Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

@Kelsey, ik denk dat wij nog echt op de roze wolk zitten van het net weten dat we zwanger zijn hahaha (ik in ieder geval). 
Maar kan me voorstellen dat je als je zoveel last hebt van misselijkheid en je niks kan verdragen je ook best even eenzaam kan voelen.. ben je uitgerekend in mei/juni? Spannend! Wel allemaal goede echo's tot nu? Weet je ook het geslacht al? ?
 
@ Kaat oh gelukkig haha, dat zijn precies de klachtjes die ik ook heb! Na het avondeten direct weer honger haha. Lijkt alsof ik savonds de meeste klachten heb. M'n borsten zijn ook al gegroeid. Die doen met name pijn als ik geen bh aan heb. Ook krampjes en steken in m'n onderbuik en liezen. 
Ah bij MK dus alleen bloedverlies in eerste instantie. Ahh 5% klinkt al veel beter! Gaat helemaal goedkomen ?
@ Kelsey ah dat klinkt niet fijn. Ik denk wel dat het helemaal normaal is om je even zo te voelen. En dat mag ook! Hopelijk wordt je snel minder misselijk, je bent al best een eind op weg, volgens mij wordt de misselijkheid dan op een gegeven moment minder? Drink je gemberthee? Dat schijnt wel te helpen! 
 
@kaat
Ontzettend begrijpelijk! Hoe ver ben jij? En is dit je 1e kindje?
Ja ik ben inderdaad uitgerekend in mei. Sinds gisteren weten we het geslacht. Het wordt een meisje! 
Echt super leuk natuurlijk en had ook gehoopt dat ik mij nu iets beter/blijer zou voelen maar helaas nog niet. 
Mijn hormonen doen momenteel ook echt gemeen haha! Maar ik ben wel ontzettend dankbaar dat ik dit überhaupt mag meemaken dus daar hou ik momenteel mijn kracht uit.
@joye 
Dankjewel! Wat lief zeg!
Hoever ben jij met jouw zwangerschap? ?
Oh echt? Ontzettend bedankt. Dan ga ik morgen meteen gemberthee halen! Hopelijk helpt dat! 
 
@Kelsey ik ben nu nog maar 3 weken en 5 dagen.. weet het al sinds gister. Zo onwerkelijk. Kon het niet geloven. Testte op 9dpo positief.
Ik heb in sept een vmk gehad van mijn eerste zwangerschap... en nu is dit kindje dus "officieel" de eerste als deze blijft plakken. Ik hoop het ??
Verse gemberthee met verse sinasappel is heel lekker en goed voor je! En idd alleen gemberthee is ook heel fijn. Ik drink dat al vanaf begin deze maand. Helpt me tot nu toe goed met de misselijkheidsvlagen. 
Wat leuk een meisje! Ze zeggen dat je dan idd extra misselijk bent. Hoe staat je vriend erin? Kan hij je een beetje steunen? Moet je veel overgeven? 
 
@JoyE, ik denk dat we nog maar even moeten genieten van het feit dat het nu nog maar "vlagen" zijn. ? maar blijft lastig en zo spannend wat je allemaal in je lichaam voelt. ? ik heb er ook vooral last van zonder bh, voelt dan zo zwaar ofzo. En de andere klachten ook voornamelijk savonds, snachts en sochtends. Maar ben echt totaal nog niet moe ofzo. ? jij? 
 
Heee wat een leuke titel!! Gezellig!! :) misschien kunnen we straks ook een lijstje eerste echo's maken haha ipv NOD lijstje. Vind het best fijn zo'n overzicht ? blij om te horen dat de klachten/symptomen bij jullie ook komen en gaan.. Ik kan het niet geloven dat ik dit zeg, maar vind het toch fijner als ik wat misselijk ben, last heb van mijn borsten en moe ben hahahah.. Zolang ik mijn buik maar niet voel (liezen is prima, dat is juist weer een goed teken haha), want dat vind ik dan weer spannend ?
 
Terug
Bovenaan