Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden
jeetje forum junkies nr 4 al weer en dat er maar weer veel
geschreven mag gaan worden

liefs
monique

Ja meiden het gaat snel met FORUMJUNKIES!!! Hopelijk wordt dit het laatste topic in het zwanger worden forum en is straks iedereen zwanger en zitten we allemaal op het zwanger zijn forum!

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!

nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!

nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

nod 24 maart, Sjors, 26 jaar, ronde 8, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!

nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 3 april, Johanna 28 jaar, ronde 7, 1e wonder... ZWANGER!!!!!!!!!!!

April 2008              
nod 3 april, Johanna 7e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 7 april, Ken 3e ronde m.b.v. clomid, 1e kindje (dag 30)
nod 6april monique geen iui gehad(maart)1e kindje(dag?
nod 15 april 2008 mamaroos, 9de ronde tweede kindje    
nod 25 april 2008 jessica, 14 e ronde eerste kindje
nod  27 april lilian 2e ronde na mk,3e kindje{storm*daan*}dag 30

Mei 2008
nod 7 mei 2008  monique 4e iui ( 1e kindje )  dag 30
nod 10 mei 2008 mamaroos 10e ronde, 2e kindje

hoi meiden

NOU   HALLO HIER IN T NIEUWE FORUMJUNKIES!!! hahhahahah
dat dit dan maar echt de laatste mag zijn.....[wie weet?]

ja jongens nou ik het hardop heb gezegd[?]   hihi ben ik wel bang dat ik t verkeerd heb...hihi neeee ik blijf erbij hoor voel nog niks. maar wil niet overkomen als zo iemand die elke maand denkt dat ze zwanger is hihi

we wachten maar gewoon af he..en is t niet, dan gaan we vol voor volgende maand he!!! [ja ik krabbel al terug ..hihi neeeeeeeee hoor]

nou m onique   jij mocht openen he..     wie weet brengt t wel geluk hahhhaha..
see yoy morgen xxx lilian

Lilian; Niet terug krabelen hoor! Soms moet je gewoon op je intuitie afgaan. Maar het is natuurlijk wel eng en spannend. Ik hoop zo dat je gevoel het juist heeft!   Nog een paar dagen en we weten meer.

Jessie; Hoe gaat het met jou? Heb je bepaalde kwaaltjes en of gevoelens waardoor je denkt dat het wel eens raak zou kunnen zijn? Nog steeds geen bruine afscheiding?

Spannend he? Die laatste dagen voor een NOD zijn altijd zo spannend. Ik hoop dat we deze maand weer een paar zwangere onder ons mogen hebben.

hoi goeiemorgen allemaal!!

hihi joyce   ik krabbel niet terug!! hoor , maar vind t wel eng dat ik t hardop gezegd heb hihi ...stel je voor dat ik t fout heb dan kan ik niet meer op mijn gevoel afgaan!!!
maar mijn echte gevoel zegt me nog steeds dat t echt waar is...
ik heb weer een "ding"erbij:     ik ben een kg lichter zomaar in een x!! vergeleken met eergisteren......
ok ik sneop wel niet meer maar zo senl gaat t niet denk ik!!
en met mijn andere zw schappen had ik dat dus ook : in een keer lichter zijn !! dat licht niet in mijn aard hahhahahahha.
dus alles op een rij

1] geen ongiekrampen!!!normaal wel..
2] veel poepen hahhaha ja sorry . vorige x viel me dat ook op,,, wel 3x op een dag hahah
3]kg lichter !! vorige x ook , normaal ben ik zwaarder als ik ongie word!!!
4]voorgevoel zegt t echt!!!!maar ben bang om t te erkennen.
5] vlinders in mijn buik hahah maar dat zijn de zenuwen !! denk ik van ooooh t zal toch eens waar zijn!!!!

nou meiden ik wacht echt vrijdag af om te testen want ik ben ook bang dat t toch een verkeerd gevoel is wat ik heb[gevoelsmatig klopt mijn zw schapidee, maar ik weet dat t lichaam rare dingen kan doen met me   en dat ik   toch ongie kan worden misschoen wel over 10 dagen bv....dus ben best bang hihi...]

maar ik wacht echt tot vrijdag avond en dan test ik .....hihi

xxxx en tot straks   lilian
ps fuck he ik maak t echt spannnend hahahhahah
en jessie al een idee   ..? jij test morgen toch>???? duim voor je   schatje!!
ooh en monique   en mamamaroos ??????
doei

Lieve,  lieve meiden,

Sorry dat ik afgelopen week niet gereageerd heb maar ik heb afgelopen 8 dagen gewerkt en 60 uur gewerkt en afgelopen week nog geen een keer achter de computer gezeten.
Wat kost dat veel energie zo'n zwangerschap zeg. Ik was 's avonds niet voooruit te branden. Ik heb nog nooit zo vaak sávonds op de bank in slaap gevalllen. Maar het is voor het goede doel. Vandaar dat ik hier weinig op het forum ben geweest.

Maar ik zag dat Lilian en Jessie vlak voor hun NOD zitten, spannend en meiden ik ga heel hard voor jullie duimen.!!!!
Mamaroos: Jij naar de huisarts geweest las ik en doorgestuurd naar de gyn. Ik hoop voor jou dat dit niet nodig zal zijn en jij in mei gewoon zwanger bent.
Monique, Jij je 4e IUI poging gehad zag ik. Ook weer spannend voor jou. Ga lekker genieten van je vrije dag nog vandaag.

Ik ben nu 4 dagen vrij. Heerlijk.   Morgenavond op kraambezoek bij een vriendin die vorige week zondag is bevallen.
En vrijdag is mijn opa jarig word hij 79 en gaan we vertellen dat ze dit jaar ook een tweede achterkleinkind kunnen verwachten.
Verder af en toe wat misselijk. als ik maar geregeld een klein beetje eet dan gaat het goed. Ik heb meer last van die vermoeidheid.
Volgende week naar de verloskundige en de eerste echo, spannend.
Meiden geniet van het mooie weer,

Veel liefs Jossie

hoi lieve meiden!!
he jossie   he hoeft je niet te verontschuldigen hoor ...wij snappen t allemaal ...!!
he maar wel heeeel veel gewerkt he!! probeer je wel een beetje! rustig aan te doen? je bent wel hartstikke zwanger he !! hihi.........

jessie weet je al iets voel je wat??? of juist niet ...

nou ik denk t dus echt he meiden , vandaag alweer 3x gep**pt hihi nou dat heb ik anders nooit!!! en wel toen ik zwanger   was........[ohh   er kan ook iet anders   staan als gepoept, dan is t wel een record hahhahahhahahahah]
en ik heb nog steeds geen krampen of niks !!!
ik heb nog 3 testen van sensitest   en ik heb net 3 digitale testen gekocht....AAAAHHHHHHHH!!!!   zal ik t al doen .....? het is wel   zeker 5 dagen voor mijn nod , dus je kan nog niks zien denk ik..maar ben wel nieusgierig....???
ooooh ik moet wachten toch/???
morgen ??
AAAAAAAHHHHHHHHH        
TOT STRAKS     X LIL

Terug
Bovenaan