Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Ik maak dit forum even aan voor mijn zwangere forumvriendinnetjes uit het topic "zwanger worden, NOD december" zodat we hier verder kunnen kletsen. Voel je vrij om ook aan te sluiten. :)
 
@JoyE, spannend ook je eerste echo trouwens 6 jan! Hopelijk mag ik ook in die week. Mijn man gaat op wintersport daarna.... en wil echt niet weer een week extra wachten ?
Vandaag weer getest, streepje is in een dag van schaduwstreepje naar echt wel een zichtbare streep gegaan op de early van action, hopelijk blijft het elke dag zo oplopen. Ben nu 3 weken en 5 dagen, man ik knijp m echt voor de komende periode, wil graag een goede echo dit keer haha ? ga denk ik donderdag met 4 weken de vk bellen. ?
 
Gezellig ?
Toenstraks de afspraak bij de verloskundige gemaakt. Zo onwerkelijk nog allemaal?
Hoe gaat het met jullie, hebben jullie al flink "klachten"? 
 
Leuk initiatief! Ik kom er ook gezellig bij ?
Vorige week vrijdag heb ik bloed laten prikken. Alle waarden waren goed, behalve vitamine D is wat aan de lage kant. De huisarts heeft een supplement voorgeschreven. Volgens de HCG waarde in mijn bloed was ik vorige vrijdag 4 weken. Denk dat het nu iets van 4w6d zal zijn.
30 december heb ik een eerste echo!
 
Gezellig meiden! Ik moet het allemaal nog wel even laten bezinken haha. Dit is mijn eerste zwangerschap hebben jullie tips waar ik nu aan moet denken direct?
 
 
Terug
Bovenaan