Foto van het jaar!!!!!!!! Doe mee!!!

hier nog eentje....
dit is een van de vele foto;s van de geboorte waar ik echt uren naar kan kijken...
het blijft zo bijzonder zo emotioneel......

hier de allereerste foto van sophie.....
eindelijk kan ik haar vast houden.. ik was zooooooooo moe.. zo kapot... zo uitgeput en dan eindelijk je meisje in je handen.....

enne ik wil nog even zeggen dat ik er echt hele mooie en bijzondere foto's tussen vind zitten... sommigen leveren mij zelfs een ahhhh en ohhh op....

geweldig..

liefs tobi

Ladies, wat een schitterende foto's allemaal! Wat een kanjers zijn jullie toch zeg!

Hier mijn zwijmelfoto. Een dag oud en toen waren die 2 al verliefd op elkaar.....

Hier was Twan net een paar minuten oud en ik vind m echt super!!!!! Hier kan ik zo van genieten en het me bijna niet meer herinneren

Was hij nog maar zo klein......

Nee, grapje, ik vind het nu ook super!
Liefs Maaike

S'nachts kwamen we pas weer op onze kamer na een 16 uur durende bevalling welke eindigde in een keizersnede.. De hele nacht geen oog dichtgedaan.. Ik lag alleen op een kamertje met Kay in dit glazen bedje naast me.  Het licht van het toilet hadden ze aangelaten en de deur op een kiertje gezet, zo kon ik door de kleine lichtstraal de hele nacht tegen dit kleine wonderschone snoetje aankijken..  Die nacht was zo bijzonder.. Ik kon het maar niet geloven..

Dan breekt de ochtend aan en komt er eindelijk daglicht de kamer binnen vallen.  Het licht scheen zo waanzinnig mooi op zijn  bedje en drong het eindelijk tot me door..  Ik  was mama...

Lieve Kay.. Wat maak je ons onwijs compleet  gelukkig! Ik hou van je!

Esmé mv Kay

Hallo ventje! Heb jij nou 9 maanden in mijn buik gezeten?

ik kan het niet laten om deze te laten zien! aangekleed door papa haha

Liefs Esther

toch wel deze. Ik was zo moe! Ik had al 3 nachten niet geslapen en was ongeveer 20 uur bezig met de bevalling maar toen Luukie er eenmaal was. Ik ben dolgelukkig. Mijn man kan zijn tranen niet inhouden en lukas ligt als een klein uitgeteld hoopje op mijn borst.

Voor mij is dit toch wel de foto van het jaar.
De twee broers,die stapelgek op elkaar zijn.
Ik heb me best zorgen gemaakt in de zwangerschap of de oudste er goed mee om zou gaan als hij ineens na 5 jaar een broertje zou hebben.
Ik heb me voor niets zorgen gemaakt,ze zijn dol op elkaar.
Deze foto laat dat zien.

Heej Cissy,
Wat moet ik nu met deze topic?? Ik heb honderden foto's.. hoe kan ik nu kiezen.Nee hoor grapje. Het is een erg leuke topic en ik heb genoten van alle foto's. Vooral die van jou Cissy erg mooi. Ik wens jou en alle andere mama's, maar vooral jou extra geluk toe in deze wereld. Nu mijn foto dan. Emotionele doos die ik ben. Ik vond mijn bevalling zo spannend, maar ook leuk (ja achteraf dan he!). Had alleen een jongetje verwacht en toen kwam deze prinses eruit. Wat een scheetje. Ik vind haar zo knap en ze rook daar zo lekker. Zucht.

Terug
Bovenaan