Hoi kanjers
Hoe is het hier allemaal??
Monique: ik heb je niet gezien vandaag?? en net nu je ons zo in spanning hebt gelaten. Kan je ons inmiddels al vertellen dat je zwanger bent of niet???
Joh: waar huisdieren al niet goed voor zijn he? ik heb ook zo;n schattig hondje dat me altijd weer weet op te vrolijken!! hihi! Gelukkig ga je vol goede moed naar de volgende ronde!! Succes hoor!!
Joyce: lekker naar oostenrijk met het werk, wat gaaf zeg!! zomaar?? of gaan jullie met een missie? Nou geniet er maar lekker van hoor, dat heb je wel vedrient!! Veel plezier daar!!
Ken: meis, hoe is het? Al vier dagen gevoelige borsten, dat zou wel eens een goed teken kunnen zijn!! Spannend!!! je weet zelf het beste of het net zo voelt als vorige keer of dat het toch anders is! Ik duim nog steeds voor je hoor, ( en voor mezelf natuurlijk) ga jij maandag testen???
Jossie: fijn dat de duiveltjes weer langzaam aan het vetrekken zijn!! Nog 1 ronde zeg je en dan naar de huisarts? zijn jullie dan 12 rondes onderweg of niet? Misschien is het wel een geruststelling dat je over 1 ronde naar de huisarts gaat, een gevoel dat er iets aan gedaan wordt zorgt er misschien wel voor dat het toch nog komende ronde raak zal zijn!!
Ik weet inderdaad het beglang van foliumzuur wel, zal mezelf toch weer eens strenger moeten toespreken om ze braaf elke dag in te nemen! Bedankt voor de tip over de capsules van Etos, zal ze ook eens halen als ik in de stad ben.
Nou ik heb nu weer behoorlijk last van mijn maag! Gisteren een borrelend gevoel en nu weer een stekend!! Weet alleen niet of het van een zwangerschap kan komen, de naderende ongie of van het sporten????
Ik heb vanmorgen het zaad van mijn mannetje naar het ziekenhuis gebracht! ben benieuwd, ook deze uitslag krijgen we maandag tegelijk met mijn bloeduitslag! mannetje is echter al een dag of twee niet echt lekker en ben dus benieuwd of dat invloed zal hebben op zijn zaadjes? Nou ja we zullen het maandag wel horen!!
Meiden in duik mijn bedje in.
Veel liefs.....