Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo Meiden,

Jessie meis fijn dat je weer teug bent heerlijk dat je een super vakantie hebt gehad soms moet je gewoon de batery weer even op laden
ik hoop zo dat jij zwanger terug bent gekomen we gaan we duimen voor je meis ben jij dat de volgende zwangere??? zou leuk zijn gun het jou ook zo  

Mamaroos bah wat klo*te weer dat dieduivels weer geariveerd zijn
iedere maand  maar weer die terleursteling om moe van te worden  
ik had zo gehoopt meis dat je positief zou testen maar niet dus ik wens je heel veel sterkte weet wat het is  om elke maand weer die teleursteling te hebben ooit gaat het ons lukken meis

Lilian hihihi ja leuke bedrijf bluh ik vind het zo laag van haar ik ben niet eens boos op hem want hij is vrijgezel maar zei heeft een partner hoe dan ook het hoort gewoon niet  

Wat een weertje weer he meiden heerlijk
Vandaag in de zon gelezen op me luchtbedje in de tuin  boekje er bij
lekker verder gaat het goed met me  de duivels zijn weer zo goed als vertrokken eindelijk en weten ook nog niet zeker of we wel door gaan met de iui,s  ik denk dat het pas word ergens in juli als we terug komen van mallorca we hebben nog maar 2 kansen dus denk dat ik de baterry maar even op ga laden maar we zien wel wat we doen zijn er nog niet helemaal over uit
zo ga lekker nog even in bad morgen nog lekker vrij SORRYdat ik even niet op allemaal; reageer ik doe dat morgen wel even iedereen een fijne avond nog

veel liefs
monique

Monique; Je hebt dus lekker van het zonnetje genoten in de tuin. Ik ben met mijn vriend naar de Groene Heuvels geweest. Was wel even lekker en dat hebben we ook nog niet eerder et z'n tweeeen gedaan. Je bent er dus nog niet zeker van of je met poging 5 IUI gaat beginnen. Nou ik ben nieuwsgierig wat jullie gaan beslissen. Als jullie er beiden maar achter staan.

Hoe gaat het met de rest van de meiden? Druk aan het knuffelen allemaal?

Nou de lekker vrije dagen zijn wer voorbij!! Echt balen. Nu moeten we nog1 hele lange ruk tot aan de vakantie en die is voor mij pas eind augusyus. Pfff duurt echt nog lang.

Hai meiden!!

Wat is het rustig op het forum!! Komt vast door het mooie weer!!!

Roos!!
Kut!! Dat je toch ongesteld geworden bent!! Gatverdamme!!! Ik had het zo voor je gehoopt meid!!!

Monique!!
Fijn dat je zo lekker genoten hebt van het weer!! En nog beter dat de duivels weer weg zijn!! Ook ik ben heel benieuwd wat je beslissing wordt deze maand!! Luister maar goed naar jezelf!! Soms is een pauze goed om je weer op te laden voor de volgende poging!!

Ken!!
Hoe is het bij jou meid?? Heb je de Gyn al kunnen bereiken??

Lillian!!
Dus de kwaaltjes beginnen toch toe te slaan lees ik??!! Vervelend meid!! Ik hoop dat je niet al te misselijk wordt!! En wat heb jij een schat van een man!!! Heerlijk die verwennerij!!

Jessie!!
Welkom terug van vakantie meid!! Fijn  te lezen dat je zo genoten hebt!! Ik hoop echt dat jullie een hele mooie Tenerife baby hebben gemaakt samen!!! Ik duim weer op volle toeren!!

Johanna!!
Hoe is het met je misselijkheid meid?? Zoals Joyce al zei, gewoon lekker eten wat je wel smaakt en waar je niet beroerd van wordt!! (doe ik ook)!! Maar hoe voel je je verder??

Jossie!!
Hoe is het met jou meid?? Ook al moe en misselijk?? ik hoop dat het meevalt!!

Hier is alles goed!! Ben alleen heel erg moe!! Heb net 7 dagen werken erop zitten!! Pfffff dat viel toch vies tegen!! Maar verder voel ik mij goed!!
Donderdag mijn echo!! Spannend!!!! ik hoop dat ik dan wat zekerder wordt over alles!!

Liefs Sjors!!

Even de lijst er weer bij.

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!

nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!

nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

nod 24 maart, Sjors, 26 jaar, ronde 8, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!

nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 3 april, Johanna 28 jaar, ronde 7, 1e wonder... ZWANGER!!!!!!!!!!!

nod 27 april, lilian 31 jaar,ronde 2,3ewonder na Storm*en Daan*ZWANGER!!!!!

April 2008              
nod 3 april, Johanna 7e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 7 april, Ken 3e ronde m.b.v. clomid, 1e kindje (dag 30)
nod 6april monique geen iui gehad(maart)1e kindje(dag?
nod 15 april 2008 mamaroos, 9de ronde tweede kindje    
nod 25 april 2008 jessica, 14 e ronde eerste kindje
nod  27 april lilian 2e ronde na mk,3e kindje{storm*daan*}dag 30

Mei 2008
nod 7 mei 2008  monique 4e iui ( 1e kindje )  dag 30
nod 10 mei 2008 mamaroos 10e ronde, 2e kindje
nod 15 mei 2008 Ken 4e ronde mbv clomid 1e kindje dag

nod 6 juni 2008 monique (31jr)Deze Maand 5e (iui) dag(31)

Sjors; Wat spannend. Over 2 dagen je eerste echo! Ik kan me vorstelen dat je je een beetje zenuwachtig voelt. Maaar het is echt de oiete waard hoor als je je beeje voor het eerst ziet. Met mijn beebje gaat het goed. Ik voel het af en toe duidelijk in mijn buik bewegen. Echt super.

hoi meiden

nou het begint hoor.....ik kan niet meer in de ijskast kijken zonder te kokhalzen.,......
okee ik heb wel bevesteging dat dat goed is he..maar t voelt niet fijn !! hihi
ik ben savonds dus ook zooo moe en ik word precies t zelfde wakker.. word ook 6 x per nacht wakker , slaap heel onrustig das minder hoor..
maar ik ben gewoon nog steeds heeeeeeel blij en ik moet niet zeiken hahaha...
ik heb ook steeds minder zin in eten maarjaaa we zullen wel zien he...t hoort erbij!!
sorry dat ik niet reageer nu op iedereen ik zal probereb dat vanavond te doen ..okee
xxx lilian

Terug
Bovenaan