[quote quote=10250669]Hoe je het typt komt het wel over als een aanval Maar mijn zoontjes doen het super dus ik doe wat ik vind dat goed voelt. Tis toch een oud bericht. Denk dat ze het 12 jaar geleden nog niet wisten. En ik vind hoe het tegenwoordig gaat erg overdreven. Maar dat is mijn mening.[/quote]
Zo is het niet bedoeld.. Wellicht was het anders als ik het had kunnen "zeggen" ipv typen.
Het is m.i. alleen treurig dat een CB met zogenaamde adviezen komt die vanuit "nieuw wetenschappelijk bewijs" komen, en dat ze dat "nieuwe wetenschappelijke bewijs" dan niet goed hebben gelezen.. CB dient de richtlijnen van de WHO te volgen, en doet dit stelselmatig niet (ook op andere vlakken).
Dat vind ik verdrietig, en ik hoop, dat ondanks het een 12jr oud bericht is, daar een beetje tegengas in te kunnen geven. En moeders juiste informatie te geven. Dan kan je op basis van juiste wetenschappelijke interpretaties zélf een keuze maken die bij je kind past.
Nu is het nog vaak dat ouders zeggen: het Moet van het CB! Anders krijgt ze allergieën ??
Het is jammer dat niemand anders dan "de groene vrouw" online het heeft uitgewerkt. Want "de groene vrouw" staat zo zweverig ?. Terwijl wetenschap juist zo feitelijk is ?..
(ja en Stefan kleintjes via Boestvoeding.com, maar daarmee voelen niet bv gevende mama's zich vaak niet geïdentificeerd)