Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fijn dat jullie teruig zijn dames!
Lekker genoten dus! Heerlijk!

Ik zit nu op dag 28 van mijn cyclus. Gisterochtend negatief getest met  sensitest midstream......

Ach ja, we zien het wel!

Mamaroos; Wat balen dat je negatief getest hebt! Ik hoop dat het misschien toch te vroeg was! Mijn duimen gaan voor je draaien

Hallo meiden, wat is het rustig hier. Waar is iedereen?? We stonden al weer op de tweede pagina dus ik haal ons even naar boven.

Even de lijst er weer bij.

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER  miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!

nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!

nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

nod 24 maart, Sjors, 26 jaar, ronde 8, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!  Miskraam. Kindje gestopt met groeien na ongeveer 9/10 weken.

nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 3 april, Johanna 28 jaar, ronde 7, 1e wonder... ZWANGER!!!!!!!!!!!

nod 27 april, lilian 31 jaar,ronde 2,3ewonder na Storm*en Daan*ZWANGER!!!!!

Juni 2008

nod 6 juni 2008 monique (31jr)Deze Maand GEEN IUI GEHAD(1E KINDJE)
nod  9 juni 2008 mamaroos 11e ronde, 2e kindje (28)
nod 14 juni 2008 Ken (26jr) 5e ronde mbv clomid (dag 32)
nod ?? juni 2008 Jessie 16e ronde, 1e kindje
Nod ?? Juni/juli 2008, Sjors, 1e ronde na miskraam, eerste kindje

Monique; Zijn de rode duivels weer gearriveerd? Kut hoor maar je had het natuurlijk wel verwacht omdat je geen IUI hebt gehad. Hoe gaat het verder met je?

Mamaroos; Je had al wel negatief getest maar zijn de rode duivels al gearriveerd of zijn ze er nog steeds niet? Ik hoop het echt dat je misschien toch te vroeg hebt getest.

Ken; ook voor jou zit je NOD er weer aan te komen. Hoe voel je je? Zijn er enige tekenene waaruit je kan opmaken dat het deze maand wel eens raak zou kunnen zijn? Heeft je gn eigenlijk je eisprong in de gaten gehouden deze maand? Wanneer was hij eigenlijk?

Sjors; Fijn dat je er weer bij bent. Maar wat goed zeg dat je nu elke dag aan het fietsen bent. Is ook wel even lekker natuurlijk met dit weer. Jullie hebben voor het eerst weer geknuffeld. Lijkt me inderdaad wel even moeilijk hoor. Maar voelde je er wel goed bij verder? Ik hoop echt dat jullie niet zo lang meer hoeven te wachten voor je zwanger mag raken.

Jessie; Je bent inderdaad druk geweest zeg. Maar je hebt over een paar weekjes al weer grote valantie. Wat lekker zeg. Maar als ik het goed heb gelezen dan is je NOD over 2 dagen. Hoe voel je je? Zijn er tekenen van misschien een zwangerschap? Na 16 rondes mag het nu toch wel eens gebeuren hoor! Ik ga voor je duimen.

Nou meiden, mijn vaantie zit er echt weer op want ik ga zo weer "lekker" aan het werk. Gelukkig een korte week vandaag dus dat scheelt weer. Werkse alemaal!!!

Hallo meiden

Ben vandaag precies 35 wkn en 4 dgn  zwanger...
Kraamzorg is geweest... En alles is in orde wacht alleen nog op het kraampakket van mijn zorgverzekeraar... Dan is alles compleet voor de bevalling...
Bierkratjes zijn in huis...(Voor onder het bed)

Ook bij de verloskundige was alles goed... Kleine was om gedraaid en ligt nu dus met hoofdje beneden... Dus toch lekker thuis bevallen.... Was wel jammer anders hadden we nog een extra echo gekregen voor de duidelijkheid... Maar vandaag twijfelde ze er niet over...Ze lag met haar dikke kontje echt omhoog...
Over 2 weken weer naar de verloskundige  en dan om de week...

Ook de geboortekaartjes zijn besteld... Als het geod is krijg ik vandaag de enveloppen en een proefdruk met de tekst om te kijken of het allemaal wel op het kaartje past...
En anders moeten we het nog een beetje aanpassen...

Verder is het heel fijn dat de uitgerekende datum nu toch wel dichtbij komt...
Maar ook dat kan nog 2 wkn langer duren...
Laten we hopen dat ze niet zolang op zich laat wachten want haar vader en moeder krijgen het zo beetje op hun heupen we zijn zo nieuwschierig naar ons kleintje en willen haar zo graag vasthouden en knuffelen...

Ik hoop dat bij jullie de rode duivels weg blijven en dat er straks alleen nog maar geschreven word bij zwanger zijn forum junkies....
En daarna natuurlijk op het ouderschapsforum...

Iedereen veel sterkte met wachten...
En veel plezier bij het knuffelen...

Gr Annelies

Ps: op mijn hyves kan je foto's zien...

http://tijgertje-anna.hyves.nl/

Of op onze beebiesite...

www.onskleinespookje.beebiesite.nl

Staan foto's op van mijn buik... van de babykamer... En echo's...

Gr Annelies

Owwww dames, het is hier zo spannend (en dan heb ik het even niet over het voetbal)!

Het is dag 30 van mijncyclus...Ik heb normaal een cyslus van 28 of 29 dagen.
Vaandaag twee weken teruge had ik ene posititieve ovulatietest.....

Nog geen buikpijn of andere ongesteldheidstekenen!

Morgen nog maar eens testen!

I hope so....

Terug
Bovenaan