Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi meiden

ken   kut zeg dat ze er weer aankomen! de rd's!! ....die bruine afscheiding heb ik normaal ook maar dan meestal maar 1 dag van te voren ...miscchien moet je dat ff aan je gyn vragen maar zal wel niks raars zijn denk ik hoor?!he meid hou je taai he   t gaat echt gebeuren een x   ook voor jou!! ik denk aan   je   en ik hoop echt dat we volgende maand jou kunnen feliciteren   daar duim ik super voor!!!!!! x

joh   ook al aan de doptone hihi klinkt wel heel gaaaf ...en hoe ver was jij nou , omdat je niet meer misselijk bent want bijj mij is t in alle hevigheoid doorgedrongen hoor!! DE MISSELIJKHEID!!! oooh man ..maarja ff een paarweken volhouden he hihi...

joyce alles goed ? volgens mij wel he ..nou je leest t he   ik ben misselijk...als ik de ijskast open doe ...poooh   bah.. en avondeten vind ik ook veeeel minder interessant[om t netjes te zggen hihi]   maar   ja

allle andere meiden ..ik hoop dat t goed gaat met jullie maar ik heb geen 2 e scherm open en moet gaan werken!!
ik ben savond s en smorgens zoooo moe daarom ben ik iets minder hier maar ik ben er wel hoor!!!   tot snel

xxx lilian

Lieve meiden,

Mijn vriend en ik hebben vandaag heel slecht nieuws gekregen! De echo was niet goed!! Het kindje was met 9 weken gestopt met leven!! Ik moet nu wachten tot er spontaan een miskraam optreedt!!
Jullie zullen wel begrijpen dat wij er helemaal kapot van zijn!!

Zodra ik er aan toe ben zal ik weer van mij laten horen!!

Liefs Sjors...

Lieve Sjors meis ik weet even niks te zeggen
wat een vreselijk nieuws wat oneerlijk meis
ow bah dit vind ik geen leuke nieuws ik leef met je mee meis
ik had het jullie zo gegunt
heel begrijpelijk dat je er kapot van bent ben je eindelijk zwanger
en dan dit wat oneerlijk sjors ik denk aan je

in deze moeilijke dagen
ik kan je alleen nog maar heel veel sterkte wensen

voor jou een speciale

liefs
monique

Lieve Sjors,

Wat schrok ik toen ik jou berichtje las.
Meid wat vind ik dit nou kl*ten voor jullie. Wat een verdrietig nieuws
Ik weet echt niet wat ik moet zeggen dit lijkt me vreselijk, vooral ook dat je moet wachten tot je miskraam komt.
 Ik werd nu zelf ook een beetje bang.
Meid ik wens je heeel veeel sterkte toe.  Een dikke knuffel voor jou!!!
Veel liefs Jossie

hoi meiden

ja we hebben t allemaal gehoord van sjors he... kut kut kut!! en ik weet precies wat ze nu meemaakt!!
ik heb op de andere kant al een heel stukje aan dr geschreven en ik hoop echt dat ze t aankan en samen met dr vriend er veel over kan praten en dat nu hun toekomstdroom in een x   even weg is...dat ze t smen een plaatsje kunnen gaan geven ..
lieve sjors sterkte!! en ik denk de hele dag aan je...
xxx lilian

Ow Sjors meid wat vresleijk!
Ga je naar een echo om je kindje te zien...en dan krijg je dit bericht!
Soms is het leven zo helemaal niet eerlijk!

Heel veel sterkte en je mag hier altijd uithuilen!

Sterkte meid!

Lieve Sjors

Jeetje mina....... wat een bericht!!! Niet te geloven gewoon.......
ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen......... Ben je eindelijk zwanger van een klein wondertje en dan gebeurt er dit....
Ik weet dat mijn woorden je  niet echt verder kunnen helpen, maar ik denk aan je hoor!!!
Heel veel sterkte de komende dagen. En als je je hart wilt luchten dan zijn wij er voor je hoor!!!!! En als je er even geen trek in hebt begrijpen we dat natuurlijk ook!!

Sterkte, ook voor je vriend!!

Dikke  voor jou!!

Veel liefs Jessie

He sjors ...............

Meissie wat schrik ik hier van. Ik zit echt te janken achter de computer!!
Ik vind het zoo erg voor jullie.
OH wat een schok is dit.
Kijk je zo uit naar je echo en  krijg je dit te horen.

Lieve lieve meid... ik wens jullie heel veel sterkte toe samen.
Je hele wereld staat op zn kop. Ik hoop voor jullie dat het vruchtje snel geboren wordt.
Wachten lijkt me vreselijk.

STERKTE......

Terug
Bovenaan