Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lilian; Ik vidn het gewoon hartstikke gezellig hier op het forum dus ik blijf net zolang schrijven tot iedereen over is naar het zwangerforum! Jammer dat je vader ziek was met de BBQ. Hopelijk is hij snel weer beter.

Uuuh dames, moet ik dat nu echt gaan uitleggen.....

Nou ik ga mijn best doen..!

Ik had er ook nog nooit van gehoord totdat ik het op internet ergens tegenkwam!
Randjesfietsen houdt in dat je als vrouw zijnde steeds (een keer of 7 a 8) net niet een hoogtepunt bereikt! En dan de laatste keer wel (heel heft ig).
Je moet dat doen nadat manlief zijn hoogtepunt heeft gehad. Het idee erachter is dat de baarmoedermond dan telkens in het plasje sperma dipt en zo telkens wat opzuigt!
Snappen jullie het nog? Wie meer erover wil weten moet maar even googlen.

Op internet staan veel succesverhalen beschreven..maar of het echt werkt? geen idee!
Baadt het niet..dan schaadt het niet!

Hey lieve meiden,

Fijn hoor om jullie berichtjes te lezen!
Vandaag moest ik dus terug naar de gyn.
Was deze keer snel aan de beurt. Hij vertelde dat hij het heel vervelend vond, maar dat hij er niets aan kon doen. Zijn secretaresse had een fout gemaakt. Ach ja, ik was nu blij dat ik zo snel terug mocht komen.
Ik kreeg nu een vloeistof naar binnen gespoten. Er was gelukkig niks pijnlijks aan.
De inwendige echo liet ook weer geen vreemde dingen zien. Ik heb deze keer de spermacellen mogen bekijken onder de microscoop. Het waren er behoorlijk wat en ze bewogen behoorlijk! Net een mierennest! De gyn was er tevreden over.
Dus op dit moment nog steeds geen verontrustende dingen te zien.
Wanneer het deze ronde niet lukt, krijg ik de volgende keer een HSG onderzoek.
Ik heb hier al gelezen wat dat ongeveer inhoudt. Hmm, ben er wat huiverig voor, dus hoop dat het niet nodig is!
Oh ja, volgens de gyn heb ik aanstaande zondag mijn eisprong. We knuffelen nu gewoon door dus. Om de 2 dagen, maar zeker te weten aanstaande zaterdag en maandag.

Monique: Hoe gaat het met jou? Gaat het een beetje?

Sjors: Ik denk veel aan je. Hoop dat het wat gaat met je. Liefs...

Mamaroos: Ik las iets interresant van je! Ik dacht gelijk ook; baadt het niet dan schaadt het niet. wie weet....

Hoe is het met de rest van de meiden?

Ik probeer van de week nog eens te reageren, weet niet of het gaat lukken!

Liefs...

Ken; Wat fijn dat de gyn er nu wel wwas. Kanje eindelijk weerverder. En aanstaande zondag al waarschijnlijk je eisprong. Dus meid nu moet je weer vol aan de knuffel. En je zou gelijk randjesfietsen kunnen proberen.

Mamaroos; Super duidelijk je uitleg. Het lijkt me trouwens helemaal niet verkeerd om eens zo te gaan knuffelen. hihi. Wel fijn lijkt mij. Maar ik hoop dat het zijn vruchten mag afwerpen en dat het deze ronde raak mag zijn. Veel plezier!

Hoi meiden,

Mamaroos: Dat is weer eens een andere manier van klussen. Ik had er nog nooit van gehoord mar je hebt het heel duidelijk uitgelegd.
En ook wel een leuke manier. Ik hoop dat het z'n vruchten afwerpt en je deze ronde zwanger mag worden!
Ik wens je veel succes bij het klussen, dat zal wel lukken denk ik ,hihi.

Lilian : Fijn dat je toch nog hebt kunnen genieten van de barbeque wel jammer dat je vader ziek was.

Ken: Jij eindelijk je afspraak met de gyn. gehad. Fijn voor je dat je nu wat meer weet en een heel fijn klusweeknd aankomend weekend.
 Joyce: Jij lekker over een week op vakantie, heerlijk naar het mooie Rhodos.

Ik heb gisteren de 12 weken echo gehad, hartstikke mooi om te zien en heel bijzonder, het zwaaide nog tussen door en was heel beweeglijk, op een echo afdruk is heel goed het oogje en handje te zien. Verder was alles goed. Kindje was goed gegroeid.  Dit vond ik wel heel fijn hoor. Over 4 weken moet ik weer.
Ik zal proberen m'n echo op hyves te zetten

Meiden nog een fijne dag,

Groetjes José

Dag dames.

Ik heb vandaag de 12 weken echo gehad.
En alles is goed!!
Hartje klopt goed, beginselen van de hersenen worden al aangemaakt, 2 armpjes en 2 beentjes. zelfs vijf vingertjes kunnen tellen.
En bewegelijk!!! ongelovelijk. Dat ik daar niks van voel zeg.
Geduld. Meestal pas rond de 18 tot 20 weken toch.

Ben toch we opgelucht. Ging gister namelijk naar de wc en opeens ontdek ik helder rood bloed op mijn wc papiertje. Gelijk met mijn doptone op bed gaan liggen en ja hoor daar was het hartje. Gelukkig. Volgens verloskundige kan dat gebeuren en hoef ik me er geen zorgen om te maken zolang ik geen buikpijn heb.
2 uurtjes later was het bloeden alweer gestopt.

Ik zal foto op hyves zetten.

doeidoei

Jossie en Johanna; Wat fijn dat jullie allebei weer een goede echo hebben gehad. Ik ben heel nieuwsgierig naar de echo's!

Joehoe, meiden met een echo! Wat fijn dat het allemaal goed is!

Zelf voelde ik mijn kindje rond de 18 weken voor het eerst. Maar dat kan ergens tussen de 16 en 20 weken! En dan is het feest compleet hoor! Het is bijzonder om dan echt steeds het gevoel te hebben dat je altijd met z;n tweetjes bent! Die trappelende voetjes bij je (ook als je in een sreieuse vergadering zit etc) zijn zo bijzonder! Lekker van gaan genieten!

Zelf had ik net een hele vette positieve ovutest! Dus we gaan weer aan de knuffel vanavond...en fietsen uiteraard hihi!

Terug
Bovenaan