FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Johanna; Jeetje meid wat vervelend dat je bruin verlies hebt. Ik kan me voorstellen dat je je een beetje zorgen maakt. Maar het kan heel goed voorkeomen in het begin van de zwangerschap. En zoals het geen helderrood is dan hoeft het niets slechts te betekenen. Misschien een stomme vraag maar als je gisteren hebt geknuffeld dan kan het goed zijn dat het daardoor komt. Het is nu tenslotte allemaal wat gevoeliger.

Sjors; Wat fijn dat het verder goed met je maakt. We hebben ons toch zorgen gemaakt. jammer dat de misselijkheid en moeheid zo is toegeslagen. ik hoop dat je er niet al te lang last van zal hebben. En als je echt last hebt van die nachtdiensten moet je het misschin toch l tegen je baas vertellen. Dan hoeft het niet meer toch? En je ouders super blij!!!!! Heerlijk he al die positieve reacties. Nou werkse vanavond en ik hoop dat je je wat minder misselijk voelt.

Jossie; Hoe gaat het met jou? Je bent ook even wat minder op het forum! Ik hoop voor je dat de misselijkheid een beetje meevalt. Maar het is voor een goed doel die je hopelijk met een week of 34 in je armen mag houden.

Monique; ook weer op het wachtbanke!! Wat fijn dat er ook deze keer weer super zaad was!!! Dat komt alleen ten goede van de IUI. Fijn dat je een aardige gyn had. Heb je normaal een vrouw? Maar een man maakt eigenlijk ook niet uit. Hij ziet dagelijks vast wel een muts of 10. hahaaha. Ik hoop echt dat deze maand jullie maand mag worden. Mijn duimen draaien dez 2 weken overtoeren.

Wie ging er dit weekend ook al weer weg?????? In iedere geval heel erg veel plezier!!!!

Met mij gaat alles goed. We hebben vandaag de kinderwagen al lekker opgehaald. Ik wet het het is vroeg maar dan heb je toch iets tastbaars. hihi. Mijn buikje laat nog even op zich wachten maar dat komt vast goed.

Lilian en Jessie; En is het nog een beetje uit te houden op het wachtbankje? Nog eventjes meiden en dan mogen jullie gaat testen. Weten jullie al wanneer je wil gaan testen. En hoe gaat het met de voorgevoelens? Zijn er tekenen?

Mamaroos; Maandaag ga je naar de huisarts of niet? In iedere geval veel succes. Ik ben echt benieuwd of hij jullie meteen door gaat sturen. Het is misschien niet leuk maar nu komt er wel wat vaart achter.

Johanna; nogmaals ik hoop echt dat ales goed zal gaan. Ik zal aan je denken en duimen dat het niets zal zijn.

He Dames.

ik ben ietwat opgelucht.
Het is tot nu toe maar bij een heel klein beetje bruin verlies gebleven.
Momenteel is het weer redelijk normaal.
Waarschijnlijk stelde het niks voor.

Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte.

Liefs jo

hoi meiden

sjors   wat ben ik blij dat jij er weer bent!!! wat hebben wij ons druk gem aakt he..hihi maar ja gelukkig voor niks je wa sGEWOON HIHI misselijk!!! is wel kut maarja t hoort erbij moet je maar denken meid..en     t gaat echt over.x SUPER   kwaliteit sperma!!!! wouw hahahhahaha..komt helemaal goed he!!! x

monique     dus   jou vriend heeftSUPER   kwaliteit sperma!!!! wouw hahahhahaha..komt helemaal goed he!!!   welkom op de bank gezellie!!! x

joh       bij 50 % van de zwangeren komt t voor dat ze ? gekleurd slijm? v erliezen     dus t kan vaak geen kwaa d meid     ...doe rustig aan   en anders bel je je vk .. hoor je snel x

nou ikke heb steken in mijn r borst   [heb ik echt nooit!! ook niet bij mijn zw schappen] maar t is wel een zw sch teken he??? raaaarrrrrrr..........
ik weet nog steeds heel goed dat t maar een heel kleine kans is dat ik zw ben deze maand....t zou te mooi zijn he!!!!! we wachten nog een weekje af...als ik vrijdagavond dag29  nog niet ongie ben   dan test is   ....zat is mijn schatje jarig dussss wil ik t weten he...!!maaaaaaaaar t zal wel niet he ik wil mezelf niet blij maken ..!! maar een x gebeurt t weer hihi en die steken in mmijn borst?????hahhahahah ja hoor ik maak mezelf alweer gek !! hahahhahahhaha

nou tot morgen lieverds!!! xxx lil

heeeee hoi.

Nou hier is alles weer ok.
Geen bruinige afscheiding meer.
Het was ook neit veel en heeel donker, maar twas duidelijk wel gekleurd.

2 dagen (vandaag 3 dagen) geleden hebben we geknuffeld. Misschien dat het daar vandaan komt. Ik ben in ieder geval wel weer wat gerust gesteld.
En ik heb nog zwangerschaps kwaaltjes. en die zullen erook wel niet voor niks zijn.

JOSSIE!!!!!!! waar blijf je nou???
Nog een dikke week dat hebben we allebij een echo!!!!!!

Liefs jo

Johanna; Fijn dat je geen bruin verlies meer hebt. Ik kanme voorstellen dat je dan toch wel even schrikt.

Lilian; Het wordt dus wel spannend zo te lezen. ik hoop dat je vrijdag een positieve test in handen mag hebben. Dat zou toch het alermooiste kado zijn wat je je ventje kan geven.

hoi meiden

daar ben ik weer even snel.
Ik heb geen tweede scherm open dus even uit mijn hoofd. moet zo gaan tennissen maar dacht ik reageer kort nog even!

Sjors: wat fijn om te lezen dat de reacties allemaal positief waren!! we zeiden het toch al!!! Maar daar kun je nu dus gerust over zijn! Wel balen dat je zo misselijk bent! Hoop dat het snel minder zal zijn!!!

Monique: Mijn duimen draaien voor jou hoor!!! ik hoop dat dit de laatste twee wachtweken voor je worden en dat je dan gewoon een positieve test in handen mag hebben! Kan toch haast niet anders met 57 miljoen zaadjes!! hihi!! succes met wachten

Joh: gelukkig viel de afscheding mee en wat je zelf al zegt, het zal wel niets ergs zijn! maar gewoon iets wat meer zwangere hebben!!!!

Joyce: Wat stoer dat jullie de wagen opgehaald hebben, Wat voor een is het er?? want daar heb je ook talloze moeglijkheden in toch?? Leuk hoor!!

Lilian: wat ons tweeen heb jij toch wel de beste zwangerschaps verschijnselen!! Steken in je buiok van de week en nu in je borst!! dat klinkt hoopgevend. Maar ik wil je inderdaad niet gek maken natuurlijk!! hihihi! Ik duim voor je hoor meid!!!!

Ken: de duivels verdwenen!! yes, yes! kun je weer aan het leukste gedeelte van de maand beginnen!! het klussen!!! ga je testjes gebruiken of doe je het op gevoel deze maand?

Meiden die ik vergeten sorry, ik spreek jullie volgende keer weer!!

Hier is de verkoudheid gelukkig grotendeels verdwenen!! Ik voel verder weer helemaal niks, en heb mezelf er dus min of meer al weer bij neergelegd dat het deze ronde weer niet gelukt is. Vrijdag is mijn Nod, maar aangezien ik altijd een paar dagen eerder al bruine afscheiding krijg verwacht ik dat dit een deze dagen wel weer zal komen?! Helaas!! maar goed, Dan wordt over een paar weken toch een kindje maken op Tenerife!! hihi, ook speciaal, hahaha!!!

Meiden geniet van de zondag!!

Ik moet gaan tennissen dus spreek jullie vanavond of morgen weer!!!

kusss jessie

Dikke knuffel Jessie

Hoi Lieve Meiden,

SJORS meis fijn om weer wat van je te horen wij waren echt bezorgd meis
wat vervelend dat je zo ziek bent van je zwangerschap ik hoop maar dat die miselijkheid gauw over is

Lilian hihihi ja idd mijn mannetje heeft super zaad zo als de gyn dat mooi zei gisteren

meiden ik reageer even   niet op jullie allemaal
ik voel me vandaag niet lekker van de IUI en het ging gisteren zo goed geen krampen maar sinds vanmorgen zijn ze dan toch hefig verschenen ik weet niet beter meer het hoort er bij laat de zaadjes maar lekker rond zwemmen en hopen dat ze een plekje vinden hihihi reageer later wel op jullie

joyce super meis dat je de wagen al lekker thuis hebt en groot gelijk dat je er al lekker in de tuin mee bent gaan rijden ben dan ook heel benieuwd hoe die er uit ziet
trouwens een leuk plan om met alle vrienden naar center parce te gaan
echt leuk dan hebben jullie kleine ukkie al helemaal super en gaan we lekker wandelen meis kijk er nu al naar uit

tot later meiden

liefs
monique

halllooooo allemaal op deze mooie zondag!!

heerlijk weer   wij zijn   al naar de duinen gweest , en zijn nu aan t eten en dan ff lekker in de tuin snoeien enzo!!! nu is t een beetje zonnig   en warm{?} hahhahha dus we moeten t nu doen     en volgende week is rene jarig en dan is t wel leuk als de tuin er fatsoenlijk uitziet he ahhhaha....

jessie     ik had bij allebei mijn zw schappen NERGENS   last van in t begin dusssss you never know...., maar ja ook ik wil jou niet gek maken want dat doen we zelf wel hihi   en over een paar weken op tenerife   is ook wel hEELL LEKKER HE!!! leuk om te zeggen tegen je kindje dat ie op tenerife is gemaakt hahahhahsa als t bij ons gelukt zou zijn dan is t kindje op de bank gemaakt hahahhahahahhah ...............

joyce gaaaf dat je kinderwagen al hebt hihi kan je oefenen binnen....[doe je echt wel een beetje rondlopen en bedenken hoe t za; zijn hihimooi toch]

joh   gelukkig dat is gewoon oud bloed geweest van t sexen misschien een adertje gesprongen ofzo..... voor de rest nog niet misselijk ???

sjors       hoe is ie ?? kut he misselijk zijn maar ja ALLES   voor t goede doel !! en bij week 14 is t meestal wel over en dan kan je je niet meer bedenken hoe ziek jeje voelde... komt echt goed!!! x en denk aan je   want weet hoe misselijk je kan zijn!!!

jossie ook misselijk op de bank ???

monique   laat ze maar rotzooien in je buik he!!! verwen jezelf en doe tr lekker rustig aan   en wie weet ...duim voor je!!!!     ENE   .... gezellig hier zo op t bankie he...hahahhahha.....

ken     weer bijna aan de knuffel ??? have fun   he..hihi

nou bij mij niks nieuws     ..voel niks meer [jaa mijn normaale buikgevoel hihi weet eigenlijk niet meer wat normaal is ]
ga in de tuin werken xx xlilian

Terug
Bovenaan