Foto van het jaar!!!!!!!! Doe mee!!!

Wij hebben sinds juni pas een goede digitale camera en de meeste foto's zijn dus met de ouderwetse camera gemaakt.
Deze heb ik wel gevonden, ik denk dat 'ie met de telefoon is gemaakt.
Ik vind 'm heel bijzonder, Linde nog heel klein, ze wilde niet in haar eigen bedje slapen 'savonds en dus bij mama op de borst.
Hier heb ik ook het kettinkje om wat in het kraampakket van mijn ouders speciaal voor mij zat.
Omdat ik een zware tijd achter de rug had, in een ruim jaar twee miskramen met 12  weken,  een pittige zwangerschap en na een top-bevalling was ze daar dan ons poppetje Linde.
Ze waren erg trots op me, en hadden dat heel mooi verwoord op het kaartje dat erbij zat.
Tranen met tuiten natuurlijk!!!

Mooie topic Cissy!!!
groetjes Daniëlle.

Dit is voor mij een van mijn dierbaarste foto's hoef denk ik niet uit te leggen waarom

Wat een mooi onderwerp!

Zelf heb ik eigenlijk 2 foto's die me heel dierbaar zijn, ik ga ze dus ook allebei plaatsen!
Hoop dat jullie tegen een heel klein beetje bloed kunnen???

De spanning is eindelijk weg, je ziet het aan onze gezichten! De eerste foto van ons drietjes:

En vervolgens is de spanning nog heel even terug bij René, hij mag voor het eerst zijn zoon vast houden:

Als ik deze foto's bekijk voel ik me helemaal gelukkig!

Groetjes Fennie en Jente

Prachtig topic! Ik vind het altijd mooi om zo’n gevoelig kijkje in jullie fotoalbums te mogen nemen. De verhaaltjes erbij maken het helemaal speciaal.

Mijn eerste oogcontact met Stijn was via deze Polaroid:

Ik werd wakker op de verkoever en had geen idee wat er gebeurd was.
Toen kwam de pappa van Stijn met deze foto om te vertellen dat we prachtige zoon hadden. Onafgebroken heb ik naar die oogjes zitten kijken totdat ik hem eindelijk echt mocht zien...

Deze foto is genomen in het eerste weekend (7 oktober 2006) dat ik er definitief alleen voor kwam te staan met mijn twee kanjers. Als ik die blik in mijn ogen zie, kan ik  nog precies terughalen hoe ik me toen voelde. Zo machteloos, zo verdrietig, zo kwaad, zo....... !! Ik moet er ook niet te lang naar kijken,want dat krijg ik weer een brok in mijn keel. Deze twee kanjers hebben mij op de been gehouden en nu na een jaar kan ik zeggen dat ik mijn leven weer op de rit heb. Het leven lacht me weer toe en ik ga het maken!! Ik weet het zeker, ik word weer helemaal gelukkig!

Groetjes Fonske.

O wauw, wat een schitterende foto's én verhalen... krijg er kippenvel van!

Hier mijn ultieme SLIK-foto:

Papa die voor het eerst (helemaal verliefd) zijn dochter vasthoudt... ik kan hier niet met droge ogen naar kijken!

En dit blijft ook een superfoto (sorry, kon niet kiezen...):

Isis, papa en de poes Fira samen op zondagochtend op ons bed... life is good!

Wel grappig dat allebei mijn lievelingsfoto's met papa erop zijn. Maar ja, het is dan ook mijn lievelingspapa...

Groetjes,
Myrna mv Isis en ...?

Mooie foto's allemaal! Ik heb heel veel mooie foto's maar deze is van toen ze net geboren was. Voor alle nieuwbakken moeders natuurlijk heel speciaal!

Groetjes,
Patty

dit vind ik een hele mooie foto...
hier hield mijn vriend sophie voor het eerst vast en het is echt puur toeval dat ze toen net haar handjes zo hield, maar het is zo mooiiiii..

we hebben deze foto ook uitvergroot en kan er nog steeds uren naar kijken..

Terug
Bovenaan