FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jossie; het wordt voor jou nu ook spannend. Ik hop dat het deze ronde raak zal zijn. het zou toch een extra feestelijk tintje hebben omdat je dan lekker met je zus samen zwanger kan zijn! Ik ga hard voor je duimen.

Met mij gaat alles bijna goed. Pff ik heb verschrikkelijk last van opstopping. Zo erg dat ik er van moet bloeden. En niet te weinig ook. Ik schrok me rot want ik dacht eerst: waar komt dat bloed vandaan! maar gelukkig was het geen vaginale bloeding. Pff wat een opluchting. Maar ja het is alsnog niet fijn. Grrr.

Monique.......mijn duimen maken overuren meid! Hopdlijk morgen twee dikke strepen!

Sjors, balen balen balen balen.....Ik hoop zo dat dit voor suwieso 9 maanden je laatste menstruatie is geweest!

Ken: bij mij op de ovu testen staat:
 geen tweede streep: geen piek
licht tweede streepje: nog geen piek
dik tweede streepje : piek

Zelf zit ik op dag 10 en ben nu idd ook aan het testen geslagen! Ik heb ook een licht tweede streepje! Mijn ei is dus in aantocht en we zijn ook begonnen met knuffelen! Maar ik merk ook aan mijn slijm dat ik mijn ei nog niet heb!

Succes!

Roos

Goeienmorgen meiden,

ja ja ik weet het het is weer erg vroeg hihihi
nou ik heb zojuist de test gedaan en ook nu weer een heeeeeel licht vaag streepje en je moet het wel in het licht houden wil je wat zien ik ga er ook van uit dat ik niet zwanger ben ook wil ik niet eerder testen weer voor vrijdag wil me niet nog langer voor de gek houden en ga er gewoon vanuit dat het niks is   brr die k*lote onzekerheid ik weet echt niet wat ik moet denken ik heb is terug gekeken wanneer ik ongi moet worden en kom dan toch weer uit op donderdag 31januari waarom mag ik dan van de gyn   vandaag testen? omdat het vandaag precies 2weken na de iui is meiden voel me ook best een beetje terleurgesteld maar idd het zegt nog niks daarom hebben vriend lief en ik besloten niet meer eerder te testen voor vrijdag en wil ook niet meer eerder testen om geke vn te worden wat heb ik nu aan een heeel licht vaag streepje mischien nog niet genoeg hcg?
nou meiden ik reageer later wel op iedereen ga even verder wakker worden

tot later

liefs
monique

Monique; balen dat je geen duidelijke streep hebt kunnen zien. Zolang de RD's er nog iet zijn kan het alsnog zo zijn. Zoals je zegt; met al die klachten die je hebt lijkt het er wel heel erg op dus misschien heb je inderdaad wel te weinig HCG. Ik ga nog even heel hard voor je duimen

Monique,
Balen dat de test je nog niet echt duidelijkheid geeft. Maar ik moet zeggen dat mijn zusje pas een week na haar Nod positief teste en de eerdere pogingen waren allemaal negatief. Dus het kan nog alle kanten op, zolang de rd's er niet zijn is er nog alle kans.
Succes meid.

Ikzelf heb morgen mijn Nod maar ik heb mezelf voorgenomen niet eerder dan vrijdag of zaterdag te testen. Als  ik dit volhoud...  Mijn langste cyclus die ik 1x heb gehad was 32 dagen vrijdag zou ik 32 dagen zijn. Eerder durf ik niet te testen, bang op teleurstelling.
Ik heb elke keer wat last van krampen en loop ik weer naar de wc en ik heb het idee dat mijn tepels en vooral tepelhof wat groter worden maar dat kan ik mezelf ook wel verbeelden. dit blijven spannende dagen.

Monique,
Balen dat de test je nog niet echt duidelijkheid geeft. Maar ik moet zeggen dat mijn zusje pas een week na haar Nod positief teste en de eerdere pogingen waren allemaal negatief. Dus het kan nog alle kanten op, zolang de rd's er niet zijn is er nog alle kans.
Succes meid.

Ikzelf heb morgen mijn Nod maar ik heb mezelf voorgenomen niet eerder dan vrijdag of zaterdag te testen. Als  ik dit volhoud...  Mijn langste cyclus die ik 1x heb gehad was 32 dagen vrijdag zou ik 32 dagen zijn. Eerder durf ik niet te testen, bang op teleurstelling.
Ik heb elke keer wat last van krampen en loop ik weer naar de wc en ik heb het idee dat mijn tepels en vooral tepelhof wat groter worden maar dat kan ik mezelf ook wel verbeelden. dit blijven spannende dagen.

Lieve Jossie,
het zijn zeker onzekere tijden voor ons om gek van te worden wat jij zegt betfeft het groter worden van je tepels dat is niet raar ik heb dat zelf ook en verbeeld het me echt niet ik zie ook steets meer witte puntjes op het tepelhof zelfs mijn vriend zegt het nou die is anders altijd zo nuchter en groot gelijk dat je niet eerder gaat testen dan vrijdag hoop voor je dat de duivels weg blijven meis ook ik ga duimen voor je spannend allemaal

ik heb vanmorgen op het werk toch de gynaecoloog gebeld en mijn verhaal uitgelegt het houd me bezig dat de test me iets wil laten zien maar nog niet duidelijk ze zegt ik zou zeggen dat je zwanger was want een streepje is een streepje maar bij jou is die wel heel vaag en als je die in het licht moet houden is dat ook niet goed dus haar advies was niet eerder meer te testen dan vrijdag ook de gyn denkt dat ik nog niet genoeg HCG heb dus hou me aan dat advies en om me niet nog gekker te maken mocht de test vrijdag nog niet duidelijk zijn moet ik terug bellen mischien moet ik dan naar het ziekenhuis voor echo of mischien dat ze een bloedproef doen weet het niet we wachten het weer af tot vrijdag

meiden allemaal heel veel succes met het vinden van jullie ei
en voor diegene op het bankje succes

tot later

xxx
monique

Jossie; Veel succes vanaf morgen. Hopelijk blijven de RD's uit. Super dat je gaat wachten tot vrijdag met testen.

Moinique; Ook voor jou; veel succes. Laat de RD's maar mooi wegblijven en ik hoop dat je vrijdag ook echt positief kan testen

Met mij verder alles goed. Geen echt klachten. Gevoelige boobs en een beetje moe maar verder gaat echt alles goed.

Terug
Bovenaan