FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Even de lijst er weer bij!

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!

nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!

nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

nod 24 maart, Sjors, 26 jaar, ronde 8, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!

nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 3 april, Johanna 28 jaar, ronde 7, 1e wonder... ZWANGER!!!!!!!!!!!

April 2008              
nod 3 april, Johanna 7e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 7 april, Ken 3e ronde m.b.v. clomid, 1e kindje (dag 30)
nod 6april monique geen iui gehad(maart)1e kindje(dag?
nod 15 april 2008 mamaroos, 9de ronde tweede kindje    
nod 25 april 2008 jessica, 14 e ronde eerste kindje
nod  27 april lilian 2e ronde na mk,3e kindje{storm*daan*}dag 30

Mei 2008
nod 7 mei 2008  monique 4e iui ( 1e kindje )  dag 30
nod 10 mei 2008 mamaroos 10e ronde, 2e kindje

zo nou klopt ie weer e.....ene mamaroos sorry he dat ik je eraf had gegooid !! hihi.... nou tot straks   .
ps   nog maar 4 berichten en deze forumjunkies zit VOL!!!!!  
Op naar FORUMJUNKIES NR.4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

XXXX LILIAN

Hoi Junkies!!

Lilian: Wat zeg je me daar!!!! Zou het dan toch waar zijn!! Zetten we de goede lijn van Joyce, Sjors, Joh, Jossie dan eindelijk door!!!!! Ik  voor je hoor!!!! SPANNEND!!!!
Wat goed dat je je mond kunt houden tegen rene!!! het zou werkelijk een heel mooi cadeautje zijn!!! Even afwachten nog meid, anders wordt het weer zo rustig op het bankje he!!!

mamaroos: Wat goed dat jullie doorverwezen zijn naar de gyn. Wij moesten ook die vragenlijsten invullen ja. Het eerste bezoek, neem je die lijsten door en wordt er een plan de campagne opgesteld. Dus nog even afwachten tot mei, maar wat je zegt, misschien is het niet meer nodig!!! Succes alvast met de komende klusronde!!!

Joyce,  je voelt je ukkie al bewegen in je buik las ik bij Monique! Wat goed zeg, dat zal het buikje ook snel gaan groeien denk ik!!!

Monique gelukkig heb je na gisteren geen last meer gehad van die vervelende krampen! Vandaag lekker kunnen genieten van het zonnetje!! en al heel ijverig geweest in huis las ik. goed hoor!!
Ik hoop dat er inderdaad 1 zaadje het eitje gevonden heeft, zodat ook jij straks positief kan testen.

Hier gaat alles zijn gangetje! heb vandaag functioneringgesprek gehad en alles was goed,wist ik naturlijk al wel !
Ik heb sinds vanmiddag weer wat steken links onderin mijn buik. Dus ik weet het niet! of de duivels maken hun intreden weer of het zou goed nieuws kunnen zijn. Aangezien ik verder niks voel, geen pijnlijke borsten, geen extra afscheiding, ben ik bang van niet!! Zondag zijn we 1 jaar getrouwd, dus het zou een leuk cadeautje zijn natuurlijk, maar ik bereid me maar vast voor op slecht nieuws. Ik denk dat ik donderdag ga testen als ik dan nog een buine afscheding heb gehad. Dat heb ik namelijk altijd een paar dagen voor de duivels doorzetten. En ja donderdag dan ben ik natuurlijk nog net eerder dan lilian.

Meiden ik ga weer!!!!

Nog drie berichtjes!!! Aan wie is de eer om de 4e junkies te openen'??????

Liefs Jessie

NOG MAAARRR   2 BERICHTJES !!!!!   X LILIAN

Lilian; Ik hoop zo dat je gelijk krijgt en dat je zwanger bent. Een top kado vor de verjaardag van je man. Maar je maakt het nu echt wel pannend. Echt *** dat we nu nog 5 daagjes moeten wachten op je test.

Jessie; Jij nog 4 daagjes. Spannend!!!! Ik oop dat die bruine rotzooi weg blijft en dat je donderdag een vette vette streep mag hebben op je zwangrschapstest. Een super kado voor jullie 1-jarig jubileum!!!!! Alleen mag je daniet meer toosten met champagne! hihihi. Maar dat geeft natuurlijk niet.

Ik heb vandaag nog niets gevoelt!!! Misschien had ik het gisteren toch wel mis al denk ik van niet. Maar het kan natuurlijk dat ik hem nog niet elke dag kan voelen.

nog  1 BERICHTJE dames. Wie gaat het alerlaatste berichtje plaatsen en een nieuwe FORUMJUNKIES NR4 openen???????

Hey Meiden zal ik dan maar het laaste berichtje doen

lilian ik hoop zo dat je gevoel je niet in de steek laat en een mooier kado kun jij je mannetje niet geven ik hoop zo dat je zwanger bent meis ook jou is het zo gegunt
we gaan weer duimen meis heel veel succes en laat de duivels maar lekker weg blijvem   denk aan je

liefs
monique

Terug
Bovenaan