Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hee meisjes!!

Wauwww wat zijn er weer spannende dagen aangebroken!!

Lillian!!
Oei meid!! Dat klinkt toch heel goed (ik moet ook wel 3x per dag poepen, hihihihi)!!! Ik hoop zo dat je gevoel gelijk krijgt!! Ik duim heel hard voor je!! (kun je nog tot vrijdag wachten met testen??) Spannend!!

Jessie!!
Jeetje bij jou is het ook al weer zo spannend!! Ik had ook heel veel gerommel in mijn buik en bleek ook zwanger te zijn!!! Ook voor jou duim ik heel hard!!! (zou toch te leuk zijn, zwanger naar tenerife!!). Ps; tenerife klinkt echt goddelijk!!!!

Monique!!
Hoe is het met jou meid?? heb je nog veel last gehad van je iui?? Ik hoop dat je je nu weer wat beter voelt!!! En begin jij al wat anders dan anders te voelen?? Ik hoop het zo!!! duim duim duim!!!

Ken!!
Een goed idee meid, lekker om de dag seksen!! Dan kun je je ei niet missen!! En lekker dat je deze maand de ovu-stickjes in de kast laat, geeft vast veel rust!! Ook voor jou duim ik heel hard dat het deze maand eidelijk eens raak is voor jou!!

Roos!!
Ik las dat je toch doorgestuurd wordt naar de Gyn?? Fijn dat je huisarts je serieus neemt en dat er actie ondernomen wordt!! Natuurlijk hoop ik voor je dat de hulp van de Gyn niet meer nodig zal zijn!!!
Ben je inmiddels al weer begonnen met knuffelen?? Of zit je al weer op het wachtbankje??

Joyce!!
Hoe is het met jou meid?? Wanneer mogen we jou buikkie bewonderen?? (ben zo benieuwd!!)

Johanna!!
Je  moet maar gewoon eten wat je binnen kan houden hoor meid!! Het kan voor je kleine beebje geen kwaad!! Ook ik kan geen warm eten zien!! En kom de dag het beste door op krackers en boterhammen!! Ons eetlust komt vanzelf wel weer eens terug!!

Jossie!!
Zo!! wat heb jij het druk zeg!!! (ik val nu in herhaling, maar pas wel goed op jezelf hoor!!)!! Hoe voel je je verder?? Nog steeds heel moe??

Ik ben vandaag aan de grote schoonmaak begonnen!! Morgen het ik diplomering en mijn ouders blijven direct die avond logeren!! Dus jullie snappen wel, alles moet spik en span!! Pffff wat een werk zeg!!!
Ik heb straks om 16:00 uur een vergadering van mijn werk!! Bah!! We gaan het over de afdelingscultuur hebben!!! Ik heb er echt helemaal geen zin in!!! hihihi!! Zit liever lekker in het zonnetje!!
Mijn misselijkheid varrieert nog steeds, ik voel mij vandaag erg goed moet ik zeggen!! Kleine beetjes en dit regelmatig eten werkt toch het beste!!!
Stond vanochtend op de weegschaal en zag dat ik ondanks mijn misselijkheid/ kotsen gewoon 2 kilo aangekomen ben !!! AAAHHH ik wordt harstikke dik!! Hahahahahahahahaha!!!! (maar dat geeft lekker niets, hihi)!!

Tot snel lieve meiden!!!

Dikke kus Sjors!!!

Hallo Dames,

Sorry, dat ik al zo lang niet meer ben geweest...
Maar heb het nu zo druk met van alles en nog wat te regelen...
Ik zit nu op 28 wkn en 5 dgn...
En we zitten nu al op hete kolen hier thuis we zijn zo nieuwsgierig naar ons kleine meisje (Jah het wordt een meisje)
Maar ze moet nog lekker blijven zitten waar ze zit tot zij er klaar voor is om eruit te komen...

Onze babykamer is al helemaal klaar want 2 wkn geleden toch ff een schok gehad...
Mijn bloeddruk was ineens 140/95 met een pols van 120 dus mijn huisarts kreeg bijna hart aanval...
Wij snel naar het ziekenhuis en dan aan al die apparaten om je kleintje in de gaten te houden...
En op de uitslagen van je bloed en urine wachten nou we hebben 2 uur zitten wachten nadat ze me van al die apparaten hebben gehaald...
En dan duurt 2 uur lang ik had voor ik naar het ziekenhuis ging mijn moeder ff gebeld dat we daar heen moesten dat was zo rond 2 uur...
En om 5 uur kwamen we pas uit het ziekenhuis...
Ik meteen mijn moeder gebeld nou die had bijna een zenuwinzinking gehad...
Want 3 uur wachten en niets horen... Ze ging zich allerlei nare dingen in haar hoofd halen... Zoals een speod keizersnee en dat soort dingen...
Maar gelukkig niets aan de hand moet voorlopig rust houden voor mijn bloeddruk dus mag niet werken en me nergens druk om maken...

En dat is toch best lastig als je erachter komt dat de werkgever die nog geen 10 wkn geleden tegen me zei ooh wat leuk en das geen probleem me nu toch eruit probeerd te werken...
En mij dus niet ziek heeft gemeld bij het UWV dus nu is het afwachten van wie ik geld krijg van hem of van het UWV ???
Ik heb me ondertussen zelf ziek gemeld bij het  UWV maar daar ook nog niets van gehoord...

Maar nu gaat het weer redelijk met mijn bloeddruk mijn onderdruk is weer mooi en dat is het belangrijkste zeggen de huisarts en vk...
Dus zit voorlopig nog thuis en dan gaat de tijd zo langzaam terwijl de weken toch voorbij vliegen...

Nog maar 11 wkn en 2 dgn tot onze uitgerekende datum (11 juli)...

Ik wens iedereen veel sterkte op de wachtbank...
En iedereen die in zijn klusweek zit veel plezier...
Hoop dat dit inderdaad de laatste forum junkie is en dat we die verder kunnen gaan in zwanger zijn...

Groetjes Annelies

Hoi Meiden,

wat word er weer lekker veel geschreven

Lilian zou jij dan de eerste forumjunkies nr4 zijn ik hoop het meid zou geweldig zijn en je hebt er weer lang zat op moeten wachten hoop dat jij je mannetje zaterdag kan verassen succes als je toch eerder gaat testen hihihi

Jessie hmmm lekker op vakantie heerlijk en wie weet dat je dit keer zwanger op vakantie zou super zijn toch meis ga lekker genieten van je vakantie het is je gegunt hoor

Ken aha aan het knuffelen geslagen ik hoop niet dat jij je ei gemist heb maar eerder dat je nu een late ei hebt dan zou je nog kansen hebben hoop het meis ook jij succes

Sjors leuk dat je ouders komen logeren hihihi idd alles moet dan spik en span zijn zal ik even langs komen om je huisje spik en span te maken ik werk als interieurverzorgster hihihih

Jossie meid geweldig dat jij je goed voelt en dat mag je de hele zwangerschap wel blijven genieten meid van dat wondertje in je buik

Joh fijn dat alles toch vals alarm was ik hoop dat je gerust bent nu en dat je kunt gaan genieten meis

Joyce hoe is het en begint je bukie nu dikker te worden hahaah ben nieuwschierig naar je buik heb je de kleine ook nog weer gevoelt?

nou meiden   tja wat zal ik zeggen kan nog niks zeggen want voel niks en durf niet te hopen maandag heb ik wel een stevige pijn scheut links in de leis gehad en meer afscheiding als normaal (sorry) verder voel ik me best goed alleen is die onzekerheid weer toegeslagen je wild zo graag he maar durf ook niet te hoepen bang voor weer een terleursteling ach we zien het wel ik sprak gister met iemand en die vraagt heb jij welles aan een pygoloog gedacht uhm hoe dat zo ben niet gek en neeeeeeeee zit niet tussen me oren hoor ik kan niet op de normale weg zwanger worden hoe vaak moet ik dat nog blijven uitleggen mensen pfffffffffff ach ja gewoon weg domme mensen die niet luisteren of maar half luisteren naar je
maar goed ik zal nog anderhalve week moeten blijven zitten en ben bang dat ik dan weer alleen kom te zitten op het bankje hiihih
nou meiden tot laters moet gaan werken

liefs
monique

alle meiden toi toi toi
en lilian als je toch gaat testen vandaag succes

hoi meiden

Ik begin nu toch weer aan mijn hoopgevende woorden van vanmorgen te twijfelen.
Heb namelijk net het hele huis schoon gemaakt en die schoonmaakwoede heb ik alleen ik ongie ga worden.
ook krijg ik volgens mij weer wat pukkeltjes op mijn hoofd, en ook voel ik een lichte hoofdpijn opkomen, Dit zijn juist twee aspecten die juist weer een naderende ongie aankondigen!!!
Ik heb ook geen gevoelige borsten  of strepen erop, dus dat zou juist ook weer verklaren dat de ongie eraan zit  te komen......................  
pffffff ik wordt gek van mezelf.

Ik kan maar beter een hele dag werken, dan gaat de tijd tenminste snel en heb je er geen erg in!! Nu heb ik er de hele middag aan gedacht.

ik ga maar lekker even de hond uitlaten. Mocht ik morgenavond nog geen bruine afscheiding hebben dan ga ik testen.............. even afwachten dus nog.

Meiden tot snel weer

kusss jessie

Jessie; Ik hoop zo voor je dat het toch raak zal zijn ondanks de toch wel ongi verschijnselen. Soms zegt het niets en heb je toch klachten terwijl iemand hartstikke zwanger is. ik ga voor je duimen.

Lilian; Wat spannend!!!! ik kan eigenlijk bijna niet wachten tot het vrijdag is. Ik wil het weten~!!!!!!!!!!

Monique; laat sommige mensen maar lullen. Sommige snappen gewoon niet dat zwanger wordn niet vanzelf gaat maar dat er ook iets lfysiek aan de hand kan zijn.

Mijn buikje groeit nogniet echt. ik heb denk ik de baby ook niet meer bewust gevoelt. Ik denk van wel maar dan is het al weer voorbij. Over 2 weekjes zal ik een foto op hyves plaatsen van mijn buikje. Ook al kan je niets zien maar dan ben ik op de helft dus dat vind ik wel leuk.

Vandaga een onverwacht leuke wending voor het aankomende weekend. Mijn broertje heef tgeen opppas dus we gaanlekker de hele middag en avond op mijn neefje assen van anderhalf. Ik zie hem bijna nooit omdat ze heel ver hier vandaan wonen dus zo kan ik hem lekker leren kennen. De laatste keer is alweer bijna anderhalve mand gelden dus LEUK!!!!!!!! Weblijven bij mijn ouders slapen en dan hebben we die dag erna verjaardag bij mijn schoonzus dus dat wordt lekker een weekende Zwollle zo.

Annelies; Trouwens super leuk om je weer eens te horen. Maar dat is wel schrikken zeg die hoge bloeddruk. Prober toch lekker rustig aan te doen want het is echt nog veel te vroeg om te bevallen meid! Maar wat een K*t streek van je werkgever. Ik hoop vor je dat je lekker mag blijven want stress is nu echt niet iets wat je erbij kan gebruiken. Maar nog 11 weekjes. Wat gaat detijd toch snel zeg. Hou je ons een beetje op de hoogte?!

hoi meiden

nou ik heb dus een testje gedaan hahhahahahhah!!!!!AAAAAAhhggg   en ik zie een heel heel licht streepje!!!! [sensitest staafje]maar zo licht dat je nog niet ziet op t fototoestel ahhahhaha...maar ik weet t gewoon zeker meiden!!!echt   ..okee ik twijfel wel aan mezelf maar nee er staat een heeeel licht streepje.!!!
nu heb ik dus getest 4 dagen voor mijn nod en met middag plas   beetje licht van kleur..duss daarom natuurlijk licht streepje   denk ik....
maar vrijdag avond of zat morgen doe ik DE test!! ,maar ik heb vrijdaf avond een verjaardag dus dan moet ik opletten dat ik niet teveel drink he!!! okee
meiden ik denk echtr dat dit for real is!!!!! yes!! maar we wachten op de laatste test zat morgen die   ik dus ook als kadoo inpak!!!
meiden rene zit te wachten   op   mij voor een filmje [dvd ] dus ik moet stoppen ..ik hoor jullie morgen..
jessie duim voor je morgen x

doei xxx[ps ben zo blij!!!]lilian

JIPPIE!!!!!! Weer een zwangere junkie!!!!!
Lilian: Wat goed meid, een streep is een streep!!!!! heeft je gevoel je dus niet in de steek gelaten!!!!!!
En ik ben lekker de eerste die je mag feliciteren, nog voor je eigen mannetje!!!
LILIAN: GEFELICICTEERD HOOR!!!!!!!!
Wat zal rene blij zijn met zijn cadeautje zaterdag!!!!

maar wat goed dat je nog twee dagen je mond kunt houden,!!!

Laat je wel weten wat zijn reactie was!!! ben heel benieuwd hoor meis!!!!

geniet er alvast lekker van,

dikke knuffel voor jou!!

Dus toch een bankbaby, hihihihihi! dat zal ik onthouden voor het geval het bij deze ronde toch niet gelukt is

Terug
Bovenaan