Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

@Gansjegans, nu de tweede na de mk, maar wel mijn eerste kindje. Ook voor mij echt weer mega spannend. Vooral heel veel van genieten, niet teveel stressen, gezond eten, blijven bewegen en je rust nemen als je lichaam het aangeeft zijn de tips van toen.? Maar ook ik sta open voor andere tips ?
@Bolleke spannend je eerste echo de 30ste! Fijn dat de hcg waardes in orde zijn! 
@Rch, hoeveelste kindje was dit voor jou?? 

Leuk om elkaar hier te spreken! Voelt anders ook een beetje lullig voor degene die niet zwanger zijn.
@ Kaat ja kan niet wachten tot 6 Jan! 
Ik vind het nu toch ook wel spannend worden. Ik voel soms namelijk niet zoveel klachten. Terwijl ik eerder volgens mij meer last had van borsten. Maar lees ook dat de klachten wisselend kunnen zijn. Hoe ervaren jullie dat? En welke klachten hebben jullie?
Kaat kwam jij er bij de echo pas achter dat er geen leven was bij de mk? 

Hallo,
Ik kom er graag ook bij. Ik ben alleen al wel iets verder. Maar dit is mijn 1e zwangerschap en ik vind het momenteel erg zwaar. Dus ik kom graag in contact met mede zwangeren haha!

Liefs Kelsey

Welkom Kelsey! Hoe ver ben je? En wat maakt het nu erg zwaar? Fijn als we elkaar inderdaad kunnen steunen haha! M'n vriend wordt anders gek van m'n gezeur haha. 

@JoyE, begrijp helemaal wat je bedoelt met die klachten. Bij mij wisselt het ook. Maar ik heb bij zure geuren wel echt kockhalsnijgingen.. vind dat zo vreemd ?. Dat had ik de vorige keer niet al zo snel. Af en toe steekjes in mn borsten maar ook niet dehele tijd. Wel heeeel veel plassen vooral snachts en steekjes bij mijn liezen en af en toe baarmoeder. Rug doet af en toe ook pijn maar dat zijn echt van die klachten die komen en gaan. 
En bij de mk in sept had ik bloedverlies. Begon met bruin en echt heel weinig een week lang en op.de dag van de vroege echo stroomde het eruit.. wist dus gelijk dat het toen klaar was. Wel naar de echo gegaan om te kijken of ze iets geks zagen. Alles in orde en ik kreeg zoals altijd de opmerking "je weet in ieder geval dat je zwanger kan worden"..... lief bedoelt.. maar op zo een moment lastig. 
Ze zeggen dat bij de 2de een mk echt nog maar 5% is ipv 15. Dus ik hoop gewoon day het nu wel goed gaat, maar heb er vertrouwen in. Zeker omdat ik zo vroeg positief testte en het tot nu toe nog oploopt.
@Kelsey, welkom ! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoever ben jij dan? ?

Ohja en ik heb MEGA hongerrrrrrrr! 
Voel me na het avond eten gwn niet verzadigd.. ik moest gister echt om 9 uur nog wat eten.. ? 

@joye Dankjewel! Wat lief! 
Ik heb momenteel ontzettend last van Misselijkheid en overgeven. Ik kan veel geuren niet meer verdragen en ben momenteel best negatief. Soms vind ik zwanger zijn even helemaal niet meer leuk haha. 
Herkennen jullie dit ook of ben ik echt de enige?
Ik ben nu 17 weken!

Liefs Kelsey 

@Kaat wat grappig te lezen dat jij juist zo een honger hebt. Ik juist totaal niet. Ik eet veel te weinig maar ik kan het niet verdragen. Terwijl ik van nature echt een vreedzak ben haha!
Zo zie je maar dat iedereen een andere zwangerschap heeft haha. 

Terug
Bovenaan