Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Monique; Leuk om hier weer eens wat van je te lezen. Wij komen zeker snel kijken als jullie de sleutel hebben. Houden jullie nog een feestje??

Sjors; Ik heb een stukje voor je geschreven aan de andere kant. :)

Monique; Ik vergeet je helemaal een fijne vakantie te wensen voor aanstaande vrijdag. tom. hahaha. geniet er van!

Lilian; Fijne trouwdag vandaag!

Sjors; Hoe voel je je? Zijn de ongikrampen misschien toch al een beetje weggetrokken?

Tsjonje jonge!!

We stonden al op de 3e pagina!! Volgens mij is dat nog nooit voor gekomen!!!

Lieve monique!!
Ik weet niet of je dit nog leest maar: een hele fijne vakantie toegewensd!! Dat jullie maar lekker mogen genieten!!!

Lieve meiden, omdat het zo rustig is steeds bij de zwanger worden junkies, schrijf ik met de zwangere junkies mee!! Komen jullie je daar ook melden???
Tuurlijk check ik altijd even of er hier weer gekrabbeld wordt en zal ik ons topic proberen een beetje op de eerste pagina te houden!!!

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat!!!

Liefs Sjors...

hoi meiden

daar ben ik weer. heb net alles kort even doorgelezen. Ik ga binnenkort weer op iedereen reageren.
We zijn thuis van onze vakantie. vanochten om 4.30 vertrokken vanuit Kroatie dus ben wel een beetje gaar nu.
Wilde even laten weten dat we een top vakantie hebben gehad, mooi weer, leuke dingen gedaan en volop van elkaar genoten... Nu dus nog een weekje afwachten of de kroatische zon geluk gebracht heeft.

Volgende week maandag is mijn  mannetje jarig dus een mooier cadeau kan ik niet bedenken, maar ik ga voor de zekerheid maar weer nergens van uit.

Zwangere meiden kunnen jullie het een beetje volhouden met dit weer??

Monique: Geniet lekker van de zon daar op Mallorca, je hebt het verdient meid en nog bedankt voor je lieve woorden voor ik op vakantie ging.

Sjors: waren de duivels nu al wel of niet gearriveerd? Sorry, heb blijkbaar niet al te goed bijgelezen.

Meiden ik ga nog wat opruimen en spreek jullie snel weer.

Mannetje heeft nog een anderhalve week vakantie dus we gaan nog allemaal leuke dingen doen, lekker met dit weertje!!

Veel liefs

Jessie

Lieve Jessie!!

Wat fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad!! Ik hoop ook echt met heel mijn hart dat je je vriend het mooiste cadeau mag geven dat er is, een zwangerschap!!
Maar voel je verder al iets anders dan anders?? En wanneer ga je een test doen?? Ik ga heel hard voor je duimen dat het deze keer raak voor je is!!
Bij mij zijn vorige week inderdaad de duivels weer doorgebroken!! Gelukkig was ik maar mega kort ongesteld en zijn we al weer volop aan de knuffel!!

Lieve Jessie, het is steeds heel rustig op het zwanger worden forum.. Ik klets nu ook met de zwangere forumjunkies mee...(uiteraard zal ik ook dit forum in de gaten houden en blijf hier ook meekletsen).. Kom je ook bij de zwangeren meekletsen?? Lijkt mij gezellig!!
Ps: dit geld ook voor alle andere meiden!!! Ik hoop dat alles goed met jullie is!!

Liefs Sjors...

Hoi Meiden,

ook ik ben weer terug van een mooie vakantie op mallorca
gisteren ochtend om 5.30u zijn wij thuis gekomen veel gezien mooie stranden
dagje auto gehuurd en de bergen in gegaan prachtig mooi uit zicht vanuit ons hotel kamer zaten 8 hoog en gelijk aan het srand super ook ik hoop dat deze vakantie ons geluk mag brengen en hopen dat het tot een wonder heeft gebracht verder vanmidag om 16.00u naar de notaris voor de sleutels van ons huisje en savond een klein feestje voor de vrienden het gaat dus goed met me nog een kleine week en dan mag ik al weer aan het werk gaat snel zo 3 weken vakantie

Lieve Jessie meis fijn te lezen dat jij ook een leuke en mooie vakantie hebt gehad
en ik ga zo hart duimen voor je dat jij het mooiste kado aan je mannetje mag geven
voel jij je verder wel goed wanneer is je nod?
succes meis gun het je echt
voor jou

Lieve Sjors ook met jou gaat het goed zo le lezen meis
ik hoop dat jij je snel weer mag toevoegen bij de zwangere
en idd het is heel warm wanneer is jou nod?
heb je weer de ovu sticks gebruikt?
succes meissie duim ook voor jou

hoe is het met de andere meiden???

liefs
monique

Jessie en Monique; Fijn dat jullie alebei een mooie en goed evakantie hebben gehad. Jammer altijd dat het weer zo snel vorbij gaat.

Jessie; Ik hoop dat de vakantie nog een leuke verrassing in petto heeft en dat je je mannetje maandag kan verrassen.

Monique; Veel suces met de sleuteloverdracht vanmiddag.

Sjors; Het wordt ook weer spannend voor jou.

Meiden; Zoals Sjors al zei is het hier heel rustig en we vinden het super als jullie lekker meekletsen op het zwangerforum. We hepoen dat jullie allemaal heel snel zwanger mogen zijn en ook als het nog wat langer duurt dan kan je altijd lekker even je ei kwijt of even lekker uithuilen. Daarvoor hebben we tenslotte dit forum.

Lieve Meiden

Daar ben ik weer,
Helaas weer met slecht nieuws,  De duivels zijn alweer gearriveerd, Veel te  vroeg wel  is waar maar ja ook daar schijn je niks aan te doen.
Eergisteren begon het al weer met een beetje dus had ik nog een tikkeltje hoop maar sinds gisteren en vandaag is het zoooo duidelijk. Ronde 18 wederom mislukt.
Ik heb er wel een traantje om gelaten en mijn mannetje gevraagd wat hij er nu van denkt Hij blijft positief en weet zeker dat het ons ook wel gaat lukken, maar ik moet zeggen dat ik er zo langzaam aan een hard hoofd in heb,

We hebben wel besloten de weg naar de gyn door te zetten. Volgende week vrijdag hebben we een afspraak, het is wel met een andere gyn als eerst want die is met vakantie, Ik heb eigenlijk wel benieuwd wat ze daar nu gaan zeggen. Uit de onderzoeken bleek er niks aan de hand te zijn, maar zelf een half jaar na het HSG onderzoek is het niet gelukt. Ik heb geen idee of we nu aan iui of hormonen gaan of dat we gewoon nog moeten proberen, maar daar geloof ik dus niet meer in.

Meiden het spijt me te moeten zeggen maar mijn hoofd staat even niet meer naar het forum.
Ik ga er dan ook afstand van nemen. Wat niet wegneemt dat ik jullie opbeurende woorden ga missen natuurlijk.
Ik verwacht niet dat ik snel terug zal keren op het forum, maar je weet het natuurlijk nooit zeker. Uiteraard zal ik wel refgelmatig blijven lezen hoe het jullie vergaat!!!

Dan wil ik Joyce en alle andere zwangere dames enorm veel succes wensen met het verdere verloop van hun zwangerschap. Ik hoop dat  jullie een mooie bevalling hebben met een prachtig wondertje als resultaat waar jullie enorm trots op gaan zijn en ontzettend veel van gaan genieten.

Sjors: Meid voor jou hoop ik echt uit de grond van mijn hart dat jij ook heel snel weer zwanger mag zijn en dan allemaal vlekkeloos mag verlopen zodat jij snel dat wondertje in handen mag houden.

Monique: Heel veel plezier in je nieuwe huis!!! dat is een mooie start voor nog veel meer moois!!! Samen in een nieuw droomhuis zorgt vast voor een onbeschrijflijk gevoel. Dan moet het haast met de volgende iui helemaal goed gaan komen!! Ik ga in ieder geval enorm voor je duimen!!!

Lieve meiden ik ga jullie missen maar nogmaals als het gemis te groot wordt kom ik terug en tot die tijd het allerbeste voor iedereen!!

EEn hele DIKKE knuffel van jessie

Terug
Bovenaan