Mirjammm gefeliciteerd! Wat fijn dat het toch spontaan begonnen is!
Zwindo ik ben inderdaad al lekker aan de wandel! Hij is morgen 2 weken maar ik voel me over het algemeen prima. Dus heb al een uur aan 1 stuk gewandeld van de week!
de kleine vindt het ook heerlijk in de wagen!
Merk soms wel dat ik teveel doe op een dag, zeker ook met 3 kids nu natuurlijk... Dan ben ik 's middags echt nog wel toe aan een middagdutje. Hoe is dat bij jullie?
Ik heb trouwens de draagzak ook een paar keer geprobeerd maar vind het best een gedoe en heb het idee dat hij er niet heel lekker in zit. Ik heb een bykay. Hebben jullie een draagzak?
Ndec wat grappig, wij geven ook probiotica! De kraamverzorgster begon er hier over met de verloskundige tijdens de kraamweek. Kraamverzorgster 30 jaar ervaring en verloskundige 20 jaar.... Beide hadden er nog nooit van gehoord! Ik heb wel het idee dat het wat doet. De andere 2 hadden best veel last van krampjes, vooral in de avond veel huilen. De kleine man nu is heel chill en heb het idee dat hij dus, op een enkel kort moment na, geen last heeft van krampjes?! Maar wellicht komt het nog... Weet niet of dat kan?
Wij geven flesvoeding, omdat de borstvoeding bij de oudste 2 niet lukte. Nu weer aangelegd meteen na de bevalling, maar het deed zo'n pijn! Ik ben een leukere moeder als ik flesvoeding geef haha. Maar hier ook mazzel, hij drinkt al om de 4u, 90cc+3 schepjes. Vannacht zelfs ruim 5u tussen de flessen, het was maar goed dat ik de wekker had gezet haha!
TMAAM hoe is het met jou dan?!