FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Even de lijst er weer bij!
ZWANGEREN!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 24 maart, Sjors, 26 jaar, ronde 8, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 3 april, Johanna 28 jaar, ronde 7, 1e wonder... ZWANGER!!!!!!!!!!!

April 2008              
nod 3 april, Johanna 7e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 7 april, Ken 3e ronde m.b.v. clomid, 1e kindje (dag 30)
nod 6april monique geen iui gehad(maart)1e kindje(dag?
nod 15 april 2008 mamaroos, 9de ronde tweede kindje    
nod 25 april 2008 jessica, 14 e ronde eerste kindje
nod 30 april lilian 2e ronde na mk,3e kindje{storm*daan*}dag 31

Mei 2008
nod 7 mei 2008  monique 4e iui ( 1e kindje )  dag 30

Zo meiden, de werkweek is weer begonnen. De tijd gaat echt wel snel! Het is alweer 21 april. Niet te geloven. Volgende week al weer koninginnedag. We leuk.

En devakantietijd breektook weer aan. Ik hoor iedereen al weer over vakantie. Waar gaan jullie allemaal heen? Jessie gaat lekker naar tenerife las ik. Heel erg lekker. Wij gaan dit jaar waarschijnlijk alleeneen weekendje weg. En mijn vakantie plak ik achter mijn verlof.

Hoe gaat het met de mensen op het wachtbankje?

Gr. Joyce

Nog 10 berichtjes meiden en we beginnen FORUMJUNKIES NR4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sjotrs, goed dat je er weer bent! En gelukkig dat alles verder goed is. Maar die misselijkheid lijkt me supervervelend! Ik heb zelf mijn hele zw geen enkel kwaaltje gehad!

Lilian, je NOD op koninginnedag! Haha ook leuk zo;jn klein prinsje of prinsesje!

Monique, hopelijk vinden de superzaadjes hun weg naar het ei! Zou mooi zijn als het nu eindelijk eens lukt he!

Jessie, we blijven voor je duimen hoor dat het deze maand toch raak is! Zoalng er geen RD zijn, weet je het maar nooit!

Joh, wel vervelend dat bloedverlies! Je schrikt er toch van! Maar gelukkig is alles goed!

Wij zijn vanochtend naar de HA gegaan ivm het zwanger willen worden ! En we hebben een verwijzing voor de gyn! Ik heb gelijk gebeld en kan 8 mei terecht! We krijgen vragenlijsten opgetsuurd die zowel ik als mijn vriend moeten invullen. Ik vind het wel heel spannend! 10 mei heb ik mijn NOD, het zou dus wel heel mooi zijn als ik deze maand toch zwanger ben....dan zijn al die onderzoeken niet meer nodig! We zien het wel!

quote: Joyce_1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-04-2008 07:42:27'));

ZWANGEREN!!!!!!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien

April 2008              
nod 30 april lilian 2e ronde na mk,3e kindje{storm*daan*}dag 31

Mei 2008
nod 7 mei 2008  monique 4e iui ( 1e kindje )  dag 30nod 10 mei 2008 Roos, 10e ronde, 2e kindje

Hoi Hoi Meiden hoe is het?

Mamaroos dan toch naar de huisarts de eerste stap is gezet raar gevoel he en denk je nou niet waarom lukt het nu niet verdomme dat had en heb ik wel idd eerst zul je een vragen lijst krijgen en als je naar de gyn moet is dat een intake gesprek krijg je ook weer vragen en gaan ze een echo maken en bij je man gaan ze naar het geslachtsdeel kijken dat hebben ze bij mijn vriend wel gedaan maar iedere ziekenhuis werkt weer anders ik hoop dat je als nog deze maand zwanger mag worden dat bespaartje een hoop onderzoeken meis ik weet wat het is als je vragen hebt aan mijn stel ze gerust oke ik wens je heel veel succes en denk aan je

Lilian hoe is het meis gezellie he op het bank je en het is nog lekker weer ook wat wil je nog meer ja een kindje voel je al wat ik hoop dat die ongi weg blijft en hoop ook idd dat je op koninginnedag zwanger mag zuim we gaan weer duimen meis

Jessie en met jou hoe voel jij je red je het nog meis op het bankje nog even volhouden hoor 25april is je nog spannend ga zo me best doen voor je te duimen

Ken hoe is het met jou?

Sjord meis hoe voel jij je ik hoop dat je al weer wat beter voelt misselijk zijn is ook niet alles

Jossie hoe gaat het met jou al een tijdje niet meer gezien meis

Joh fijn dat die bruine afscheiding weer weg is ik begrijp dat je bezorgt was dat zou ik ook zijn ga lekker genieten nu meis

hmmm ben vandaag en morgen vrij heerlijk en het is ook nog lekker weer dus heb ik thuis lekker alles gepoetst de was lekker buiten hangen zo lekker
ik voel me vandaag heel actief en voel me goed op wat geromel na gisteren avond was het helemaal erg dat geromel zo erg dat me vriend zei ze hebben het naar hun zin die zaadjes hihihihi nou meiden ik ga lekker buiten zitten en genieten van de zon

Joyce meis ik was je bijna vergeten en dat mag en kan natuurlijk niet hoe is het met jou ik las dat je gisteren lekker op een teras hebt gezeten heerlijk spannend he meis dat ukkie nu wel beweegt in je buik dus denk dat je nu ook wel snel een dikke buik hebt kun je die mooi gaan showen hihihi

meiden tot later

liefs
monique

hoiiiiii,,, wat is t heerlijk weer he,,[op mijn vrije dag hihi]
he ik moet ff mijn nod veranderen.....ik ben op 27 april 30 dagen ..ik heb m er verkeerd op staan.
ZWANGEREN!!!!!!!  

April 2008              
nod  27 april lilian 2e ronde na mk,3e kindje{storm*daan*}dag 30

Mei 2008
nod 7 mei 2008  monique 4e iui ( 1e kindje )  dag 30

zo veranderd!!!!!!

ik ga ff v erder in een nieuw bericht...is makkelijker
xlil

heeee meiden ben ik weer ......
he ik heb een geheimpje voor jullie..........!!
"ik denk serieus dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn"!!!![maar ik ben bang om het hardop te zeggen ivm als het niet zo is,,,hihi]
waarom ik dat denk....??? nou vorige week heb ik net na mijn ei [zondag dag 17] zeker 6 dagen krampen gehad...zo van net of je ongie moet worden dat gevoel!! en ik heb zelfs gedacht ": he ik zal toch niet heeeeeeel vroeg ongie worden he."!??? want dat heb ik ook wel eens meegemaakt!! maar zaterdag waren de krampen in één x verdwenen........ en vanaf toen voel ik niks geks meer......
en dan moet ik erbij vertellen dat alle 2x dat ik zwanger was   , dat ik geen ongie krampen voelde voor ik ongie moest worden ....en alle andere maanden had ik wel ongie krampen!!
dussss   ja ik hoop nergens op [ben veel te bang dat t tegenvalt als de rd's wel komen, maar tuurlijk hoop ik wel hahahhaha]maar de vorige x wist ik t ook dat ik zwanger was doordat ik GEEN   krampen had gehad/kreeg.........

okee we wachten af hoor   misschien krijg ik deze week nog krampen[maar dan had ik ze allang moeten hebben denk ik hihi] we zullen zien!!!
he maar dit is ons geheimpje he want ik zeg zelfs niks tegen rene,[normaal heb ik t er altijd over en nu zeg ik niks hihi]  want die is zaterdag jarig!!! en dit zou echt t ultieme kadooo zijn he hihi
Als de rd's er vrijdag[dag 28]  nog niet zijn doe ik sávonds een test!! en wie weet!!! is t zo dan pak ik m mooi in als laatste kadootje!!!best ever!!! hihi

okee ff over jullie hihi

jessie     we gaan er samen voor meid!!! ik weet t ook niet zeker hoor, t zou te mooi zijn om waar te zijn denk ik ...maarja we zullen zien...ondertussen zitten we gewoon nog gezellie op ons bankie he!!!zo met zn allen gezellie.....x

mamaroos     goed dat je doorgestuurd bent maar ik hoop toch dat t niet nodig is!!! duim voor je!!!

joyce   geniet ervan he met dit weertje !!!hihi terrasjes lees ik mmmmmmm...

jossie en sjors   hoe is ie ??/ sjors   ik hoop dat je minder misselijk bent meid maar ik denk t niet he..? maar ja hoort erbij ..en goei teken ..hou vol meid..x

nou ik ga weer ik moet vanavond weg ...dus ik kan pas laat kijken maar iemand moet de nieuwe forumjunkies openen!!!!! en dat word dan al FORUMJUNKIES NR.4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 SPANNEND!!! wie oooh wie   zal t mogen doen.....hihi
ik moet alleen nog een nieuw overzicht doen   want ik zag dat mama\roos eraf was gevallen door mijn schuld hihi..dus we komen echt dichterbij ....
tot straks xxxx lilian

Terug
Bovenaan