Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oooh vergeten ik ben vandaag 6 weken en 4 dagen     ..zaterdag 7 weken en maandag om 10 15 echo!! spannend
doei xx lil

ooo Lilian; Zijn de zwangerschapskwaaltjes toch in volle glorie weer doorgebroken? hihi, nou meid dan weet je in iedere geval zeker dat je zwanger bent. Zaterdag al weer 7 weekjes wat gaat de tijd toch snel zeg. Nog 5 dagen en je hebt jee eerste echo. Super hoor en ook wel spannend.

Hee Dames.

ik heb vandaag de dopetone van angelsounds binnen gekregen. Het koste enige moeite maar ik heb het hartje gehoord!!!
Moet wel goed zoeken.
Liet het mijn vriend ook horen en die vond het ook geweldig. Toen mijn eigen hartslag opgezocht en je hoort een heeeel groot verschil in snelheid dus kan niet missen.

Toen zou ik weer het hartje opzoeken en opnemen op de computer maar nee hoor.
Ons beebje laat zich voor geen mogelijkheid mee horen.
Zwemt mooi heen en weer.

Zoo coooool Ben zoo gelukkig. Vandaag heb ik ook een goede dag. Niet misselijk en voel me redelijk fit.
Zou er dan toch een einde aan komen???

Groetjes jo

Hoi johanna; geweldig he die dopetone van Angelsounds. ik luister ook elke avond even. Maar wat super dat je het hartje nu al hebt kunnen horen! Dat is tocxh best wel vroeg al. Maar de kwaaltjes nemen weer wat af lees ik. MNou genioet er maar lekker van!!!!

Hey lieve meiden allemaal!

Ik heb de afgelopen dagen buiten geleefd, het was zo mooi weer! Heerlijk hoor, zo krijg ik een vakantie gevoel...

Jessie: Je hebt zo te lezen een super vakantie gehad! Fijn hoor! Was het mooi daar? Vast wel. Ben je nu dan al in de wachtweken beland?

Monique: Hoe voel je je? Ik kan me voorstellen dat je het   soms zo oneerlijk vindt, maar ik probeer ook positief te denken; er komt een dag dat wij ook met een dikke buik rondlopen!!

Sjors: Alles goed met je en met de baby? Heb je ook al wat babyspulletjes aangeschaft? Ben zo benieuwd wat iedereen al heeft voor leuks....

Joyce: Met jou ook alles goed? Als je nieuws hebt vertellen hoor....

Joh: Voor jou ook natuurlijk; alles goed? ik las dat je het hartje hebt horen kloppen. Fijn zeg! Dat moet super zijn om te horen! Geniet er van.

Lilian: Nee he! De misselijkheid komt er weer aan....das minder, maar........ het is voor een goed doel zullen we maar zeggen. Hopelijk valt het mee of kun je er wat voor krijgen als het erg wordt.

Jossie: En hoe gaat het met jou? Genieten he. Dus jullie zijn al 2 keer naar Rhodos geweest? Fijn om te lezen dat het mooi is daar. Komt vast goed, we hebben een luxe aparthotel aan het strand met zwembad en niet ver van het centrum. Ik zou nu al weg willen!

Mamaroos: Balen zeg! Toch weer ongie! Ik weet het hoor; iedere keer weer een teleurstelling, maar dan gaan we allebei weer naar de volgende ronde!

Ik ben dus ook maar weer eens ongie geworden!
Deze keer wist ik het al in tegenstelling tot de vorige keer, want toen heb ik nog getest. Nu heb ik trouwens ook al 6 dagen bruine afscheiding gehad. Weet iemand hoe dat nu komt dat ik dat iedere keer heb, voordat ik ongie wordt?
Ik denk dat ik anders maar eens ga vragen aan mijn gyn.
Daar mag ik vrijdag 23 Mei naartoe om 13:00 uur.
Ik ben benieuwd...
Heb gevraagd of mijn mannetje er dan bij kan zijn, vind ik wel fijn. Dat wilde hij wel gelukkig.

Verder heb ik geen nieuws denk ik........
Oh ja.... grrrrrrrrrr mijn ouders en broer en schoonzusje zijn vanavond naar het concert van Celine Dion in Antwerpen!
Ik wilde ook, maar mijn ventje wilde niet mee. Dus liet het er maar bij.
Nu zijn ze dus gezellig samen vertrokken en heb ik natuurlijk spijt dat ik niet ben meegegaan! Ach ja.... ik hoop dat ze het fijn hebben daar.
Ik hoor nu gedonder, dus ik denk dat het mooie weer erop zit in Zeeland!
Jammer, want ik vond het wel lekker zo in mijn lounge bank!

Fijne avond allemaal!

Liefs....

Even de lijst er weer bij.

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!

nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!

nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

nod 24 maart, Sjors, 26 jaar, ronde 8, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!

nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 3 april, Johanna 28 jaar, ronde 7, 1e wonder... ZWANGER!!!!!!!!!!!

nod 27 april, lilian 31 jaar,ronde 2,3ewonder na Storm*en Daan*ZWANGER!!!!!

April 2008              
nod 3 april, Johanna 7e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 7 april, Ken 3e ronde m.b.v. clomid, 1e kindje (dag 30)
nod 6april monique geen iui gehad(maart)1e kindje(dag?
nod 15 april 2008 mamaroos, 9de ronde tweede kindje    
nod 25 april 2008 jessica, 14 e ronde eerste kindje
nod  27 april lilian 2e ronde na mk,3e kindje{storm*daan*}dag 30

Mei 2008
nod 7 mei 2008  monique 4e iui ( 1e kindje )  dag 30
nod 10 mei 2008 mamaroos 10e ronde, 2e kindje
nod 15 mei 2008 Ken 4e ronde mbv clomid 1e kindje dag 32

nod 6 juni 2008 monique (31jr)Deze Maand 5e (iui) dag(31)
nod 14 juni 2008 Ken (26jr) 5e ronde mbv clomid (dag 32)

Ken; Wat balen dat de rode duivels ook weer bij jou zijn verschenen.   Wel raar inderdaad dat je 6 dagen vooraf ook al bruine afscheiding hebt. Dan lijtk het buina dat je 2 weken ondibent. Misscien weet de gyn hier wel antwoord op. Veel succes de 23e. En de volgende keer gewoon meegaan met je ouders! Dan maar zonder je vriend maar dat is beter dan dat je er eenbeetje spijt van krijgt. Zijn jullie fan van Celine Dion?

Goede Morgen Meiden,

Ken wat balen dat die duivels dan toch weer verschenen zijn
ik zou al jou vragen die je hebt is op papier gaan zetten zo kan je de vragen die je hebt stellen aan je gyn blijft moeilijk he als je iedere keer toch weer ongi word   idd net wat je zegt onze tijd komt ook maar ja wanneer he meis wachten duurt lang en ben het eigelijk meer dan zat maar geduld succes bij de gyn

Lilian ahaaaaaaa kijk de zwangerschap kwaaltjes komen toch de kop op steken aan de ene kant heerlijk maar aan de andre kant is het niet fijn maar ja ook dat hoort bij een zwangerschap meis spannend je 1e echo is ook in zicht succes hoop dat jullie nu is een mooie zwangerschap mogen hebben

Jessie hoe is het meis op het bankje saai he helemaal alleen
ik hoop dat je zwanger terug bent gekomen van je vakantie dat zou super zijn toch nou ik ga weer duimen meis

Sjors jeetje maandag je 1e echo wat gaat het snel zeg maar voor jou heerlijk natuurlijk ik hoop dat je een mooie echo mag hebben

Jossie hoe is het met jou worden de kwaaltjes al
weer wat minder en kun je weer gewoon eten

Mamaroos hoe is het met jou meis?

joyce ahaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk je buikje is dus nu zichtbaar
heerlijk dat je iedere avond even naar je beeb luisterd
altijd een gerust gevoel hoe voel jij je verder al leuke kleding kunnen score

nou met mijn gaat het op het moment redelijk goed
tja hoe ik me voel tja moeilijk te zeggen zo goed maar als ik zwangere om mijn heen zie denk ik verdomme ik wil nu ook is maar ja gedult he zeggen ze dan of dat zo makelijk is niet er aan te denken als je iets heeeeeeel graag wild maar positief blijven wij zijn er nog niet uit wat we doen stoppen tot na de vakantie of toch deze maand de 5e iui we weten het echt nog niet moeilijk he om dan een keuze te maken   maar komt wel goed met die keuze  
nou meiden ik ga genieten van me vrije dag eindelijk is het niet meer zo heel warm

meiden werkze

tot laterzzzzzzzz
liefs
monique

Terug
Bovenaan