Foto van het jaar!!!!!!!! Doe mee!!!

Wat een mooi onderwerp Cissy. Deze foto is voor mij toch wel heel bijzonder. Vorig jaar ging ik op bezoek bij mijn Oma met Maxime. Wat was ze trots op haar achterkleinkind. Een dag later is ze overleden.

Groetjes Yvette

ik baal hier zo van!!!!!grrrrrrrr

Ik probeer telkens weer om een foto te plaatsen en het lukt maar niet.

Is er ook iets anders dan hyves??

Ik zet mijn foto daar weg open hem en kopieer.

Als ik hem dan hier wil plakken krijg ik nog niet eens plakken te zien

grgrgrgrjrr

Hoi hoi,

Oh Cissy wat een mooie topic heb je verzonnen,toppie!!
Dit is voor mij een hele bijzondere foto,hier is Tess 2,5 dag oud en we hebben net te horen gekregen dat we naar huis mogen.Hier zit ik ook stilletjes te huilen van blijdschap en dankbaarheid  en iedere keer weer als ik deze foto zie....schiet ik weer vol!!
Zo gevoelig!!

Veel liefs Kitty en Tess.

PS:Wat een ontzettend mooie foto's van iedereen.

Kitty............ mooi!!
Cissy........... mooi!!

Jullie verhalen grijpen me steeds zó aan. Jullie zijn echt kanjers!

En voor de rest: ook prachtige foto's. Ik ga maar eens even op zoek naar ook zoiets moois

Liefs
Susan

Kitty wat een mooie foto!
Die dankbaarheid en dat geluk stralen jullie ook echt uit! Zowel op deze foto als in het echie!
Heel mooi hoe die foto zo "dromerig"  is gemaakt!

Dikke knuf van Cissy

geweldig onderwerp! prachtig om al die foto's te zien met hun verhaal erbij..... ik denk dat dit een van de beste foto's is van het afgelopen jaar. Niet zomaar natuurlijk, zoals bij elke foto zit hier ook een verhaal bij. Zelfs na de periode van "huilbaby" bleef Milo gefrustreerd. Hij wilde de wereld verkennen, al op zo'n jonge leeftijd, maar hij wist niet hoe! Hij bleef erg veel huilen en was ontevreden. Tot het moment dat hij kon lopen. Hij houdt niet op met lachen en is geen moment meer ontevreden. Hij huilt nooit meer. In de creche herkenden ze hem niet terug. Elke dag nog, vertellen ze me wat een ander kind hij is dinds hij loopt. Het genieten begon niet alleen voor hem, maar ook voor ons..... Daarom dus deze foto, van het begin van nieuwe stap...(letterlijk en figuurlijk:))

oeps. da's een beetje overdreven... hier een wat kleinere foto ;)

Terug
Bovenaan