Lieve Meiden
Daar ben ik weer,
Helaas weer met slecht nieuws, De duivels zijn alweer gearriveerd, Veel te vroeg wel is waar maar ja ook daar schijn je niks aan te doen.
Eergisteren begon het al weer met een beetje dus had ik nog een tikkeltje hoop maar sinds gisteren en vandaag is het zoooo duidelijk. Ronde 18 wederom mislukt.
Ik heb er wel een traantje om gelaten en mijn mannetje gevraagd wat hij er nu van denkt Hij blijft positief en weet zeker dat het ons ook wel gaat lukken, maar ik moet zeggen dat ik er zo langzaam aan een hard hoofd in heb,
We hebben wel besloten de weg naar de gyn door te zetten. Volgende week vrijdag hebben we een afspraak, het is wel met een andere gyn als eerst want die is met vakantie, Ik heb eigenlijk wel benieuwd wat ze daar nu gaan zeggen. Uit de onderzoeken bleek er niks aan de hand te zijn, maar zelf een half jaar na het HSG onderzoek is het niet gelukt. Ik heb geen idee of we nu aan iui of hormonen gaan of dat we gewoon nog moeten proberen, maar daar geloof ik dus niet meer in.
Meiden het spijt me te moeten zeggen maar mijn hoofd staat even niet meer naar het forum.
Ik ga er dan ook afstand van nemen. Wat niet wegneemt dat ik jullie opbeurende woorden ga missen natuurlijk.
Ik verwacht niet dat ik snel terug zal keren op het forum, maar je weet het natuurlijk nooit zeker. Uiteraard zal ik wel refgelmatig blijven lezen hoe het jullie vergaat!!!
Dan wil ik Joyce en alle andere zwangere dames enorm veel succes wensen met het verdere verloop van hun zwangerschap. Ik hoop dat jullie een mooie bevalling hebben met een prachtig wondertje als resultaat waar jullie enorm trots op gaan zijn en ontzettend veel van gaan genieten.
Sjors: Meid voor jou hoop ik echt uit de grond van mijn hart dat jij ook heel snel weer zwanger mag zijn en dan allemaal vlekkeloos mag verlopen zodat jij snel dat wondertje in handen mag houden.
Monique: Heel veel plezier in je nieuwe huis!!! dat is een mooie start voor nog veel meer moois!!! Samen in een nieuw droomhuis zorgt vast voor een onbeschrijflijk gevoel. Dan moet het haast met de volgende iui helemaal goed gaan komen!! Ik ga in ieder geval enorm voor je duimen!!!
Lieve meiden ik ga jullie missen maar nogmaals als het gemis te groot wordt kom ik terug en tot die tijd het allerbeste voor iedereen!!
EEn hele DIKKE knuffel van jessie