Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heee dames,

Ook ik laat me weer even horen! Sorry, dat ik zo wienig geschreven heb...Maar moe, moe en nog eens moe! Maar dat hoort erbij. Daarnaast vind ik het soms ook best wel moeilijk om te schrijven. ik gun het jullie ook zo. En ik weet maar al te goed dat het soms ook best confornterend is om te lezen hoe het met de zwnageren gaat.....dat is dus ook een reden dat ik hier niet zoveel schrijf. maar ik wil jullie ook niet in de steek laten.

Lilian, heel vervelend dat je je zo voelt! Maar ook wel heel begrijpelijk en logisch. je hebt zoveel meegemaakt met Storm en Daan en daarna een miskraam. Het is ect niet gek dta je het vertrouwen kwijt bent. Dat zal tijdens je zwangerschap wle met z'n ups en downs gaan.Veel sterkte in ieder geval.

Met mij gaat het verder goed. Ben inmiddels 9 en een halve week. De eerste echo zag er goed uit. Morgen heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige.

Ik zal proberen were wta vaker iets van me te laten horen!

daaaaag

Sjors; Hoe voel je je? Zijn er al tekenene van misschien een zwangerschap? Nog een weekje wachten ongeveer en je mag al gaan testen. Ik hoop zo dat het dee keer raak voor je mag zijn!

Mamaroos; Fijn dat alles goed met je gaat. Ik hoop dat je vermoeidheid snel over zal zijn Veel plezier bij de verloskundige vandaag.

Lilian; Hoe gaat het met je?

Wat een weer he meiden. En dat nog wel met de vierdaagseintocht in Nijmegen. Niks aan.

Monique; Ik hoop dat je ondanks alle reghen op de eerste dag van je vakantie wel kan genieten van je vrije dag. Je bent zeker niet naar de intocht wezen kijken vandaag?!

Goede middag meiden!!

Lillian!!
Ik vind helemaal niet dat je loopt te klagen!! Jeetje meid!! Ik vind je al zo sterk onder alles!! Maar het is toch zo logisch dat jij je zorgen maakt!! Gelukkig is dat waarschijnlijk niet nodig, maar je kan je gevoel ook niet zo maar uitschakelen!! Ik hoop echt dat je nog wel een beetje kunt genieten ondanks alle zorgen!! Je mag je hart hier altijd luchten meid!!

Roos!!
Jeetje al weer 9 weken!! Fijn te lezen dat de echo er helemaal goed uitziet!! Gefeliciteerd!!! Ik hoop dat je je snel wat minder moe voelt!!

Joyce!!
Ben je nog naar de intocht geweest?? Ondanks alle regen?? Bah bah bah!!! Ik hoop dat de zomertijd nog even terug komt!! Nog 5 weekjes en dan heb ik vakantie!! Dus dan mag het niet regen hihihihi!!
Hoe gaat het verder met jou?? Wordt je buikje al dikker??

Monique, jessie en ken!!
Hopelijk is alles goed met jullie!!

Nog een weekje en dan is mijn nod!! Ik heb al weer pre-menstruele klachtjes!! (krampjes en een tikkeltje sjaggie)!! Toch ongie of toch weer niet???  Ik wordt echt gek van die onzekerheid!! Bah bah bah!! Kon je maar op een knopje drukken en hopla je bent zwanger!! En dan druk je de safety bottum in en dan blijft je kindje gezond en wel tot 40 weken zitten!! (hihihihi)
Pfffffff.. nou ja, we zien wel hoe het loopt!!

Tot snel meiden!!

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER  miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!

nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!

nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

nod 24 maart, Sjors, 26 jaar, ronde 8, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!  Miskraam. Kindje gestopt met groeien na ongeveer 9/10 weken.

nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 3 april, Johanna 28 jaar, ronde 7, 1e wonder... ZWANGER!!!!!!!!!!!

nod 27 april, lilian 31 jaar,ronde 2,3ewonder na Storm*en Daan*ZWANGER!!!!!
nod  9 juni,  mamaroos 11e ronde, 2e kindje, ZWANGER!!!!!!!

Juli
nod  7  juli  Monique, 31 jaar, DEZE MAAND GEEN IUI, eerste kindje
nod  26 Juli Sjors 26 jaar, 2e ronde na miskraam, 1e kindje (1 jaar bezig)

nod ?? juli 2008 Ken (26jr) 6e ronde mbv clomid (dag ??)
nod ?? juli 2008 Jessie 17e ronde, 1e kindje

Hoi meiden!!

Wat een rust hier!!

Is alles goed met jullie??

Hier alles goed! Heb al wel ongie-krampen!! Moet een dezer dagen ongesteld worden denk ik!! Jammer :-(
Afwachten maar weer!!

Liefs Sjors...

hoi sjors

ik zal t hier ook ff zeggen ....meid kom gezellig aan de andere kant meekletsen!! hier is t zo rustig da niet gezellie... en je kent ook iedereen ...daar zijn we ook maar met zn +_ 6 en die regelmatig schrijven ofzo ..de ene x meer   soms minder ....maar je bent zn gezellige meid dus kom op hup naar de andere kant!!!!

kut als je ongie moet gaan worden ....wanneer is je nod??? ik had ook een week voor mijn nod krampen maar vanaf 6 of 5 dagen voor mijn nod waren die weg... en ze kwamen niet mee terug....
maar misschien is je lichaam nog net niet helemaal klaar meid!! en ben je volgende maand aan de beurt .....gebruik je ov testjes??
ik vond dat wel ideaal hoor want om t nou echt om de dag te doen .....de hele maand dat lukte ons echt niet hoor hahahha...
En ik kon aan die test zien als dat ei dichterbij kwam   en ja dan moesten we wel om de dag !!maar ik had ook een late ei sprong ..op dag 17 steeds.. maar op dag 12 was ik al bang om m te missen ahhahahah dus die testen waren ideaal voor mij...
ik had die van sensitest kosten heel weinig [24 ov test en 3 x zw test voor E30,-] dus dan kan je je ei niet echt missen dacht ik ..en ja dan moet je nog ff hopen dat alles op zn plek valt en alles op t juiste moment gebeurt!! maarja je weet er alles van he...

lieve sjors kom snel aan de andere kant kletsen, vinden we heel gezellig en klets maar lekker over ongies testen etc... wij doen gewoon mee   en wie weet hoe snel we t weer over andere dingen hebben....!!

xxx lilian

Hoi Lieve Meiden

Sorry Sorry Sorry dat ik eeeeeeennnnnnn hele tijd niks meer heb laten horen
ook ik heb even afstand genomen van het forum om redenen het gaat goed met me al ben ik niet met zwanger worden meer bezig tuurlijk baal ik als ik dan toch iedere maand weer de duivels krijg dan sta je er toch weer bij stil ik heb zoals jullie mischien weten ook alle 2 de behandelingen (IUI) even stop laten zetten gewoon om dat me lichaam het even niet meer aan kom en ik zat niet lekker in me vel vandaar

maar nu gaat het weer redelijk goed druk druk druk met inpakken alles zover klaar maken voor de grote verhuizing   1 augustus om 16.00u zitten we bij de notaris voor de sleutel overdracht eidelijk ons huisje

eerst a.s vrijdag nog lekker naar mallorca   we hebben alleen rot tijden heen vertrekken we pas om 20,50u en terug om 23,55u maar goed we gaan geniten van zon zee en strand zo genoeg over mijn

sjors lieverd balen meis dat je ongi weer in aan tocht is
ik hoop zo dat jij weer gauw zwanger mag zijn ik gun het jou zo
na alles wat jij heb mee moeten maken weet dat ik aan je denk
 voor jou

lilian wat lees ik trouwen geweldig meis super en rene heeft het wel heel romantische aangepakt verder alles goed met je zwangerschap geniet er van meis ook jij hebt het zo verdiend

johanna en jossie verder ook alles goed met jullie

ken en jessie lieverds verder ook alles goed met jullie meiden
weet dat ik ook aan jullie denk

joyce hoe is het met je harde buiken word het weer wat minder
het is toch een teken dat je of te veel doet of je te druk maakt
spannend over 2,5 maand ben je al moeder geweldig meis zie je denk ik zo ie zo 1 augustus jullie komen toch wel kijken naar ons huisie

meiden tot gauw

denk aan jullie

liefs
monique

Terug
Bovenaan