FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ken; Balen dat j al weer wat bruinige afscheiding hebt. Ik hoop dat het niets heeft te betekenen en dat je straks toch zwanger mag gaan testen.

Monique; Jammer dat de test negatief was maar sommige mensen testen pas heel laat positief. Dus prober toch een beetje hoop te houden. Vandaag naar de gyn. misschien kan hijmet een bloedonderzoek wel meer zien en anders moet hij mar even een echo maken. Hij zal op zijn minst moeten kunnen zien of er een vruchtje zit of niet. Veel succes vandaag. Ik kan aan het einde van de dag nog wel even op mijn werk lezen hoe het gaat maar ik kan daar niet schrijven. Het is een veiligheid wat is ingebouwd op mijn werk. Grr. Maar hoe laat moet je er zijn?

Meiden; Ik wens jullei alvast een heel fijn weekend toe. vanavond om 1900 uur moet ik weer op mijn werk zijn (en dat terwijl ik pas om 1700 uur vrij ben) Dus ik moet dan nog eten douchen en de rest inpakken dus ik kan niet meer schrijven vandaag! Veel succes allemaal!!!

Jessie en Ken, Ik zie nu pas dat jullie NOD vandaag en overmorgen zijn. Heel veel succes meiden en ik hoop heel erg goed nieuws te lezen als ik weer terug ben. Dat is trouwens maandagavond om 2300 uur. Dus ik zal dinsdag alles proberen bij te lezen.

Even de lijst er weer bij!

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

NOD LIJST MAART 2008
nod 2 maart Johanna 28 jaar ronde 6, 1e kindje (dag 30
nod 2maart monique 31 jaar 3e iui (dag 30)1e kindje

nod 3 maart lilian 31 jaar 3e kindje na Storm* en Daan* afwachten na mk.?hoera na precies 30 dagen ongie...

nod 6 maart, Jessie, 27 jaar, ronde 12 1e kindje
nod  8 maart Ken 26 jaar 2e ronde mbv clomid 1e kindje

nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12 , 1e  kindje (dag 30)
nod 31 maart lilian 31 jaar ronde 1!!3e kindje na Storm* en Daan*dag29.

hoi meiden

nou monique   heeel veel succes vandaag bij d egyn...ik blijf echt super voor je duimen meid!!!!x
ken     he   ja mijn ongie is vbijna helemaal over ..mooi dan kan de officieele knuffelperiode weer beginnen hihi...

nou alle meiden ik ben er straks weer   want ik moet nu gaan werken ...oooh ik heb echt tijdgebrek deze week..elke avond iets te doen! niet normaal maar vanavond kom ik na t eten eerst hier!!
allemaal succes en xx lilian

Hallo Meiden,

wat is het rustig hier

nou meiden ik ben in het ziekenhuis geweest
werd mooi op tijd geroepen dat is nog welles anders
de gyn vroeg me hoe het ging ik trots zeggen dat ik 5dagen overtijd ben
ow zegt ze nou laten we straks maar even kijken met een echo
maar zegt ze even het volgende wij hebben met het team besprokken om
jou niet aan de hormonen te doen yesssss niet nee zegt ze jullie maken zo ook een grote kans en het zaad van je partner is zo goed dus we gaan verder zoals het was ovu testen nou dat vond ik al een positief begin nu het andere positieve zei ik kunnen we nu de echo maken ben zo benieuwd zal het wel of niet
de echo gedaan en k*t k*t k*t niks te zien anders zou je een zwarte vlek moeten zien en die zag je niet ook ze ook zegt ze ik zie aan je baarmoeder slijm dat je menstruatie er aan zit te komen ow nee he zei ik maar zegt de gyn wacht het af tot volgende week donderdag als je dan nog niet ongesteld bent moet ik bellen en dan gaan ze kijken met een bloed test en een echo mocht ik toch zwanger zijn dan zou dat volgende week veel duidelijker zijn maar zegt de gyn ga er van uit dat je ongesteld gaat worden zo te zien nou en zo kon ik weer naar huis K*t zeg en weet ook niet wat ik denken moet nu weet wel als ik toch ongesteld moet worden laat me het dan nu maar worden deze onzekerheid is echt om gek van te worden meiden
we wachten maar weer af

hoe is het met de rest van de meiden het is erg rustig geen nieuws????

en joyce jij een hele fijne dagen met je werk genieten meid hoor je gauw
weer als je terug bent en pas goed op je zelf en op kleine uk
dikkke knuffel xxxxx

liefs
van een onzekere
monique

Heey meiden,

Hier Gipsyd, oud forum junkie lid, nu 29 weken zwanger.
Ik ga voor jullie duimen...wordt maart jullie maand??? I hope so.

Zet hem op girls!!!

Kusjes

hoi meiden

Monique: wat een dubbel gevoel zal je nu hebben.... Enorm balen natuurlijk dat de gyn denkt dat er toch een ongie aan zit te komen. Het is ook niet eerlijk allemaal. laat de duivels dan inderdaad maar gewoon komen. Dit schiet ook niet op! sorry voor mijn woorden van de laatste dagen maar ik dacht echt dat je vet zwanger zou zijn, zeker omdat je zo overtijd was. Grrrrrrrrr.
Maar meid er was ook positief nieuws voor je! Geen spuiten!!! dat is ook al heel wat waard natuurlijk, al vind je dat op dit moment natuurlijk een stuk minder belangrijk!!!!
Het komt goed hoor meis echt waar!!!! nog even en wij lopen ook met een trots buikje!!!!

Ken: hoe is het met je meid?? Hoe staat het met gekleurde afscheiding? zet het al een beetje door of niet? Het zou natuurlijk nog altijd kunnen he, al weet ik meestal hoelaat het is als ik die afscheiding zie

Joyce: Geniet lekker in Oostenrijk en tot volgende week!!

Jossie, sjors, joh hoe is het met jullie??

dan mijn eigen sores weer. Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen. Ook bij mij zijn is de eerste gekleurde afscheiding gearriveerd! meestal begint dat heel licht en dan na een dag of twee a drie zet het door, Maar nu is het al veel dat ik verwacht morgen gewoon echt de duivels op bezoek te krijgen!!! tsja balen, balen balen natuurlijk.
En dat terwijl we nu precies wisten wanneer mijn ei was( anders voel ik hem ook wel maar nu had gyn het ook gezegd) ronde 12 dus wederom mislukt!!!

Moest de gyn bellen op de eerste dan van mijn ongie dus zal morgen wel zijn denk ik. en dan zou het hsg onderzoek plaastsvinden op de 8 tot de 10 dag. Volgende week vrijdag dus denk ik. Maar hoop dat het maandag zou kunnen dna ben ik namelijk vrij en dat zou een stuk makkelijker zijn.

Ken: een hsg onderoek betekend dat ze de baarmoeder en eierstokken met een of ander goedje gaan doorspuiten geloof ik. Zodat alles schoon is van binnen en dat de kans daarna 40 tot 60 % is dat je binnen een half jaart zwanger wordt, Maar als ik monique dus begrijp heeft het bij haar niet geholpen?!
Monique: hoe vond jij dat onderzoek? pijnlijk of niet??

Nou meiden mijn eten is klaar! kom starks nog wel ff

Groetjes

Terug
Bovenaan