Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lieve Jessie!!

Het is heel jammer, maar ook heel begrijpelijk dat je afstand wilt nemen van het forum!! Ik vind het echt vreselijk voor jullie dat een zwangerschap steeds maar uitblijft!! Ik wens jullie heel veel sterkte en geluk toe, de komende tijd!! Ik hoop echt dat de hulp van de Gyn net het steuntje in de rug is voor een prachtige en gezonde zwangerschap!!
Ik zal je missen!!
(en hoop dat je snel weer terug komt!!)!!

Liefs Sjors...

Monique!!

Wat fijn dat je zo heerlijke vakantie hebt gehad!! En wat super dat je de sleutels van jullie nieuwe huis in handen hebt!! Heerlijk gevoel lijkt mij dat!!
Lieve monique, ga je deze maand ook weer beginnen met een nieuwe iui poging?? Ik hoop zo dat het geluk van jullie vakantie en het  nieuwe huis doorborrelt tot een super mooie zwangerschap!!!
Ps: kom je ook gezellig meekletsen op het zwangeren forum???

Liefs Sjors...

Lieve Jessie,

wat ondzetend kloten meis dat ook ronde 18 weer mislukt is
en begrijp dat je afstand van het forum gaat nemen valt ook niet mee
ook ik ga je erg missen hier en hoop dat je met behulp van het ziekenhuis zwanger mag worden wand meis ook jou gun ik het zo je verdient het gewoon
je weet dat je hier altijd gezellig mee kunt kletsen maar begrijp je besluit
daarom lieve jessie wens ik je heel veel geluk en liefde en hoop dat jullie wens gauw mag gaan uit komen succes meis dikke liefs monique

lieve sjors
bedankt voor je lieve woorden
ik ga de komende weken erg druk krijgen met het huis
maar zogauw ik kan klets ik mee op het andre forum
wij weten nog niet wanneer wij weer verder gaan met iui nummer 5
eerst even het huis hopelijk dat wij dit jaar nog een poging gaan doen en anders even in overleg met de gyn voor mischien volgend jaar
zie je gauw op het andere forum

liefs
monique

Jessie; Wat een teleurstelling dat ook ronde 18 niet gelukt is. Ik hoop dat je het verdriet een plaatsje kan geven. Ik hoop dat de weg naar de gyn jullie een een goede start zullen geven en dat je via de  MMM in verwachting mag raken van een wondertje. Jammer dat we nu even afscheid van je gaan nemen maar ik hoop je zeker nog een keer te spreken op het forum en dat we dan goed nieuws van je mogen lezen.

Lieve Monique!!

Heel veel succes en plezier met het klussen aan je nieuwe huis!! Maak er maar een mooi paleisje van!!
Ik hoop je heel snel weer te spreken op het andere forum!!
Ik hoop ook dat de afleiding die het klussen geeft, jou ook meer rust zal geven!! Zodat je toch snel weer aan een volgende poging toe bent om zwanger te raken!! Want ik gun het jou ook zo, een lief klein kindje!!

Tot snel!!

Liefs Sjors...

Terug
Bovenaan