijk voor jou hé!!

XXXX

Heee lieve meiden!!

Jossie!!
Bedankt voor je lieve woorden!!! Fijn te weten dat jullie allemaal zo goed begrijpen hoe machteloos en verdrietig je je kan voelen bij het arriveren van de rd's!! Ik hoop echt dat ze bij jou 9 maand wegblijven!!! Ik hoop dat jij je inmiddels ook iets beter voelt!!! Ik duim voor je dat je samen met je zus je zwangerschap mag delen!! Dikke kus voor jou!!

Monique!!
Jij ook bedankt hoor voor je lieve woorden!! Ik zou echt niet weten wat ik zonder jullie moest!!!
Maar begrijp ik nu uit je verhaal dat je getest hebt en een licht streepje hebt op de zwangerschapstest?? Een streep is een streep toch??? In iedergeval heel veel succes morgen met testen op je nod!! Ik zal aan je denken meid!!!! Maar het klinkt allemaal goed!!!

Ken!!
Ook jij bedankt voor je lieve woorden!! Soms vergeet je door je verdrietig zijn, helemaal dat je nog geen eens een jaar bezig bent!!! Ik merk dat ik het best lastig vind om er nuchter onder te blijven!! Ik ben de laaste tijd zowiezo wat emo lijkt het wel!! hihihi!! Maar ik ga volgende maand met frisse moed verder!!
Fijn dat je eitje er bijna is!!! Veel plezier tussen de lakens!!!

Ikke!!
En heb je al getest???

Ik ga vanavond lekker vroeg naar bed!! Ben zo moe van de nachtdiensten!! Ik spreek jullie morgen weer!!!
Voor alle meiden die ik vergeten ben: ik denk aan  en duim ook voor jullie!!

Dikke kus....

Ken!!
Wordt je teststreepje al weer wat lichter?? Hmmmmm.. Want hij werd toch net juist donkerder de laatste dagen??? Heb je ook 2 keer per dag getest?? Want als het streepje weer minder duidelijk wordt kan het idd betekenen dat je ei-sprong vanochtend of gisternacht geweest is!! Ik hoop dat het niet zo is voor je en anders hoop ik dat je gister nog lekker even gesekt hebt!!! Duim duim duim duim
Kus...

Sjors:
We hebben gisteren nog wel lekker gesekt ja! Gelukkig maar!
Ik heb niet 2 keer getest op een dag. Doe jij dat wel?
Ik moet zeggen dat ik gisteren wat kleine steekjes voelde, maar ik was van plan om er dit keer niet teveel aandacht aan te besteden!
Nou, dan hoop ik dus dat mijn eitje al gesprongen is!
Dan zou ik 9 februari al mijn NOD hebben!
Maar moet dat streepje niet even duidelijk zijn als het teststreepje? Dat dacht ik namelijk.

Liefs...

Lieve  ken!!
Klopt hoor!! Je ovu-test is pas positief als beide streepjes even donker zijn of de teststreep donkerder!! Bij mij is het zo dat wanneer de teststreep duidelijker wordt mijn ei er aan komt!! Ik test dan 2 keer per dag (tip heb ik van lillian gekregen), zo mis je je eitje nl niet!!
Maar misschien is dat bij jou wel helemaal niet aan de orde, en moet je ei nog steeds arriveren!! Ik zou gewoon nog eventjes een paar dagen door blijven testen!! Wordt de test streep toch weer donkerder, is er een grote kans dat je je ei nog niet gehad hebt!! Ik zou dan wel voor de zekerheid 2 keer testen op een dag!!! Maar wel een heel fijn gevoel dat je gisteren in iedergeval lekker gesekt hebt!! Als jij ei dan toch perongelijk gesprongen is, wordt ie direct goed benut!!!
Liefs...

Sjors; Wat ongelooflijk k*t dat je weer ongi bent geworden. Ik had het echt voor je gehoopt. Laten de RD's maar snel verdwijnen zodat er weer aan de volgende ronde begonnen kan worden.

Ken; Bij een ovulatietest moet de 2e streep net zo donker zijn. Dus ik zou nog even blijven testen als ik jou was. Het zou kunnen dat je hem echt net gemist hebt en dat hij daarom weer lichter is gaan kleuren maar ja dat weet je nooit zeker. gelukkig heb je op het juiste moment sexs gehad en voor nu zou ik gewoon even doortesten.

Monique; Wat spannend allemaal. Ik hoop dat je snel een echte streep mag zien op je zwangerchapstest. Heel erg veel succes morgen.

Terug
Bovenaan