FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo lieve meiden,

Monique: Het kan toch nog steeds??? Ik hoop het zo voor je! En dat je dan straks geen hormonen moet spuiten. Mijn gyn vertelde mij, dat na de 3e dosis clomid hij ook hormonen zou voorschrijven. Ik heb nog geen idee hoe hij dat bedoelt.
Ik blijf duimen voor je!

Jessie: Spannend nog steeds he? Jeetje, hoe houden we dit vol! Ik hoop gewoon dat ik snel al vanalles ga voelen ook al heb ik er last van. Maakt mij niet uit hoor, heb er alles voor over!

Lilian: Nou fijn hoor! Toch de rd's op bezoek. En mooi op 30 dagen! Dan kun je straks weer aan een nieuwe start beginnen. Hopelijk heb je er weinig last van en zijn ze snel weer gevlogen!

Johanna: Oh wat is dit ook weer K.T!!! Nou, ik blijf gewoon doorduimen, want zolang er geen rd's zijn is er hoop!

Sjors: Ah, daar is ze weer hoor, gelukkig! Veel moeten werken? Jullie kunnen weer fijn aan de knuffel! Have fun! Hoe gaat ie met je scriptie? Moet die niet volgende maand af zijn?

Jossie: Meid, hoe voel je je vandaag? Gaat het al ietsiepietsie beter? Wanneer het bij ons deze ronde niet is gelukt, dan kruip ik een paar dagen in mijn bed en kom er niet uit! Ik zou er deze keer ook echt heel veel moeite mee hebben.
Onze tijd komt echt wel hoor, maar wanneer.......
Dikke knuffel!

Sorry als ik iemand vergeet, doe het weer uit mijn hoofd.

De maandag zit er weer op!
Gisteren was ik me toch chagerijnig! Jeetje, merkte het zelf ook erg, vond het 's avonds zielig voor mijn mannetje.
Heb ik zelden last van (in die mate)
En vanaf gisteren voel ik mijn borsten weer meer als anders, maar ik probeer er toch niet teveel op te letten, want dit heb ik eerdere keren ook wel eens gehad.
Dus ja, ik ga er nog absoluut niet van uit dat ik zwanger zou kunnen zijn. Ik probeer me steeds voor te houden dat ik ongie ga worden. Wel moeilijk hoor!
Ach we zien het a.s. maandag wel. Dan heb ik me voorgenomen om te testen.

Allemaal een fijne avond!
Liefs...

hoi meiden!!!!

Daar ben ik weer. Jeetje had vandaag een vrije dag en heb werkelijk niks nuttigs gedaan geloof ik. Ja behalve bezoek aan tandarst en bloed prikken. maar ja dagje niks doen moet kunnen toch?

Ken: Het blijft inderdaad spannend elke keer he. Vooral die laatste week lijkt altijd vooruit te kruipen ipv te vliegen. Maar goed, geduld inderdaad!!!
Maarre zere borsten is altijd een goed teken natuurlijk, dus wie weet Duim voor ons beide meid! Dat we maandag allebei maar veel glitters mogen strooien hier!!!!

Monique: Nog steeds geen duiveltjes! echt ik ga gelijk krijgen, let maar op!!! JIJ BENT GEWOON ZWANGER!!!!! maar je hebt te vroeg getest!!! ik weet het bijna zeker hoor meid!! en als ik het iemand gun ben jij het natuurlijk!!!!! Spannend!!!!!!!!
Hoe voel je verder?? ik zou het zo knap vinden als je het tot donderdag vol zou kunnen houden!! echt waar!! zeg maar tegen de gyn dat de hormoonspuiten in de kast kunnen blijven en dat de extra zwangerschapsvitaminepillen tevoorschijn mogen komen!!!

tsja ik heb het aan mijn mannetje gevraagd en hij vind het juist wel prettig als ik erbij ben, om hem uhmmmm op te geilen  (oeps) Anders heeft hij het idee dat het een verplichting is ( dat is het natuurlijk ook) en dat het hem niet gaat lukken het potje te vullen. hihihi! ben benieuwd hoe het zal gaan.

ik ben vanmiddag met de hond gaan wandelen en ben naar de stad gelopen. Heb daar heel stiekem een zwangerschapstest gekocht! hihi! je weet immers nooit Heb de aflopen dagen meer last van mijn buik gehad dan eerder........ ben er ook wel meer mee bezig moet ik eerlijk toegeven.
Ik zou dus volgens mijn eerste berekeningen vrijdag Nod hebben maar volgens de gyn had ik pas vorige week maandag mijn ei, ( heb hem gevoeld) dus dan ga ik toch maar uit van maandag..........
Als het dan maandag zou zijn komt het ook wel goed uit, moet dan immers naar de gyn bellen voor de uitslag van mijn bloed en mannetjes zaad. En op de eerste dag van mijn NOD moest ik ook bellen voor het HSG onderzoek in te plannen, dus kan ik mooi drie vliegen in klap vangen. al hoop ik natuurlijk dat ik kan bellen met de mededeling dat ik zwanger ben. pfffff wordt zo moe van mezelf hihi! ik zal jullie er niet langer mee lastig vallen.

Nou ik ga lekker tv kijken en op de bank hangen!!!

Meiden Fijne avond nog.

Dikke  jessie

hallo dames.

Hier zijn de rode duivels echt wel door gebroken.
Helaas. Ben er weer een beetje nuchterder onder maar
vanmiddag was dat wel even anders.
Baalde, was moe, hangerig, voelde me lamlendig
had nog woorden met mijn vriend.
Toen kwam de poes op mijn schoot zitten en keek me lief aan.. alsof ie wist hoe ik me voelde.
En toen heb ik in mijn eentje toch een potje zitten janken. Had gewoon medelijden met mezelf.

Kan er nu weer om lachen..gelukkig.
Zet mijn schoduers er weer onder en op naar ronde 7.
Yoehoe...kom maar op.!!!!!

Monique spannend!!! hou je het vol om te wachten tot donderdag??

Kom nu net uit het werk. heb niet zoveel zin om te reageren verder.

Tot een andere keer. Bedankt voor jullie lieve reacties...
Liefs johanna

hallo dames.

Toen kwam de poes op mijn schoot zitten en keek me lief aan.. alsof ie wist hoe ik me voelde.
En toen heb ik in mijn eentje toch een potje zitten janken. Had gewoon medelijden met mezelf.

Liefs johanna

hallo dames.

Liefs johanna

Johanna; Balen meid dat de rode duivels weer zijn doorgebroken! SHIT hoor! Logisch dat je je toch even hartstikke K*t voelt. ga jezelf lekker verwennen meid. Je hebt het verdient. Op naar de volgende ronde. Ik hoop dat de RD's snel weg zijn zodat je weer door kan met het leukste gedeelte van een nieuwe ronde.

Maar jullie hebben weer mega veel geschreven zeg. Pff ik mag tegenwordig wel een uur eerder opstaan om alles te lezen. Nee hoor! Ik kijk altijd in de avond ook nog even haha.

Monique; Bij jou ook nog geen duivels????????? Je maakt het wel ongelooflijk spannennd zeg! Wanneer ga je er nog en test tegenaan gooien? Vandaag of morgen?

Ik weet niet of ik het al verteld heb maar ik ga donderdagavond naar Oostenrijk met mijn werk en ik kom maandagavond om 23 uur pas weer terug. Dus als jullie mij even niet meer zien schrijven dan is er niets aan de hand hoor!

Hoi lieve meiden,

Joh: Mijn berichtje aan jou van gisteren klopte niet helemaal. Sorry!
Ik vind het zo balen voor je! Ik snap best dat je er nu erg verdrietig onder bent. Je bent ook alweer een tijdje bezig. Dan wordt het steeds moeilijker om positief te blijven.
Ik hoop dat je je snel wat beter voelt.
Ik heb sinds een paar dagen ook pijnlijke borsten en weet, nu ik jouw berichtje las, dat dat dus absoluut niets hoeft te betekenen. Wat zit een vrouwen lichaam toch raar in elkaar!
Dikke knuffel voor jou!

Joyce: Oh heerlijk! Lekker vakantie! Jij lekker genieten daar hoor, zullen wij wel werken met z'n allen! Nee hoor, het is je gegunt! Ga je dan ook skieen  of niet?
Alvast veel plezier!!!

Ik voel ook vandaag weer mijn borsten. Dit is nu al de 4e dag. Maar zoals ik al eerder vertelde; dat heb ik al eens eerder gehad. Alleen weet ik niet of het ook zo erg was. Verder voel ik nog niks.

Het is hier wel rustig vandaag!
Niemand nieuws verder?
Ik ga zo alweer naar bed, moet er weer vroeg uit.

Liefs...

Meiden: Ten eerste weer bedankt voor jullie lieve woorden!!! Ik voel me wel weer wat beter te pas.

Maar wel begint er wat meer ongerustheid bij mij te komen dat er toch bij 1 van ons tween wat aan de hand is. We wachten het nog 1 ronde af en dan gaan we naar de huisarts.
Ik weet ook nog niet of ik ovusticks ga gebruiken heb ik nou 3 maand gedaan en dit heeft nog geen resultaat gehad. Misschien doe ik wel net zoals Jesssie eens een ronde zonder en lekker op z'n  beloop laten.  Zie het wel. Ik denk nog 1 of 2 dagen rd's en dan zijn we erweer af.  Vanaf vandaag weer druk aan het werk tot en met volgende week maandag.

Johanna: Wat balen voor jou dat de rd's weer zijn doorgebroken.  Elke ronde dat langer duurt word het moeilijker om daar zonder verdriet mee om te gaan.  Altijd weer een vervelende dag. Ik hoop voor je dat ze snel weer weg zijn en je weer gauw  aan een nieuwe ronde kan beginnen. Knuffel voor jou meid!!!

Monique: Meid wat maak jij het spannend zeg!!!
 Ik denk ook dat jij zwanger bent, je hebt gewoon te vroeg getest. Mijn zusje had ook pas een week naar haar nod een pos. test.
Elke dag langer zonder rd's dat maakt de kans wel steeds groter. Ik hoop het echt voor je meid en het is je echt gegunt!!!!! Ik vind het wel knap dat je wacht tot donderdag.
Ik vind het allemaal wel heel spannnend worden. Meid succes!!!!! En succes bij de gyn. donderdag!!!!

Ken: Jij op het wacht bankje meid. Spannende dagen altijd weer he. Zal het wel, zal het niet...... Meid ik hoop echt voor je dat het deze ronde raak is!!! Spannend maandag ga je testen toch???? Succes nog met afwachten deze week.

Joyce: Jij lekker op vakantie donderdag, heerlijk. Ga je ook skieen ?   Meid heel veel plezier samen met je collega's !!! Geniet van de sneeuw!!!!!

Lilian :bij jou de rd's weer doorgebroken maar kan me voorstellen dat je hier toch ook een klein beetje blij mee bent. Dan is je cyclus gelukkig gelijk weer aardig regelmatig. Nu op naar de volgende ronde!!!!!! Succes!!!!

Sjors: bij jou ook weer de rd's verdwenen dus je kunt weer aan de klus.Zolang het maar geen moeten word he. Ging jij nou deze ronde de ovusticks gebruiken.????

Jessie: Jij ook alweer op het wachtbankje Spannend hoor. En je valt ons echt niet lastig met je gedachtes hoor. Daar zijn we toch voor hier op het forum. Om even lekker allles eruit te kunnen gooien.
Ik gebruikte in de eerste rondes ook altijd foliumzuur. Maar dat vergat ik heel vaak. Maar sinds anderhalve maand, slik ik de capsules Multi Zwanger worden van Etos. Daar zit allles in.Ik heb zoiets kan nooit geen kwaad. Ook de dagelijkse hoeveelheid foliumzuur. Wat wel heel belangrijk is hoor meid.   Tegen een open ruggetje vooral.  Je weet nooit helemaal precies wanneer je zwanger bent geworden maar dan heb je toch je foliumzuur geslikt. Maar die pillen van de Etos  hebben ze ook een onderwerp gemaakt op het forum van de zwangerschapspagina en dan ook onder het kopje zwanger worden. Volgens mij slikte Joyce deze capsules ook????? Meid succes ermee.

Voor de meiden die ik ben vergeten, succes met klussen, afwachten en met eventuuel testen. Een fijne avond nog allemaal

Groetjes Jossie

Terug
Bovenaan