Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi sjors

jaaa iedereen is wat afwezig???????? maar joyce is op vakantie en die schrijft altijd elke dag he!!! maar ik vind ook dat er meer geschreven moet worden!!!!hhihi
want  da n is t wel gezelliger he

hoe is ie nu..? alles weer een beetje"normaal"[Normaal word t niet meer jij bent anders nu ...maar zo werkt t leven denk ik, je moet jezelf   steeds opnieuw uitvinden]

heb je er wel goed met je mannetje over kunnen praten?? fijn als je samen t zelfde denkt..

nou meid ik ga naar bed want ik ben dus echt fucking misselijk!! ik heb vandaag   echo gehad   [ de 2 e]   en alles was goed   , 3 cm nu hihi word wat he!!....
maar ik ben nog steeds afwachtend ....maar we blijven positief he!!

doei xxx lilian

en aan alle anderen       SCHRIJVEN !!!! hihi

Hoi lieve meiden!

Ben ikke weer................ sorry dat het weer lang duurde.
Maar ik ben erg druk en ben er op dit moment minder mee bezig en eigenlijk vind ik dat wel lekker.

Sjors: Ik zou je eigen gevoel volgen, wat betreft het weer terug beginnen met knuffelen.
Ik denk dat het ook geen kwaad kan, wanneer je zonder condoom zou knuffelen.
Je hebt gelijk dat jullie knuffelen wanneer jullie daar zin in hebben.
Ik hoop zo dat het snel weer raak is! Dikke knuffel!

Lilian: Alweer 3 cm! Fijn dat de echo goed was! Wel balen dat je supermisselijk ben, maar het is voor het goede doel. En het is wel een teken dat het goed zit, toch??

Mamaroos: Hoe staat het bij jou? Ben je al in de wachtweken?

Monique: Hoe is het met jou meid? Hopelijk kun je je verhaal straks kwijt bij de psycholoog en lucht het op.
Heb je bijna vakantie? Wel lekker hoor.
Dikke knuffel!

Afgelopen zondag mijn eisprong gehad. Dat kon ik deze keer merken, want ik had zaterdag veel helder slijm. En had zondag wat steken in mijn buik.
Hopelijk is het deze ronde raak, want anders krijg ik een hsg onderzoek.

Duik zo mijn bed weer in....

Liefs....

Joehoe, we stonden weer te ver naar achteren!

Hier is alles oke!  Nog 1 week en dan is mijn NOD!
UIteraard ga ik we4r eerder testen. We zien het wel! Wel merk ik dat ik meer slijm heb..(sorry voor de vieze praatjes!)

Hoi meiden,

Ben een tijdje niet geweest en heb zo goed mogelijk geprobeerd terug te lezen...
Heb het heel druk met de laatste dingetjes te regelen...

We hebben nu de babykamer helemaal af, De kleertjes zijn gewassen, Naam is uitgezocht, Kinderwagen, Maxi cosi en de box staan klaar...

Nu alleen nog de geboortekaartjes uitkiezen...
We weten wel welke we ongeveer willen maar nog eerst langs de drukker en daarna de enveloppen alvast schrijven...
Scheelt hoop werk als ik straks bevallen ben...

Nog maar 5 wkn als ze optijd komt en nog max 7 wkn als ze er geen zin in heeft...
Al zijn wij heel nieuwschierig en kunnen we niet wachten...
Heb al volop oefenweeen maar dat zet nog geen zoden aan de dijk...
Morgen komt de kraamzorg op bezoek en moet ik naar de verloskundige...
Dan kijkt ze of die kleine nu goed ligt en anders krijg ik een echo om vast te stellen hoe ze ligt...
We hebben voor ons zelf wel besloten dat als ze in stuit ligt we niet gaan proberen haar te draaien en dat ze dan met een keizersnee te wereld gaat komen...

Gr Annelies

Ps: Iedereen sterkte op de wachtbank...

Hoi Lieve Meiden,

Sorry Sorry dat ik even niks meer van me heb laten horen
ik of eigelijk wij zijn nogal druk geweest de laaste paar weken
maar hier even een kleine update van mijn
op het moment gaat het redelijk met me ik ben maandag gebeld door de psygoloog
voor een intake gesprek hij zie ook dat mijn kinderwens wel de meeste reden is waar ik zo erg mee zit helaas staat er een wachtlist van 2 maanden tot die tijd moet ik me maar door de dagen heen trekken
kijk helemaal naar onze vakantie uit 25juli vliegen wij naar mallorca heel veel zin in
ik ben ook niet bezig met zwanger worden dat is uitgesteld tot na de vakantie dan beginnen we weer met de laaste 2 IUI,S
dus ja gaat rdelijk met me

lilian fijn dat het weer beter met je gaat geniet nu maar lekker van je zwangerschap meis je hebt het zo verdiend knuffel voor jou

jossie mooi buik foto ook bij jou is het al zichtbaar meid heerlijk
ook jij moet lekker gaan genieten van je wondertje

sjors meissie fijn te lezen dat het ook met jou al beter gaat
en ik hoop dat jullie wens weer heel gauw in vervuling mag gaan

ken meis ook met jou gaat het dus goed
ben je nog aan de clomid meis?

johanna zo te lezen gaat het dus ook met jou heel goed
en met je zwangere buikje heerlijk meis ook jij moet lekker gaan genieten

nu Jessie meis waar zit je we hebben ook van jou al zolang niks meer gehoord gaat het wel goed met je??? je weet dat je hier alles kunt en mag zeggen meis wij zijn er om elkaar op te beuren meis laat even wat van je horen

mama roos hoe is het met jou al druk aan de klus weer?

meiden allemaal een fijn weekend
en tot gauw

liefs
monique

Hoi hoi Meiden

Ik schaam me diep dat ik zo lang niks van me heb laten horen. Maar nu is het paarse kleurtje weer terug hoor!!
Voor ik een update van mezelf geef zal ik eerst eens proberen op iedereen te reageren.

Monique: Nog even wachten dus voor je een gesprek hebt. Maar gelukkig heb je de vakantie om naar toe te leven. Dat lijkt me wel een heel lekker gevoel. Even weg en genieten van mooi weer, een andere omgeving, en  elkaar natuurlijkDan is de batterij tenminste weer helemaal opgeladen als jullie voor de laatste twee iui pogingen gaan!

Joyce: Lekker aan het genieten van je welverdiende vakantie!! Het is daar zeker wel lekker zonnig!! Geniet er nog maar lekker van hoor!! Voor je weet begint het dagelijkse leven weer!! en kan je gaan aftellen naar je verlof.

mamaroos: ook weer op het wachtbankje aanbeland. Ik hoop voor je dat je deze ronde succes mag hebben. Maar nog even afwachten en duimen. Hoe is het met de kleine Frank?? Alles goed met dit mannetje?

Ken: Ik hoop dat je op tijd geknuffeld hebt en je ei goed benut hebt!! dan hoef je tenminste geen hsg onderzoek. Ik heb dat onderzoek in maart gehad. het is niet heel prettig maar het is te overleven hoor!! Natuurlijk draaien mijn duimen overuren voor je!!!

Lilian: balen meid dat je zo misselijk bent. Maar de echo heeft goed nieuws gebracht dus het gaat vast helemaal goed komen deze keer!! over een maandje of 7 kunnen jullie je kleine spruit in de armen houden!! Nog even volhouden en de drie maanden zijn voorbij!! Heb je al mensen op de hoogte gebracht of kan je het goed voor je houden??

Sjors: Meid goed om te lezen dat je weer een beetje over de eerste schrik heen bent. Nu maar hopen dat het geluk jullie weer snel mag toelachen en inderdaad doe gewoon wat je gevoel jullie ingeeft. Iedereen heeft namelijk overal een mening over, maar luister gewoon naar jezelf!! Succes!!

jossie en joh hoe is het met jullie?

En dan nog een verklaring waarom ik zo lang niet geweest bent.

tsja waar zal ik beginnen?? er is genoeg te vertellen dat ik het maar kort en bondig ga doen anders wordt het wel een heel lang bericht

# Ik ben de laatste weken erg druk geweest op school. Nog 4 weken tot de grote vakantie en dat zijn altijd weken met veel afwerken, toetsen en actviteiten. ( straatspeeldag, avond 4 daagse, schoolkampo enz)

# ik ben een aantal dagen aan de sukkel geweest met mijn kies. Een heleboel dagen flinke pijn gehad, tandarts bezoeken, slecht slapen, enz. Kortom algehele malaise door die verrekte pijn. Nu ook nog lug ik met een dikke joggingbroek en vest op de bank omdat ik niet lekker ben van het bezoek aan de tandarts vanmorgen.

# druk geweest met de tuin: schutting weggehaald, muurtje gemetseld, Stuk tuin uitgegraven, gras gezaaid. stenen uitgezocht enz. Gelukkig komen ze morgen met een kraantje de rest van de tuin uitgraven en dan komen ze maandag opnieuw bestraten. Dan is de tuin zover klaar. Op een tuinhuisje plaatsen na dan. We hebben dus twee a drie dagen alleen maar zand voor de deuren liggen. dat zal een lekkere kliederboel worden binnen.

# mijn neef die in oktober getrouwd deelde mee dat zijn vrouw zanger is! Ook dat was een klap waar ik het een paar dagen moeilijk mee gehad heb. het contact tussen ons is niet al te best dus dan is extra zuur, ben ook niet echt blij voor ze!! erg he  ik ben gewoon jaloers!!

# en zo kan ik nog wel even doorgaan. maar ik zal jullie niet verder vermoeien,.

# ik zit nu ook weer in mijn wachtweken. We hebben weer geklust tijdens mijn ei maar dat doen we al 16 rondes dus ja, De hoop is ook deze keer weer ver te zoeken, Ik begin het onderhand vanzelfsrpekend te vinden dat ik weer gewoon ongesteld ga worden. grrrrrr. Nog 6 dagen wachten.

nu meiden ik hoop dat jullie het mij niet kwalijk nemen dat ik er even niet was. Mijn hoofd stond er even niet naar en ik was te druk..
Maar ik beloof plechtig nu wat meer te schrijven hoor!!

Veel liefs en een prettig weekend allemaal!!

jessie

Hallo meiden!!

Jessie!!
Fijn dat je weer terug bent meid!! En logisch hoor dat je even niet geschreven hebt!! En dat geeft helemaal niets!! Als je maar weer bij ons terug komt (hihihi)!!
Maar zo te lezen heb je het inderdaad heel druk gehad!! En wat rot voor je dat je "nicht"nu ook nog eens zwanger is!! Ik kan mij zo goed voorstellen dat je daar stik jaloers van wordt!! (heb ik zelf nl ook heel erg last van)!! Je wilt zelf ook zo graag!! Ik hoop echt voor je dat het zonnetje na 16 lange maanden wachten ook voor jou mag schijnen!! Hier een hele hele dikke knuffel en ik duim heel hard voor je!! Niet de moed op geven hoor meid!! Ook wij krijgen een kindje!!

Monique!!
Ook fijn om weer wat van jou te horen meid!! Hoe voel je je nu?? Ik vind het erg vervelend voor je dat je nu eerst op de wachtlijst staat voordat je met de psycholoog kan spreken!! Kun je het nog een beetje uithouden tot die tijd?? Je weet dat je ook alles met ons mag bespreken he?? Gelukkig ga je eerst lekker op vakantie!! Heerlijk genieten en lekker je hoofd leegmaken!! Ook voor jou hoop ik dat de volgende iui een groot succes wordt!! Want als iemand er recht op heeft ben jij het wel!!!

Ken!!
Wat heb jij de afgelopen tijd toch veel gerotzooi gehad met je Gyn!! Ik hoop dat dat nu over is meid!! Bah!!
Maar jij bent inmiddels ook op het wachtbankje beland!! Goed dat je je eitje gevonden hebt meid!! Dan heb je vast goed geklust!! Ook voor jou duim ik heel hard dat het deze keer raak mag zijn!! Want ook jij verdiend het zo meid!!

Roos!!
Nog 1 week wachten meid, tot je nod!! Spannend hoor!! Ik hoop dat het randje fietsen zijn vruchtjes af heeft gewerpt!!! Houd je ons wel op de hoogte?? Ik ben heel benieuwd wanneer je gaat testen!! Ik duim ook heel hard voor jou meid!! Want net als bij alle andere meiden heeft het bij jou nu ook wel lang geduurd!!

Annelies!!
Jeetje wat gaat de tijd toch snel!! Nog eventjes en dan heb je je kindje al in je armen!! Fijn te lezen dat alles verder goed met je gaat!! Ik ben heel benieuwd hoe je kindje ligt!! Ik hoop mooi met het koppie naar beneden!! Maar hoe wordt je kinderkamertje?? Ik ben heel benieuwd hoe je het ingericht hebt en wat voor kleurtjes je hebt gebruikt!!

Lillian!!
He meissie!! Ben je nog steeds zo moe en misselijk?? En heb je inmiddels al wat gevonden wat je ellende wat kan verlichten?? Ik denk meid dat deze misselijkheid en moeheid een heel goed teken is!! Volgens mij zit je vol met hormonen, wat betekend dat je zwangerschap heel goed is!!!
Maar ja... ik hoop natuurlijk wel dat je je snel wat beter voelt!! Heb je het blijde nieuws trouwens al aan je nabije omgeving verteld??

Johanna!!
oooohhh je krijgt al een echt buikje meid!! Mooi hoor!!! En wat leuk dat je je echo ook op hyves hebt gezet!! Mooi kindje hebben jullie gemaakt!!
Voel je je verder goed??

Jossie!!
Ook jij hebt een prachtig kindje in je buik!! Echt leuk zo'n echo plaatje!! Krijgen we van jou ook snel een buikkie te zien??
En gaat alles verder goed met je??

Joyce!!
Nou bij jou kun je toch ook al een mooi buikkie zien hoor!! Prachtig!!
Hoe is het op vakantie?? Je bent vast heerlijk aan het genieten!!! Ik ben echt super jaloers!!! hihii!!!

Met mij gaat het wel goed!! Ik heb deze week weer gewerkt en dat beviel eigenlijk prima!! Het was heel druk op de afdeling, dus had lekker veel afleiding!! Ik ben lekker de hele week op het fietsje naar mijn werk geweest!! 17 km heen en 17 km terug!! Ik hoop zo toch nog eventjes strak in het pak te belanden voor in de zomer!! hihihi!! Ik heb toch nog een beetje een buikje overgehouden van de zwangerschap!!
Mijn vriend en ik hebben deze week voor het eerst weer gevreeen!! Ik vond het allemaal best spannend en ook wel een beetje emotioneel!! Ik hoop zo dat we niet weer heel lang moeten wachten op een zwangerschap en aan de andere kant ben ik juist bang voor een zwangerschap!! Pffffffffffffffffffff....... Het is soms wat verwarrend allemaal!!!
Ik heb vandaag lekker vrij en ga heerlijk van het (hopelijk) mooie weer genieten!!!

Lieve meiden een heel fijn weekend!!! (en ik hoop dat jullie weer massaal gaan schrijven, hihihihi, want ik mis jullie wel hoor!!!!!)

Hey meiden; Ik ben weer terug uit rodos.We hebben het echt heerlijk gehad en het was echt wel even lekker om nog even met z'n tweeen weg te gaan voordat de baby komt.

Het is even te veel om op iedereen te reageren maar ik ben blij om te lezen dat het met iedereen wel goed gaat! ik zal vanaf nu weer lekker meelezen en weer reageren.

Veel liefs Joyce

Terug
Bovenaan