Hoi hoi Meiden
Ik schaam me diep dat ik zo lang niks van me heb laten horen. Maar nu is het paarse kleurtje weer terug hoor!!
Voor ik een update van mezelf geef zal ik eerst eens proberen op iedereen te reageren.
Monique: Nog even wachten dus voor je een gesprek hebt. Maar gelukkig heb je de vakantie om naar toe te leven. Dat lijkt me wel een heel lekker gevoel. Even weg en genieten van mooi weer, een andere omgeving, en elkaar natuurlijkDan is de batterij tenminste weer helemaal opgeladen als jullie voor de laatste twee iui pogingen gaan!
Joyce: Lekker aan het genieten van je welverdiende vakantie!! Het is daar zeker wel lekker zonnig!! Geniet er nog maar lekker van hoor!! Voor je weet begint het dagelijkse leven weer!! en kan je gaan aftellen naar je verlof.
mamaroos: ook weer op het wachtbankje aanbeland. Ik hoop voor je dat je deze ronde succes mag hebben. Maar nog even afwachten en duimen. Hoe is het met de kleine Frank?? Alles goed met dit mannetje?
Ken: Ik hoop dat je op tijd geknuffeld hebt en je ei goed benut hebt!! dan hoef je tenminste geen hsg onderzoek. Ik heb dat onderzoek in maart gehad. het is niet heel prettig maar het is te overleven hoor!! Natuurlijk draaien mijn duimen overuren voor je!!!
Lilian: balen meid dat je zo misselijk bent. Maar de echo heeft goed nieuws gebracht dus het gaat vast helemaal goed komen deze keer!! over een maandje of 7 kunnen jullie je kleine spruit in de armen houden!! Nog even volhouden en de drie maanden zijn voorbij!! Heb je al mensen op de hoogte gebracht of kan je het goed voor je houden??
Sjors: Meid goed om te lezen dat je weer een beetje over de eerste schrik heen bent. Nu maar hopen dat het geluk jullie weer snel mag toelachen en inderdaad doe gewoon wat je gevoel jullie ingeeft. Iedereen heeft namelijk overal een mening over, maar luister gewoon naar jezelf!! Succes!!
jossie en joh hoe is het met jullie?
En dan nog een verklaring waarom ik zo lang niet geweest bent.
tsja waar zal ik beginnen?? er is genoeg te vertellen dat ik het maar kort en bondig ga doen anders wordt het wel een heel lang bericht
# Ik ben de laatste weken erg druk geweest op school. Nog 4 weken tot de grote vakantie en dat zijn altijd weken met veel afwerken, toetsen en actviteiten. ( straatspeeldag, avond 4 daagse, schoolkampo enz)
# ik ben een aantal dagen aan de sukkel geweest met mijn kies. Een heleboel dagen flinke pijn gehad, tandarts bezoeken, slecht slapen, enz. Kortom algehele malaise door die verrekte pijn. Nu ook nog lug ik met een dikke joggingbroek en vest op de bank omdat ik niet lekker ben van het bezoek aan de tandarts vanmorgen.
# druk geweest met de tuin: schutting weggehaald, muurtje gemetseld, Stuk tuin uitgegraven, gras gezaaid. stenen uitgezocht enz. Gelukkig komen ze morgen met een kraantje de rest van de tuin uitgraven en dan komen ze maandag opnieuw bestraten. Dan is de tuin zover klaar. Op een tuinhuisje plaatsen na dan. We hebben dus twee a drie dagen alleen maar zand voor de deuren liggen. dat zal een lekkere kliederboel worden binnen.
# mijn neef die in oktober getrouwd deelde mee dat zijn vrouw zanger is! Ook dat was een klap waar ik het een paar dagen moeilijk mee gehad heb. het contact tussen ons is niet al te best dus dan is extra zuur, ben ook niet echt blij voor ze!! erg he ik ben gewoon jaloers!!
# en zo kan ik nog wel even doorgaan. maar ik zal jullie niet verder vermoeien,.
# ik zit nu ook weer in mijn wachtweken. We hebben weer geklust tijdens mijn ei maar dat doen we al 16 rondes dus ja, De hoop is ook deze keer weer ver te zoeken, Ik begin het onderhand vanzelfsrpekend te vinden dat ik weer gewoon ongesteld ga worden. grrrrrr. Nog 6 dagen wachten.
nu meiden ik hoop dat jullie het mij niet kwalijk nemen dat ik er even niet was. Mijn hoofd stond er even niet naar en ik was te druk..
Maar ik beloof plechtig nu wat meer te schrijven hoor!!
Veel liefs en een prettig weekend allemaal!!
jessie