Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lieve Ken,ik reageer even op jou meis

jeetje wat een sukkel van een gyn zeg
ik begrijp dat je heel goed terleurgesteld was of nog bent
ik heb het zelfde gehad ik moest geopereerd worden aan een poliep in de baar moeder
en elke keer plande ze me in net dat ik ongi moest worden en zo kon de operatie tot 3x niet door gaan tot ik het zat was en me zegje gedaan had maar uiteindelijk is het goed gekomen
wel fijn ken dat je maandag al weer mag zeg je dingen meis waar je mee zit
ik wens je heel veel succes knuffie voor jou

hoe is het met de rest van de meiden???

wat een weertje ik ga met een vriendin nu even de stad in en lekker even shoopen en een terasje pakken en vanavond lekker eten bij pap en man heerlijk genieten van het weer

nou meiden ik reageer later op jullie moet gaan word opgehaald

fijn weekend allemaal

liefs
monique

Ken; Balen meid dat hij er niet was. En de vorige keer was hij al op valantie. ik kan me voorstellen dat je je traneneven laat gaan. Je bouwt toch een hoop spanning op doordat je er naar toe gaat en naar toe leeft en als het dan niet door gaat dan is dat wel zuur ja. Ik wens je heel veel sterkte maandag. En laat het hem maar wel even weten hoor!

hoi meiden

ken   WAT EEN %%##%%&%&**!!!!!   nou hij snapt niet hoe belangrijk zoiets is voor jou!!! ik zou er zelfs aan denken om een andere gyn te pakken!!
maar ik hoop dat je afspraak maandag wel door kan gaan   en laat ons horen hoe t was he.. xxx en denk aan je morgen..!!

nou meiden ik   ben nog steeds heeel moe en   misselijk !! de pillen halen wel de scherpe randjes eraf maar niet alles..
dus ik ben niet zo vaak hier   als ik er niet ben lig ik dus knockout op de bank !! hihi

vandaag hebben we bbq feest verassing voor mijn ouders!! gelukkig is t al vanaf 9 uur vanmorgen droog hier en zelfs de zon laat zich af en toe zien ..hoiera!! met een beetje geluk kom t t toch goed!!! er komen 50 man en we gaan lekker bbq en .. alleen mijn vader is vet grieperig sins donderdag   ....wat een timing he,..ongelofelijk hahha
maar een beetje geluk en t komt goed .. nou tot snel

ik ga nu een xtra zetpil zetten ivm bbq !!! hahhaha bah eten

xx lilian

Hoi meiden,

Ken: Wat een waardeloze gyn. zeg kan me voorstellen dat je gehuild hebt hoor na de tijd. ik hoop voor je dat het morgen goed gaat met die afspraak en dat jij ook wat meer duidelijkheid krijgt. Succes meid.

Lilian: Jij nog steeds zo beroerd, lijkt me heel vervelend. Ik hoop voor je dat die extra zetpil helpt en je vanmiddag toch nog een beetje van die barbeque kan genieten. veel plezier vanmiddag.

Hoe is he met de rest van de meiden.

Ik ben goed te pas,gisteren 12 weken zwanger en dat is de eerste mijlpaal die we gehaald hebben. nou morgen om 17.10 uur nog de echo. Hopelijk is alles goed en dan word het pas echt genieten.

Meiden geniet nog van de zondag!!!!

veel liefs José

Jeetje Ken, wat een toestand zeg! Ik kan me voorstellen dat je op dat moment door de grond kon zakken van woede en teleurstelling! Hopelijk komt het morgen helemaal goed. Succes in ieder geval!

En Lilian de BBQ een suc6 geworden? vast wel! Hopelijk heb je de worstjes binnen kunnen houden;)!

Hier alles goed. Sinds gisteren een hele licht ovu test! We zijn dus goed aan de klus. Nu om de dag en bij een echte pos test iedere dag. Ow ja, ben deze maand ook bezig met "randjesfietsen"!   Iemand ervaring mee? Ik durf hier niet uit te leggen wat het is ! Maar het schijnt goed te kunne helpen! Nog best lastig hoor.......

Nou meiden, succes allemaal!

Jose; Veel plezier met je 2 weken echo! Ik hoop dat je je kindje lekker mag zien rondspartelen. En nog gefeliciteerd met je eerste mijlpaal.

Ken; Veel succes bij de gyn vandaag! En als hij er weer niet is dan zou ik daar ter plekke een andere gyn eisen want 3x zou echt te veel zijn.

Mamaroos; ook weer druk aan de knuffel. Bijna een positieve ovutest. toi toi toi. Maar van Randjesfietsen heb ik nog nooit gehoord. Wil je dat misschien toch hier proberen uit te leggen? Ik hoop in iedere geval dat het helpt!

Lilian; Nog een paar weekjes en dan ben je de eerste 12 weken door en dan wordt de misselijkheid ook vast wel minder. Nog even volhouden hoor!!

Nog een weekje werken en dan ga ik lekker een weekje op vakantie. Nu ik weet dat ik weg ga ben ik er ook echt aan toe. Werkse allemal vandaag!

hoii meiden

eerst mamaroos   wat is "randjesfietsen????"huh?? hahaaha ik ben errrrg benieuwd hoor... vertel ...........

jessie hoe was de echo??? die had je om 17;10 toch...hoop dat jullie m hebben zien zwemmen hihi....

joyce ik moet ff zeggen dat jij wel heeeeel standvastig   blijft schrijven ..super goed van
 jou ..maarja   jij was niet ziek he ..oooh fijn   hihi...maar echt mijn complimenten hoor ik probeer t heel vaak maar dan ben ik gewoon te moe! ja dat gaat over ..ik weet t....ik vind t ook niet erg ik kom er wel door hoor..als ik nou niks had gehad was ik ook niet gerust geweest dussss...

nou mamaroos vertel t maar hhoe erg {?} hahhha t ook is..

onze bbq was trouwens redelijk goed verlopen   het was droog!! alleen papa was ziek [vette griep] maar op zich alles goed verlopen en ik heb gegeten ahhahahah jaaa enniemadn is t opgevallen ...mooi

xxx lilian

Terug
Bovenaan