Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi meiden!
Daar ben ik ook weer eens in forumjunkies nr 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lilian: ohhhhhhhhhhhh wat spannend! Ik snap dat je niet kunt wachten, maar ik zou het toch proberen. Je moet het zelf weten hoor, maar anders heb je straks een teleurstelling voor niks omdat je gewoon te vroeg bent.
Ik ga duimen hoor!!! Hoop het zo voor je!

Mamaroos: Jij hebt dus een verwijzing naar de gyn. Inderdaad dat is best spannend. Maar wel fijn dat er nu gekeken wordt. Hopelijk hoef je er 8 mei niet naartoe te gaan, omdat het dan wel is gelukt!

Joh: Hoe is het bij jou? Heb je geen last meer gehad van afscheiding? Hopelijk voel je je verder goed.

Sjors: Gelukkig dat jij er ook weer bent! Wel balen dat je je zo beroerd voelt! Hopelijk gaat het snel wat beter. Probeer rustig aan te doen voor zover dat gaat.

Joyce: Hoe gaat het bij jou? Hoe is het met je buikje? Ga je het al wat beginnen te zien? Hopelijk voel je je verder ook goed.

Monique: Jij hebt de 4e behandeling er weer opzitten! Je zit dus ook op het wachtbankje. Zo te lezen was de kwaliteit van de zaadjes super, gelukkig! Nu dan te hopen dat het gelukt is!
Zou geweldig zijn: Jij zwanger na de 4e iui behandeling en ik na de 4e ronde clomid.
Oooohhhhh ik hoop het zo!

Wij zijn dus aan de knuffelronde begonnen.
We gaan dus om de dag knuffelen. Ik gebruik geen ovu sticks. We zien wel.
Wel gaan we langer door, omdat volgens de gyn vorige keer mijn eisprong was op dag.... en een paar dagen later had ik veel slijm. Toen niet meer geknuffelt natuurlijk. en toen werd ik dus op dag 33 ongie! Dus heb het idee dat ik toch mijn eisprong heb gemist.

Hebben jullie vakantie?
Jessie jij wel, want jij ging naar tenerife. Gaaf zeg!
Ik heb alleen met koninginnedag en hemelvaart vrij. Wij zijn van plan om een vliegreis te boeken voor Juni/Juli.  Waarschijnlijk naar een grieks eiland. Of heeft één van jullie een goed idee om naar toe te gaan? Het moet wel in europa zijn want we hebben geen paspoort.

Fijne avond allemaal!
Liefs...

Jessie: Ook voor jou wordt het spannend! Ik hoop het zo voor je! Ik ga duimen!

Liefs...

He dag dames.

Lilian!!! spannend zeg.
Ik snap dat je neit kunt wachten met testen, hahaha kon ik ook niet.

Ken: Gewoon de hele maand door klussen. Hahaahha dan maar wat eelt op de doos.
oeps ho. hiihi

Jossie: jeetje wat werk jij veeel. denk je wel een beetje om jezelf. Niet teveel hooi op je vork nemen meid.

Sjors: is je misselijkheid al wa tminder?

Even voor de zwangere dames of de dames die zwanger zijn geweest:
Ik ben voornamelijk misselijk bij het avond eten. Ik krijg gewoon geen warme maaltijd naar binnen. Dan begin ik tekokhalsen niet normaal meer.. tot de tranen over mijn wangen lopen. Dan eet ik maar weer een boterham met kaas.
Nu heb ik al een dag of 5 geen groente gehad....
Hebben jullie hier ook last van???
Ik meot toch echt wat groente eten!!!!!
Ik eet maar wat extra fruit.
HEEELLLPPPP, wil natuurlijk niet dat dit ten koste van de baby gaat.

Liefs jo

hoi joh

ik  ben bij storm en daan 8 weken zooooo misselijk geweest!!! ik kon ook geen avondeten zien!! [ik kon een beetje brood eten ..]
maar ik heb dat dus gevraagd aan de gyn en die zij dat t niet uitmaakte...je lichaam laat t vanzelf weer toe ..als je niet meer misselijk bent.
ik dacht ook je moet toch groenten eten???? maar je lichaam   red zich wel als t niet meer misselijk is   dan moet je gewoon weer groenten eten... vraag t anders ff aan je vk....!!
maar mij verzekerde ze dat t echt niet uitmaakt   ik moets proberen om maar wat tomaat of komkommer te eten......

he     tot morgen he meid xx
lil

Johanna; Het geeft echt niet hoor als je geen groente naar binnen krijgt. De baby neemt van jou wat het nodig heeft. Wat je wel kan doen is misschien multi vitaminen slikkken voor zwangeren. ik doe dat zelf wel. Gewoon voor de zekerheid. Het kan nooit geen kwaad.

Jessie; Rustig aan doen hoor. 60 uur werken is hartstikke veel. En je bent nu zwanger dus goed aan jezelf denken hoor.

lilian; Heb je jezelf kunnen inhouden en nog niet getest??? Ik snap het wel hoor. ik heb zelf ook 4 dagen voor NOD getest met sensitest. Je maakt het zo spannend. ik hoop het echt voor je.

SORRY Jessie moet natuurlijk JOSSIE zijn!!!!!!!!

Jessie hoe gaat het met jou?

Ken; Lekker knuffelen meid! Gewoon om de dag of wanneer je zelf wil. En wie weet heeft het goedeeffecten. Soms  doet een beetje rust vor jezelf en je lichaam wonderen.

hoiiii meiden

vandaag dag 26!!! en ik ga echt pas vrijdag testen ....hihi [nou ik probeer t in ieder geval vol te houden] maar toch ik word er elke dag zekerder van........
vanmorgen was ik weer een halve kg lichter[heb ik elke x als ik zw ben ik denk ivm het harde werken van je lichaam....vanbinnen.!!]
maar ik heb al wel dus digitale testen gehaald   ...zat is mijn schatje jarig en ik denk echt dat ik t beste kadoo ooit voor me heb ..... en dan ga ik de test mooi inpakken in een doosje       en als laatste kadootje geven ...ooooh te mooi om waar te zijn eigenlijk he!!!
nu is t 4 dagen voor mijn nod en t zou maar een heeel dun streepje zijn denk ik he....okee misschien morgen? ahahahahhaha

jessie   jij test   vandaag toch ...maar wat zegt je gevoel...?
mijn gevoel zegt 90% zeker te weten , en dat heb ik   nog niet eerder gehad hoor ...alleen de vorige zw schap!! en alle andere keren had ik buikkrampen en ongie
gevoel     en nu NIKS!!!

mamaroos voel jij al wat   ?

monique?? jij?  

nou alle andere  meiden succes met alle misselijkheid   en moeheid   en tot snel
xxx lilian

Hoi Meiden

Joehoe Forumjunkies nummer 4 alweer! Laten we hopen dat dit dan echt de laatste mag zijn!!

Lilian: Owww meid, mijn duimen draaien overuren voor jou!!! het kan haast niet meer mis gaan zou je bijna denken he!!! Spannend hoor!! weer een zwangere junkie is helemaal toppie natuurlijk!! Je gevoel laat je meestal niet in de steek dus vertrouw er maar op dat je zaterdag het mooiste ever aan rene kan geven!!! ennnuhhh succes met poepen vandaag, hihihihi

Jossie: ik ben niet de eerste die het zegt maar pas inderdaad wel een beetje goed op jezzelf hoor!!! 60 uur is wel veel, je moet ook aan dat kleine wondertje denken!!! Leuk dat je vrijdag gaat vertellen tegen je opa dat hij weer overgrootopas gaat worden. Ben benieuwd wat hij zal zeggen!!

Ken: fijn dat je weer aan de sexperiode begonnen bent, dat blijft toch het leukste he. Succes ik duim voor je dat het deze ronde raak mag zijn hoor!!!
Een grieks eiland voor van de zomer is helemaal top!! En de voorpret van het uitzoeken vind ik ook altijd al leuk, dus succes daarmee!!

sjors: meid er is al weer een halve week voorbij, dus weer een aantal dagen minder dat je misselijk hoeft te zijn!! nog even volhouden hoor, het gaat vast snel weer beter!

Joh; gewoon boterhammen eten dan hoor als je geen warm eten naar binnen krijgt!!! Beter een gezonde boterham met kaas dan toch iets naar binnen proppen en het vervolgens weer eruit gooien!!

Nou meiden ik ben lekker aan het aftellen tot de vakantie! nog twee en halve dag werken en dan lekker meer dan 2 weken vakantie!! Volgende week vrijdag vertrekken we voor een weekje naar Tenrife!! heb er nu al zin in!!!
De kans bestaat dat ik toch nog zwanger op vakantie ga?!
Wat ik nu ga zeggen voelt wel vreemd, want ik geloof het zef namelijk niet helemaal en ik wil mezelf ook geen valse hoop geven. maar ik heb dus nog geen bruine afscheiding, terwijl ik dat anders wel een dag of drie voor mijn NOD al heb. Nu is mijn Nod overmorgen al.....
Gisteren ging ik hardlopen ( altijd op dinsdag) heb een duurloop gedaan van 75 minuten. Had enorm veel gerommel in mijn buik, maar behalve witte afscheiding helemaal niks. Ook had ik na het hardlopen en vanmorgen ook nog veel pijn in mijn liezen.......
Met andere woorden, ik heb meer gerommel en steken in mijn buik dan ik ooit van te voren gehad heb, dat heb ik nu al drie dagen maar nog steeds geen bruine afscheiding?? zou het dan heeeeel misscshien toch???
NEE ik ga stoppen met mezelf gek maken! ik ga hard duimen dat de afscheiding weg blijft en dan ga ik morgenavond een testje doen!!!

Meiden werkse vandaag!!!

Spreek jullie snel weer!!

liefs Jessie

Terug
Bovenaan