FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi meiden

heel even snel hier!!!....
monique   nog niks!!!????????????................

joyce     heeeel fijne mini vakantietje!! geniet er lekker van meid [okee en een beetje werk hihi]  

\ik doe dit zonder 2e scherm dus helaas ik ben net een vergiet!! hahhaha morgen weer meer!

xxx lilian

Hoi kanjers

Hoe is het hier allemaal??

Monique: ik heb je niet gezien vandaag?? en net nu je ons zo in spanning hebt gelaten. Kan je ons inmiddels al vertellen dat je zwanger bent of niet???

Joh: waar huisdieren al niet goed voor zijn he? ik heb ook zo;n schattig hondje dat me altijd weer weet op te vrolijken!! hihi! Gelukkig ga je vol goede moed naar de volgende ronde!! Succes hoor!!

Joyce: lekker naar oostenrijk met het werk, wat gaaf zeg!! zomaar?? of gaan jullie met een missie? Nou geniet er maar lekker van hoor, dat heb je wel vedrient!! Veel plezier daar!!

Ken: meis, hoe is het? Al vier dagen gevoelige borsten, dat zou wel eens een goed teken kunnen zijn!! Spannend!!! je weet zelf het beste of het net zo voelt als vorige keer of dat het toch anders is! Ik duim nog steeds voor je hoor, ( en voor mezelf natuurlijk) ga jij maandag testen???

Jossie: fijn dat de duiveltjes   weer langzaam aan het vetrekken zijn!! Nog 1 ronde zeg je en dan naar de huisarts? zijn jullie dan 12 rondes onderweg of niet? Misschien is het wel een geruststelling dat je over 1 ronde naar de huisarts gaat, een gevoel dat er iets aan gedaan wordt zorgt er misschien wel voor dat het toch nog komende ronde raak zal zijn!!
Ik weet inderdaad het beglang van foliumzuur wel, zal mezelf toch weer eens strenger moeten toespreken om ze braaf elke dag in te nemen! Bedankt voor de tip over de capsules van Etos, zal   ze ook eens halen als ik in de stad ben.

Nou ik heb nu weer behoorlijk last van mijn maag! Gisteren een borrelend gevoel en nu weer een stekend!! Weet alleen niet of het van een zwangerschap kan komen, de naderende ongie of van het sporten????

Ik heb vanmorgen het zaad van mijn mannetje naar het ziekenhuis gebracht! ben benieuwd, ook deze uitslag krijgen we maandag tegelijk met mijn bloeduitslag! mannetje is echter al een dag of twee niet echt lekker en ben dus benieuwd of dat invloed zal hebben op zijn zaadjes? Nou ja we zullen het maandag wel horen!!

Meiden in duik mijn bedje in.

Veel liefs.....

Hallo lieve meiden ,

even snel sta op het punt om naar bed te gaan
maar ik wil jullie niet laten wachten tot morgen
hier gaat het nog goed en nee nog geen duivels te zien ben overtijd
dat is zeker begin nu wel meer te hopen dat ik mischien toch wel zwanger zou kunnen zijn
en ja ik wacht echt tot donderdag wil kijken wat de gyn zegt
maar heb sinds een paar dagen ook pijnlijke boobs voornamelijk aan de zijkanten
maar we wachten het weer af meiden dank jullie wel voor jullie belangstelling
ik reageer later op iedereen ga slapen ben moe

iedereen succes

xxxx
monique

Even snel een berichtje van mij. Ik weet even niet meer wie wat heft geschreven. Dus hierbij de antwoorden op alle vragen.

ik heb ook de zwanger worden capsules van de etos gebruikt. In de 5e maand begonnen en zwanger.

Ik ga naar oostenrijk voor lekker wat vrije tijd en om te feesten. gelukkig geen missie. Ik ga niet skieen omdat ik geen ervarig heb en nu ik zwanger ben durf ik niet. Maar ik ga wel lekker genieten.

Monique; Mijn duimen draaien weer op volle toeren!!!!! Succes aanstaande donderdag.

hoi dames

Even snel zo vanuit mijn hoofd( zonder tweede scherm) moet zo gaan dus vandaar maar een kort berichtje!!!

Monique: Yes Meid!!! de gyn kan morgen alleen maar zeggen dat jullie een zwangerschaptest gaan en die is dan bere positief!!! Knap hoor dat je het zo lang vol kan houden zonder te testen, ik weet zeker dat het mij niet gelukt was!!!!
Ik wist wel dat mijn duimen draaien niet voor niks geweest is, let maar op!!!!! Toch nog een zwangere in Februari!!!!

Ken: hoe staat het met je gevoelige booobs??

Joyce: ik weet niet precies hoelaat je morgen gaat vertrekken maar als ik je niet meer spreek: Heel veel plezier!! geniet er lekker van je hebt het verdient!!!

Nou meiden hier is verder nog niks bijzonders te melden. Behalve dat ik vanmiddag weer last van die lekkere snoep buien. Die heb ik meestal een aantal dagen voor de duivels verschijnen! ga er dus min of meer vanuit dat het deze ronde weer niet raak zal zijn, heb   verder ook geen klachten dus ik denk dat ik me alvast ga voorbereiden op het HSG onderzoek!!! pfffffff

fijne dag nog allemaal

Groetjes Jessie

Hoi jessie,

ik hoop zo dat je gelijk krijgt en dat we zwangere hebben
vanmidag zat ik achte me pc zo te lezen en ik kon het niet meer moest het weten of ik zwanger ben
dus ik heb een test gedaan dom van me want de hele midag zat ik toch in een dipje omdat die test negatief was maar het zegt nog niks natuurlijk en zolang ik niet ongesteld word heb ik en blijf ik hoop houden kijken wat de gyn morgen zegt mischien met een bloedtest kijken laat jullie het zo snel mogelijk weten
dank je wel voor het duimen draaien

dikke kus
liefs
monique

jessie nog even
ik zie net dat je een hsg onderzoek krijgt
die heb ik vorig jaar mei gehad weet je al wanneer je die krijgt?
wens je heel veel succes met dat onderzoek en zorg dat je iemand bij je hebt
hoop ook dat de uitslag maandag helemaal goed zal zijn duim meis
nou verder succes met alles

en natuurlijk ook alle andere dames en bedoel ik

Lilian,sjors.ken.joh.jossie.eefje .ellen

succes dames

xxxx monique

Hoi lieve forumvriendinnetjes!

Monique: Toch getest? Ik zou het op den duur  ook niet meer kunnen houden hoor! Wel jammer dat je negatief hebt getest. Maar zolang er nog geen rd's zijn moet je zeker hoop houden. Ik heb dat ook altijd al gehad, pas echt balen als de rd's er zijn.
Ik hoop zo op goed nieuws voor je morgen! Heel veel succes!
Laat snel wat weten...

Jessie: Snoepbuien...heerlijk!! Ik heb zaterdagavond 1/4 van een appeltaart opgegeten. Lekker dat dat was! En zondagmiddag nog 1/8 stuk en 's avonds nog 1/8. Lekker gezond bezig, maar ik geef er niks om! Meid, ik hoop toch zo voor je dat het geen voorteken is van een naderende ongie!

Joyce: Weet niet hoe laat je morgen vertrekt maar: Eeen hele fijne vakantie!

Jossie: Ik snap dat jullie binnenkort langs de huisarts willen gaan. Wie weet is er iets en is er heel gemakkelijk iets aan te doen. Ik ben blij dat ik ook niet nog langer heb gewacht met naar de huisarts te gaan. Maar hopelijk is het niet nodig!!

Lilian: Hoe is het bij jou? Wordt de ongie al minder?

Hoe is het bij de andere meiden?

Ik voel mijn borsten nu steeds duidelijker, alleen heb ik sinds vanmorgen ook wat geelachtige/licht bruinachtige afscheiding. (sorry weer voor de praat) Dus ben weer bang dat dat een voorteken is van een naderende ongesteldheid. Heb nu ook duidelijkere steekjes in mijn buik.
Ohhh, ik hoop zo dat ik geen gelijk heb, maar vrees van wel.
Ik zie het morgen wel...

Allemaal weer een fijne avond!

Liefs...

Terug
Bovenaan